Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er det til middag? #14

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-23, 08:07   #521
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det til middag? #14

Opprinnelig lagt inn av My, her.

I dag tror jeg det bli lammekoteletter, ovnsbakte rotgrønnsaker og potetstappe. Søndagsmiddag i dag, siden det ble fredagsmiddag i går.

Næmen, My, går du surr i dagene?

Gammel 19-09-23, 08:50   #522
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, denne uka ble det bare rot i systemet. Men nå er vi tilbake på riktig spor, med tirsdagsmat på tirsdag. Stekt laks med poteter, salat og sandefjorsmør.

Gammel 19-09-23, 09:00   #523
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

I dag blir det ovnsbakte grønnsaker med kjøttdeiglokk. Litt usikker på hva og hvordan, men spiser fra kjøleskap og fryser for tida.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-23, 09:01   #524
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 30
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Fiskekaker i brun saus, potet og råkost til.

Gammel 19-09-23, 22:18   #525
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sellerirøttene var på tur ut døra av seg selv, så da ble det sellerirotmos, råstekte poteter og stekte kjøttpølser. Godt det også.

Gammel I går, 07:13   #526
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag blir det min absolutte favorittrett lammefrikassè.

Gammel I går, 07:17   #527
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de fleste
Standard

Kylling i form med en asiatiskinspirert fløtesaus, ris og brokkoli.

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 07:56   #528
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Frossenpizza på meg; alene hjemme og remdeles med gips og krykker, så dette er det eneste jeg får til innser jeg.

Sist redigert av millact : I går kl 18:51.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 08:56   #529
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Måtte ha pause fra fårikål i går, så da lagde jeg pasta bolognese. I dag er siste dag med fårikål.

Gammel I går, 17:34   #530
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk tak i to samosa på vei til bussen hjem, en med kjøttfyll og en med poteter. Da slipper Helten og jeg å lage middagen selv i dag. (Han er syk og jeg er sliten etter dagens jobbkonferanse.)

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 18:17   #531
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Pizza og omelett her. Vi hat komplette kaos uker om dagen. .og dermed så som så med middag.

Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 18:45   #532
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Ut og spise med en venninne. Hun plukker restaurant (er på besøk i hennes hjemby)

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 07:34   #533
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag blir det hjemmelagede kjøttkaker med brun saus, poteter, gulerøtter og blomkål.

Gammel I dag, 08:09   #534
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de fleste
Standard

Karrigulrotsuppe med hvitløksbrød til.

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 08:46   #535
millact

Standard

Aner ikke; min datter skal få handle og fikse et eller annet på vei hjem fra skolen.

Gammel I dag, 09:00   #536
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Igår : Indisk dhal. Rester av fiskekaker og pasta i tillegg for de to yngste, de er mildt sagt ikke begeistret for linser.
I dag: Scampiwok

Gammel I dag, 09:08   #537
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Bursdagsmiddag, ikke vanlig torsdagsmiddag: biff, fløtegratinerte poteter, grønnsaker og peppersaus.

Gammel I dag, 14:40   #538
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal på Varemottaket, det blir spennende!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.