Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Northug-fan - er jeg helt alene?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-11, 12:51   #21
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Det er få mennesker jeg ikke kjenner og som jeg er så innhelvetes jævla møkkalei av som Petter Northug. Han kan gå på ski. Han er visstnok ganske flink til det, altså ganske flink i en rimelig lite utbredt og svært kjedelig type idrett.

Så hvorfor havner han på alle avisforsier og i nyhetsbilde hele tiden? Jeg fatter det ikke, han sier da hverken morsomme, smarte eller gjennomtenkte ting. Han er litt oppkjeftig liksom. Å wow. Det finnes tusenvis av sånne inntrønderjævler nord for Skogn og de er så kjedelige å snakke med og har så begrenset interessefelt at det er mer intellektuelt stimulerende å prøve å ha en konversasjon med hybelkaninen i hjørnet på stua.

Så nei, jeg er ikke fan av Petter Northug, jeg skulle virkelig ønske at jeg slapp å bli eksponert fra dette totalt unyttige mennesket mer.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:52   #22
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg ser tydeligvis lite programmer som fokuserer på norske sportsfolk, for jeg har aldri sett ham på TV. Jeg har registrert overskrifter, men jeg gidder jo ikke lese noe mer om ham av den grunn.

Altså - jeg skulle se Dagsrevyen. Men det var veldig mye sportsgreier der altså. Samme med det meste annet - han nevnes overalt. Også er det de der klippene som de sender mellom programmene på NRK - der er han også hele tiden.

  Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:52   #23
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Mannen min er med i fanklubben sammen med deg. Jeg..? Not so much. Jeg liker Øystein Pettersen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:56   #24
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?





Gå på ski kan han også.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:58   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Altså - jeg skulle se Dagsrevyen. Men det var veldig mye sportsgreier der altså. Samme med det meste annet - han nevnes overalt. Også er det de der klippene som de sender mellom programmene på NRK - der er han også hele tiden.

Jeg ser ikke på dagsrevyen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:00   #26
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Vesla digger Northug. Men hun er komplett sportsidiot og en slags familiens sorte sportsfår.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:03   #27
Nillenalle
Aktiv
 
Nillenalle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 262
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Det blir itj fæst uten væst! Og du blir itj fin uten mokkasin...

Jeg syns Northug er morsom med sine kommentarer om barneskirenn og han er god på ski, men surmulinga og sinnet passer vel best på en 5-åring.

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:17   #28
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.865
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Nillenalle, her.

Det blir itj fæst uten væst! Og du blir itj fin uten mokkasin...

Jeg syns Northug er morsom med sine kommentarer om barneskirenn og han er god på ski, men surmulinga og sinnet passer vel best på en 5-åring.

Ja, han har noen morsomme kommentarer, men sinnet og surmulinga, som å ikke møte opp på blomsterseremoni for noen andre vant, det blir too much ja.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:23   #29
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg digger folk som går fort på ski. Det er utrolig gøy å se på, og folk med personlighet gjør det enda morsommere. Ok, så synes jeg det har vært mye Northug i det siste og jeg liker slett ikke alt han finner på. Men når han rykker i spurten kan jeg ikke annet enn å elske fyren litt.

Han gjør at det er gøy å se på langrenn, og han er ikke kjedelig. Idrettsutøvere som alltid er "snille" er også dørgende kjedelig.

Northug og Bjørgen!

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:27   #30
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg vil vel ikke si at jeg er FÆN, men jeg synes det er helt OK at han er annerledes, disser han ikke for det.

(selv om Aksel Lund Svindal er et godt eksempel på at man kan være megastjerne og megasympatisk)

Han er en særing tror jeg, og det er vel en del av de egenskapene som har gjort han såpass fokusert til å gjøre det han er aller best på.

Han liker jeg! Aksel Lund Svindahl, altså. Northug, ass. Herregud, så kjedelig sportsfokus har vi ikke hatt siden Vegard Ulvang.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:28   #31
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?


(Kilde: youtube.com)


Se på mannen i rødt. Det er da fantastisk at det går an å få kroppen til å fungere på denne måten. Og nei, det er ikke de andre som går sakte.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:31   #32
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Hvilke øvelser er det som går til mandagen, forresten?

  Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:36   #33
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Her er programmet SF.

Mandag 28. februar
Kl. 11.30 Kombinert hopp normalbakke, lag
Kl. 13.00 Langrenn 10 km individuell, klassisk - kvinner
Kl. 15.00 Kombinert langrenn, lag, 4 x 5 km

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:38   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Se på mannen i rødt. Det er da fantastisk at det går an å få kroppen til å fungere på denne måten. Og nei, det er ikke de andre som går sakte.

Jo, det er sikkert fantastisk. Det er jo ikke det at jeg ikke innser at noe er innmari flinke til noe, men jeg syns bare ikke det er interessant å se på, lese om eller lære om. Det er rett og slett utenfor mitt interessefelt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:42   #35
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg synes han er tåpelig og oppfører seg til tider som en bortskjemt drittunge.

Artikler med ham på nettet styrer jeg konsekvent unna da jeg ikke vil bidra til flere treff.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:43   #36
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jo, det er sikkert fantastisk. Det er jo ikke det at jeg ikke innser at noe er innmari flinke til noe, men jeg syns bare ikke det er interessant å se på, lese om eller lære om. Det er rett og slett utenfor mitt interessefelt.

Det har jeg full forståelse for, det er jo ikke alt man har interesse for. Poenget er jo at du ikke har interesse av langrenn, og ikke at du ikke liker Northug som langrennsløper. Jeg ville aldri ta på meg oppgaven å omvende deg og Teo til å bli sportsupportere.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:51   #37
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg er litt ambivalent i forhold til Northug. Det som irriterer meg ved ham er på samme tid det som gjør han mer spennende enn andre utøvere i utholdenhetsidretter. Men han er et råskinn, og det er stor stas å se et råskinn i form rykke fra alle konkurrentene.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:03   #38
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)


Se på mannen i rødt. Det er da fantastisk at det går an å få kroppen til å fungere på denne måten. Og nei, det er ikke de andre som går sakte.

Holy Moly! Jeg er overhode ikke interessert i sport, men dette var fabelaktig å se på!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:04   #39
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Northug-fan til tusen

Rå til å gå på ski, utrolig spennende og artig å se i sporet. Arbeidsjern, fokusert, flotte prestasjoner. Frisk pust, annerledes. At det til tider er både kommentarer og hendelser som kan være flåsete og usympatiske klarer jeg fint å leve med. Og lar meg overhodet ikke prege av medias fremstilling av mannen. Faktisk klarer jeg å ikke la meg påvirke av medias hysteri samme hvem det måtte være.

Digger Aksel Lund Svindal også, flott idrettsmann med store prestasjoner. Aksel og Petter er ulik, og fremstilles av media enda mere ulik. Men Petter blir ikke en mindre idrettstjerne fordi Aksel smilier mere.

Gleder meg vilt og uhemmet til VM, og skal sitte på tv-tommet foran stor tv helt alene uten forstyrrende momenter av noe slag! Jeg skal heie, skrike og kommentere og jage på!

__________________
1996, 1999, 2009, 2012.
Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:08   #40
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.


(Kilde: youtube.com)


Se på mannen i rødt. Det er da fantastisk at det går an å få kroppen til å fungere på denne måten. Og nei, det er ikke de andre som går sakte.

Jeg er av typen menneske som får frysninger og tårer i øynene når jeg ser sånt. (og ja, jeg feller en tåre når jeg ser på medaljeseremonier)
Jeg syntes det er helt fantastisk at folk som jobber 8-10 timer hver dag, 7 dager i uken lykkes med det de driver med - og jeg skjønner at de blir skuffet når de misslykkes.

Og ja, jeg syntes Northug er en flott idrettsmann. Litt annerledes reaksjonsmønster enn mange andre, men han er ett stort konkurransemenneske.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no