Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

OL i Rio

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-16, 00:14   #21
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OL i Rio

Jeg skal se håndball samt vår lokale helt Karsten Warholm og sikkert en del mer jeg snubler over.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 12:13   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Feltritt i dag klokken 15, går det på en eller annen kanal, mon tro?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 12:16   #23
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OL i Rio

Landeveisritt for kvinner vises i alle fall på TV2 1715.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 12:35   #24
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Jeg ser håndball og hestesport, og kommer til å bli utsatt for sykkeløvelsene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 12:52   #25
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Landeveisritt for kvinner vises i alle fall på TV2 1715.

Sportskanalen.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 13:14   #26
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Feltritt i dag klokken 15, går det på en eller annen kanal, mon tro?

Jeg finner det ikke på noen av TV2's kanaler...

Edit: Du kan se det direkte på TV2 Sumo - betalingskanal.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 07-08-16 kl 13:22.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 13:39   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Jeg tror all hestesporten skal vises på Sumo.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 14:21   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Argh.

Kanskje det går noe på de svenske.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 14:40   #29
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OL i Rio

Kjenner det irriterer meg "litt" at man snart må betale for seerverdig idrett på TV. Neste OL må man vel betale for alt. Samme vei som fotballen....

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 14:50   #30
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OL i Rio

Litt artig når man kjenner igjen den norske dommeren i turn kvinner.
Tror jaggu jeg har blitt dømt av damen også.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 08-08-16 kl 02:14.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 14:51   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Kjenner det irriterer meg "litt" at man snart må betale for seerverdig idrett på TV. Neste OL må man vel betale for alt. Samme vei som fotballen....

Jeg også. Jeg syns det er utrolig irritrende at det bare er breddeidretten som er gratis, det gjør jo alt veldig snevert. Alt av basket går på Sumo, blant annet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 14:59   #32
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: OL i Rio

Jeg skal se synkronsvømming sammen med Snuppa, hun trener aktivt så da er det morsom å se de som virkelig kan det. Håndball håper jeg det blir litt av også.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 15:16   #33
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Sommer-OL er en skikkelig prøvelse for forholdet. Mannen min er helt sånn: " Se! Enda en idrett jeg ikke vet noe som helst om. Det må vi lære oss mer om. "

Jeg er ikke helt skrudd sammen på det viset. Pr nå har vi lært oss mer om landhockey og bueskyting.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 15:30   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Tjorven, jeg kan anbefale å prøve bueskyting selv! Hiawata fikk et sett på hytta nå, og det er supergøy.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 15:33   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Tjorven, jeg kan anbefale å prøve bueskyting selv! Hiawata fikk et sett på hytta nå, og det er supergøy.

Jeg må ha noe rart med øya mine. Jeg er elendig i all idrett som krever at jeg sikter. Jeg får det rett og slett ikke til i det hele tatt.

Vi skyter litt med luftgevær på hytta og jeg treffer ikke blinken i det hele tatt. Mannen er god og ungene treffer i hvert fall arket. Det gjør ikke jeg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 15:42   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Det er mye enklere (eller verre, alt ettersom hvordan du ser det) med pil og bue. Der er det ganske vilkårlig hva du treffer når du kjøper i den prisklassen vi gjorde. Vi kjøpte en Lil'Sioux fra Barnett; en klassisk indianerbue. Billig, men med såpass kraft at vi har innprentet Hiawata med at dette er et våpen, og skal behandles deretter. Det kan gjøre mye skade på fem meter, gitt. I tillegg er den såpass stødig at det er gøy, og ikke helt Donald-leke. Men det er ikke noe presisjonsvåpen akkurat.

Det med å sikte er veldig individuelt, og du må ha et våpen som er tilpasset dine øyne. Jeg har skutt endel pistol og har selvfølgelig ikke egen, men har skutt med klubbvåpen. Det du må se på er hvor du treffer. Om du treffer i en klase; uansett hvor den er, så er det bra, for da har du faktisk et stødig skudd. La oss si at du alltid treffer litt ned og til venstre for blinken; ja, da må du rett og slett sikte litt over og til høyre neste gang, om du ønsker å treffe midt i.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 19:16   #37
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.714
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Sommer-OL er en skikkelig prøvelse for forholdet. Mannen min er helt sånn: " Se! Enda en idrett jeg ikke vet noe som helst om. Det må vi lære oss mer om. "

Jeg er ikke helt skrudd sammen på det viset. Pr nå har vi lært oss mer om landhockey og bueskyting.

Under OL I Athen for mange år siden ble mannen og jeg helt oppslukt i sandvolleyball. Ser det kommer i natt og, det er uaktuelt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 19:55   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Jeg har sett judo i dag.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 20:10   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Mannen og barna ser litt, litt vilkårlig hva de ser, tror jeg.

Jeg orker ikke. Jeg kan i utgangspunktet synes at for eksempel friidrett er litt morsomt å se på, men jeg har fått hele greia opp i halsen etter at Russland fikk være med etter å ha åpenlyst skrudd dopingkontrollen systematisk og omfattende i årevis. Da har man liksom ingen hemninger mer, det er penga foran alt.

Og han det, hva heter han, han norske IOC-pampen, som står og messer om "veldig vanskelig avgjørelse, veldig vanskelig. " når det han mener er "det er klart at det riktige ville være å stenge dem ute, men huff, det er jo både dyrt og plagsomt å gjøre det som er riktig, så det orker vi IKKE "

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 20:24   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OL i Rio

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Under OL I Athen for mange år siden ble mannen og jeg helt oppslukt i sandvolleyball. Ser det kommer i natt og, det er uaktuelt.

Jeg spilte volleyball i 18 år, så det prøver jeg faktisk å få med meg. Både sandvolleyball og innendørsversjonen.

Det er tross alt en grunn til at jeg valgte å dele livet med tidenes sportsidiot.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no