Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Håndballjentene i OL-tråden

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-08, 19:38   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håndballjentene i OL-tråden

Så i den andre OL-tråden at vi er flere som skal følge med på håndball-jentene, så da synes jeg vi trenger en egen tråd for de.

Jeg tror Norge har et sterkt lag i år; få nykommere og mange med mye rutine. Er spent på hva Tonje Larsen kan tilføre, håper hun er så sterk i knærne at hun kan spille både forsvar og angrep.

Første kamp er på lørdag, mot Kina. Åpningskamper er alltid spennende, alltid litt ekstra nerver i kampen da.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 19:41   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Får satse på samme knall åpningen som fotball jentene fikk.

Noen som vet tidspunktet på kampen på lørdag?

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 19:47   #3
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Jeg skal følge med! (så sant det ikke sendes midt på natten)
Ekstra spennende med åpningkamp mot Kina da! De er ett lag en må regne med. De overrasket stort sist VM (tror det var VM).

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 19:49   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Norges innledende kamper spilles slik

Lørdag
09. august
13.00
Norge
Kina

Mandag
11. august
08.00
Angola
Norge

Onsdag
13. august
13.00
Norge
Kazakstan

Fredag
15. august
13.00
Frankrike
Norge

Søndag
17. august
08.00
Norge
Romania



Jeg er veldig glad jeg er i permisjon noen uker til.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 19:49   #5
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Jeg skal følge med.
Gleder meg!

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 19:52   #6
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Jeg får sett de som går i helgene, hvis jeg ikke skal ha hjemmekontor de andre dagene da.
Da får jeg ihvertfall med meg litt i bakgrunnen.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 19:57   #7
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Åhh så deilige tidspunkter da! Ungene er bortevekk og man skal kose seg med håndball.

Ja selvfølgelig skal jeg se på, heie og rope helt alene for meg selv her.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 14:32   #8
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Første kamp overstått med strålende resultater.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 14:44   #9
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Har ikke TV

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 16:04   #10
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Har ikke TV

http://www1.nrk.no/nett-tv/ol/spill

Gratis nett-tv.

  Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 16:29   #11
Pippilopp
I tenkeboksen
 
Pippilopp sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 137
Pippilopp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Gleder meg som en unge til Frankrike og Romania kampen, særlig nå som Kina er unnagjort. De andre kampene er vel strengt talt bare planke kjøring. Heia Heia

__________________
Store, Snuppa og Lille
Pippilopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 16:47   #12
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

http://www1.nrk.no/nett-tv/ol/spill

Gratis nett-tv.

Ah! Tusen takk for tipset!

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 19:23   #13
Grey
sangfugl
 
Grey sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Innlegg: 447
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Det gikk heldigvis veien mot Kina. Nå blir det spennende å se hvordan de greier seg mot Angola. Jeg tipper det går veien da også. :synsk:

__________________
Jeg har gitt ordre om å vekkes når som helst dersom nasjonens sikkerhet er truet, selv om jeg sitter i et møte.
- Ronald Reagan -
Grey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 19:32   #14
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Jeg tipper alle de innledende kampene går mer eller mindre greit. Det kan jo hende vi sliter litt mot f.eks. Frankrike, men jeg tror glatt vi går videre til mellomspillet. Hm.. er det mellomspill, eller kvartfinaler, noen som vet? Uansett er det da den ordentlige moroa starter.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 20:47   #15
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Skal se alle kampene, og noterer at jeg må stå opp litt tidligere enn planlagt i morgen.

*feriemodus*

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 02:02   #16
Grey
sangfugl
 
Grey sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Innlegg: 447
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Jeg har varmet opp til morgendagens kamp med Rosenborg-seier over Molde.

__________________
Jeg har gitt ordre om å vekkes når som helst dersom nasjonens sikkerhet er truet, selv om jeg sitter i et møte.
- Ronald Reagan -
Grey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 07:19   #17
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Irriterer meg at vi ikke har TV på jobb, vil se kampen i dag.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 07:34   #18
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Nå er det bare en halv time igjen! Ungene får komme seg på SFO og fotballskole selv i dag.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 07:37   #19
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Snart kamp ja...Heia Norge.

polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 08:05   #20
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndballjentene i OL-tråden

Spennende! Men regner med Norge overkjører Angola.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no