Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvordan sjokk-tine frossen lasagne?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-19, 16:43   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan sjokk-tine frossen lasagne?

Eller, sjokk og sjokk, jeg har noen timer på meg, da.

Jeg har en frossen lasagne i frysen. Fant akkurat ut at jeg ikke gidder å lage middag i kveld, så jeg tok ut denne lasagnen i stedet. Men den er jo dypfryst, og jeg skjønner at den er nødt å tine i ovnen. (Den er ca 20*30 cm, relativt høy og ferdig stekt, det er rester fra en tidligere diger form.)

Men hvordan tiner jeg den? Den bør jo ikke stekes mer, så den kan ikke ha for høy temperatur. Samtidig må den bli varm tvers gjennom. Folie over, kanskje? Eller blir den bløt da? Hvor lenge tror vi den trenger?

Planlegger å spise ca 19.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no