|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#221 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #6Ferdig med Ragnarok i dag. Ser Pørni og straks igang med Virgin river |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #6Monsterkveita, jeg er og mannen er ferdig med den og jeg er den sure kjerringa som irriterer meg over at det er streng regi og skuespill.
![]() |
#224 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #6Jeg er en enkel sjel og synes Monsterkveita var morsom. Både sambo, 16-åringen og jeg lo hjertelig.
![]() |
#225 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #6Serietørke her også, etter Inventing Anna.
![]() |
#226 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #6Den er jo åpenbart regissert, så da blir jeg ismårritert når de "finner" båten i episode 2 og det ligger en crewbåt ved siden av dem når de "går tom for strøm" og må jo ut i en gammel robåt de har tettet med smør for å tilfeldigvis møte på Bilal.
![]() |
#227 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #6Barchelors Australia med tre batchelors sendte finalen i dag. Klin crazy sesong! My guilty pleasure, men denne var over the top |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #6Jeg har sett sesong to av Norsk-ish. Gråt litt på slutten der, vet ikke om det er fordi jeg er litt skjør for tiden. Men den er fin, altså. På NRK.no
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|