Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Når er det vanlig at barn lærer å sykle?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-10, 20:32   #61
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?

Poden droppet støttehjulene rett før sommeren. Han blir 5 i september.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 20:33   #62
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?

Min nybakte fjerdeklassing sykler!

  Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 20:36   #63
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Storebror kunne forresten sykle selv med en gang vi tok av støttehjulene. Men han ville ikke prøve før nå i vår.

Samme her. Juni, mener jeg det var.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 20:39   #64
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?

Min gutt som akkurat har fylt seks kan så vidt holde seg i balanse, men synes ikke det er noe gøy. Jeg lurer på om sykkelen hans kanskje er litt for høy, og tenkte at jeg kanskje skulle kjøpe en litt lavere sykkel til ham. Det syntes han ikke var noe vits i, for han kom aldri til å sykle likevel, sa han i dag. Han har akkurat begynt på SFO hvor alle de andre gutta (bare 6 - det er en liten skole) sykler som bare det, og han føler seg nok litt ubekvem med det hele. Jeg er ikke helt sikker på hvor mye jeg skal presse ham heller, men tenker jo at det vil være fint for ham om han kunne mestre dette. Han er den eneste nye i klassen - alle de andre gutta kjenner hverandre fra før - og det virker ikke som om det er spesielt lett å få innpass.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 21:03   #65
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?

Mine har lært det mellom 4 og 6 år en gang. Det kommer jo også endel an på hvor man bor, og om man har mulighet til å trene på sykling i nabolaget. Og nå så jeg at det hadde jeg visst svart på før.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 21:12   #66
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?

Storebror var litt over 3 år
Mellomste nesten 5 år
Minstemor er 4 år og syklar ikkje enda, er ikkje så interessert.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 21:13   #67
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

storebror på 5 kan ikke sykle, men vet at flere i barnehagen på hans alder kan

Mamman var sta og forlangte å ta av støttehjula nå i juni var det vel. Og guttungen sykla avgårde han

Har store planer om å fjerne lillebror sine støttehjul, men så langt har jeg ikke kommet enda (han er 3,5). Tror han fikser det nemlig, men får se

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 21:32   #68
Cazandra
Erfaren
 
Cazandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Innlegg: 919
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?

Våre har vært 5 og 5,5 år.
Minstejenta på 4,5 år kan ikke, vi har ikke kjøpt sykkel til henne enda.

__________________
2001-2003-2006 + Bendik 2010
Cazandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 21:41   #69
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?

Pompen driver og øver seg nå om dagen. Han fikk ny sykkel i forrige uke. Støttehjulene fra den andre er alt for små(som resten av sykkelen) så da må han bare.

Pappan har skrudd på en stang bak da, med håndtak, så jeg slipper å ødelegge ryggen når jeg løper etter. Genialt Hender jeg slipper opp litt, og med litt mer øving er det mulig han fikser det før sommeren er over.

Han er en ganske forsiktig av seg, så jeg tror han trenger litt tid.

Storesøster var helt lik, og lærte seg det sommeren hun var 5,5.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 21:58   #70
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når er det vanlig at barn lærer å sykle?

Mine barn er snart 6 og snart 4, ingen av dem kan sykle.

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no