Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Den store OL-tråden

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-10, 20:58   #461
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

No er eg sliten og litte granne lei av sport. Er nesten litt glad for at ol er over i natt, og at ein kan venda tilbake til normalen i morgon ettermiddag.

Jeg og

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 21:00   #462
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.099
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Jeg liker sånn oppsummeringsprogram når OL er slutt, der man ser fine/dumme/riste/rare øyeblikk. Har ikke funnet noe i tv-guiden.

Noen som vet mer enn meg?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 21:01   #463
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

No er eg sliten og litte granne lei av sport. Er nesten litt glad for at ol er over i natt, og at ein kan venda tilbake til normalen i morgon ettermiddag.

Jeg er helt motsatt, syns det er fælt det er slutt.
Hva skal jeg gjøre nå liksom.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 21:04   #464
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Har nesten ikke sett noen ting bortsett fra 5 mila, og dette var bare drit artig.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 21:05   #465
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg er helt motsatt, syns det er fælt det er slutt.
Hva skal jeg gjøre nå liksom.

Jeg synes også det er litt trist, men nå blir det nok litt nyttigere kvelder framover. Super norsk innspurt, i alle fall!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 21:14   #466
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Gratulerer til Northug!

Kommer nok til å savne OL jeg også.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 21:59   #467
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Northug er og blir rå!! For en sluttspurt!!! Rart at OL nå er over, men sånn er det bare...Kan glede oss til 5 mila i Kollen i mars

......også begynner det jo nye spennende programmer framover nå

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 00:08   #468
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Fantastisk bra spurt av Northug!

Synd OL er over for denne gang, men passer ganske greit siden mannens permisjon snart er over og det blir min tur til å stå opp med ungene om morgenen igjen.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 00:13   #469
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Jeg kommer til å savne OL, men har fortsatt igjen opptak av alle herrenes og kvinnenes friløp i kunstløp og oppvisningen igjen å se. Skal kose meg med det i dagene framover, også har jeg ikke fått sett alle premieutdelingene enda. Jada, sportsidiot her. Ikke lenge igjen til fotballen starter, da.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no