Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Raymond Kvisvik-fan?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-06, 20:00   #21
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Raymond Kvisvik-fan?

Solveigmor, jeg visste du ville komme når du hørte det var klining på gang. Er bare litt forundret over at det tok såpass lang tid.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 20:12   #22
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Raymond Kvisvik-fan?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Solveigmor, jeg visste du ville komme når du hørte det var klining på gang. Er bare litt forundret over at det tok såpass lang tid.

Men her er eg, klar til utnyttelse

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 20:18   #23
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Raymond Kvisvik-fan?

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Men her er eg, klar til utnyttelse

Ja, du er jo liksom klinedronningen.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 20:19   #24
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Raymond Kvisvik-fan?

Dere er noen rundbrennere begge to!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 20:20   #25
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Raymond Kvisvik-fan?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Dere er noen rundbrennere begge to!

Takk i like måte, Liven!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 20:22   #26
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Raymond Kvisvik-fan?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Takk i like måte, Liven!

Jeg? Rundbrenner?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 20:27   #27
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Raymond Kvisvik-fan?

Ja, det var jo jeg som dukket opp midt oppi klininga til deg og Solveigmor, og som egentlig skulle vært snurt. Heldigvis har jeg et såpass åpent sinn at jeg kastet meg inn i aktivitetene deres i stedet.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 20:31   #28
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Raymond Kvisvik-fan?

Kremt. Til overskriften: Finnes det noen som ikke er Raymond Kvisvik-fan, da? Syns ikke absolutt alle at han er en supergøyal type? Ja, unntatt en furten TV2-reporter ...

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 00:12   #29
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Raymond Kvisvik-fan?

Ojjj.....klining eller Raymmond??
Er det sånn ja takk begge deler her?

Digger verdens beste Raymond, men ville ikke hatt spisestuen.....

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 05:21   #30
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Raymond Kvisvik-fan?

Ingen som likte stolene? Synes de var ganske lekre, jeg. At en svett Østfoldrompe har sittet på dem bryr jeg meg ikke så mye om.
Får jeg kline nå?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 08:40   #31
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Raymond Kvisvik-fan?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Får jeg kline nå?

Selvsagt!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no