Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sammenslåingen av Elixia og SATS

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-14, 11:47   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sammenslåingen av Elixia og SATS

I går endret jeg medlemsskapet mitt i Elixia, så jeg kan trene på både SATS og Elixia fra 25. august. Månedsprisen gikk ned med ni kroner (), og eneste drawbacket var noe med frysing av medlemsskapet (fikk ikke med meg detaljene, men det var noe med at jeg ikke lenger kan gjøre det uten gebyr eller noe sånt. Men det trenger jeg jo ikke, Elixia er mitt andre hjem året rundt. ).

Ganske fint da, nå fikk jeg plutselig enda to sentre like i nærheten av meg!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:01   #2
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Jeg trodde ikke man fikk trene på tvers av Sats- og Elixiasentrene? Jeg mener det var det som ble sagt da sammenslåingen ble kjent (men før konkurransetilsynet godkjente sammenslåingen). Men om jeg skjønner deg riktig så får Elixiamedlemmer trene i begge kjeder, men ikke Satsmedlemmer? :forvirret:

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:03   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Joda. http://www.sats.no/nyheter/Bli-medle...TS-och-Elixia/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:04   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Men om jeg skjønner deg riktig så får Elixiamedlemmer trene i begge kjeder, men ikke Satsmedlemmer? :forvirret:

Hm, har jeg sagt noe om det? Vil da vel tro det gjelder begge veier, ellers er det jo urettferdig. Det henger store plakater utenfor mitt Elixia-senter, "reserver ditt medlemsskap allerede nå, så kan du trene på SATS også" eller noe sånt.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:04   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Satsmedlemmer kan også, men for oss blir det dyrere siden Elixia typisk har vært hakket dyrere enn Sats. De skal lansere flere nye medlemsskapstyper 25. august, inntil da er det bare Nordic All in som selges og det er kun i kampanjeperioden frem til 25. august.

Som Satsmedlem synes jeg har vært katastrofalt lite og dårlig kommunikasjon rundt oppkjøp, fusjon og salg av sentre.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:05   #6
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Iht. hva som står på Elixias hjemmesider så kan man ikke trene på tvers. Men mulig det har kommet nye opplsyninger som ikke er publisert på nett?

Svar ang. trening "på tvers" av sentrene:
Nei. Konkurransetilsynets beslutning vil ikke få konsekvenser for ditt medlemskap. Din tilgang vil fortsatt kun gjelde for de sentre som er omfattet
av din medlemsavtale. SATS, ELIXIA og Fresh Fitness vil inntil videre driftens som selvstendige treningskjeder.


(http://www.elixia.no/userfiles/ELIXIA-QA-fusjon.pdf)

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:06   #7
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Joda. http://www.sats.no/nyheter/Bli-medle...TS-och-Elixia/

Ser sidene er endret til "SATS Elixia". Trodde ikke det skulle bli en stor kjede, men at de skulle beholde hver sin profil og merkenavn?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:07   #8
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Aha, så det blir lansert nye typer medlemsskap nå i august der man kan velge å trene kun på Stats / Elixia eller på begge deler?

Edit: Så infoen på Sats sine hjemmesider nå.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Som Satsmedlem synes jeg har vært katastrofalt lite og dårlig kommunikasjon rundt oppkjøp, fusjon og salg av sentre.

Samme her!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:07   #9
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Satsmedlemmer kan også, men for oss blir det dyrere siden Elixia typisk har vært hakket dyrere enn Sats. De skal lansere flere nye medlemsskapstyper 25. august, inntil da er det bare Nordic All in som selges og det er kun i kampanjeperioden frem til 25. august.

Som Satsmedlem synes jeg har vært katastrofalt lite og dårlig kommunikasjon rundt oppkjøp, fusjon og salg av sentre.

Prisen gikk ned fra 599 til 590 for meg nå. Får nesten undersøke hvilke andre muligheter det blir fra 25. august da. Hun i resepsjonen nevnte forresten at alle skal få nye kort.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:12   #10
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Jeg synes det er utrolig merkelig at man må ha Nordic All in medlemsskap for å få trene på alle Sats- og Elixiasentre i kjeden i samme by. Snedig.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:24   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Som Satsmedlem synes jeg har vært katastrofalt lite og dårlig kommunikasjon rundt oppkjøp, fusjon og salg av sentre.

Enig! Jeg har stilt endel spørsmål på FB-siden deres siden salget i stor grad har gått utover meg, og det har bare vært svadasvar. At det også var medlemmene som ble solgrt har de ikke informert om i det hele tatt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:30   #12
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Nå ble jeg glad! Jeg har måttet dra til Lillestrøm eller Kalbakken for å trene, og mister Lillestrøm pga. overgang til NyttSenter, men nå kan jeg trene bare tre minutter unna! Jeg har Elixia Nordic ettellerannet medlemskap.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:31   #13
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Jeg har heller ikke fått noen fornuftige svar, forsøkt å spørre både dem på Nyttsenter og på det som skal forbli Elixia. Men nå ser det ut som det skjer ting.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:33   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jeg synes det er utrolig merkelig at man må ha Nordic All in medlemsskap for å få trene på alle Sats- og Elixiasentre i kjeden i samme by. Snedig.

Ikke sant? Det burde jo holde å ha by-medlemskap. Jeg har jo det, og kan dermed trene på alle sentrene i Oslo. At jeg da trenger et nordisk medlemskap for å trene på de andre sentrene i min egen by er jo tullete.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:39   #15
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Det kommer nok til å komme medlemskap for begge kjeder i en by. For meg vil Nordic All in koste over 100 kroner mer, jeg betaler i underkant av 500 kroner for Oslomedlemskap nå.

Så jeg sitter på gjerdet og venter og ser hva som kommer 25. august.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:42   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Jepp, me too. SATS har jo som regel trening i hele Norden i alle feriene, og det er jo mest da det er aktuelt for meg. Elixia har ikke hatt et eget by-medlesmkap så vidt jeg husker. Der var det ett eller alle sentrene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:42   #17
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Mens jeg sitter her i småbyen min som er fri for både Sats og Elixia og hva har du og nyter medlemsskapet mitt på et senter det bare fins ett av i hele verden. Enkeltpenkelt. :REMA1000:

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:43   #18
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Samme her.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:43   #19
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Enig! Jeg har stilt endel spørsmål på FB-siden deres siden salget i stor grad har gått utover meg, og det har bare vært svadasvar. At det også var medlemmene som ble solgrt har de ikke informert om i det hele tatt.

Sats har virkelig tapt seg de siste årene i forhold til å ta vare på trofaste medlemmer, de gjør massive endringer i goder og skylder på at de gjør det for oss. Gratis frokost ble borte og nå gjorde de endringer på bookingreglene og så skylder de på at de gjør det for at vi skal få det bedre. As if! Det er er klassisk eksempel på at de gjør valg basert på hva de tror vi vil ha og ikke basert på faktiske undersøkelser i medlemsmassen. De har er massivt kommunikasjonsproblem, som i at de ikke vet hvordan man skal kommunisere i det hele tatt.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:44   #20
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Jeg trener på Elixia og har ikke hørt et pip om hvordan sammenslåingen vil påvirke meg og mitt medlemskap.
Så dog at de reklamerte utenfor senteret mitt om nytegning, sammenslåing og slikt.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no