Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-11, 23:59   #61
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Sport extreme og sportsbua ifg mountain-bike sine hjemmesider (som importerer GT til Norge - alt jeg vet )

Jepp, men Sport Extreme har bare de syklene du ikke vil ha. Til å bruke i rails, ramper og slike ekstreme greier. Usikker på hva Sportsbua har. De har bygget om butikken nylig, men ikke vært der i vår.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 00:04   #62
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

De reklamerer på hjemmesiden sin at de også har "vanlige sykler" - men jeg har aldri vært innom og sjekket.

Forøvrig så har sykkelverkstedet vårt montert sykler for nesten alle byens sportsbutikker - vi har montert mange GT-sykler men jeg er ikke sikker på hvem som har fått disse. Ser liksom ikke for meg at "småbutikker" som sportextreme og sportsbua selger ut monteringsjobben? Har mxsport, kanskje?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 11:06   #63
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Jeg tror jeg skal bestemme meg i dag! Antakelig blir det enten Fuji eller Scott. Ny tråd er opprettet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 19:44   #64
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Jeg har shoppa sykkel idag, skal hente den i morgen. Det ble hard rocx. Du burde nesten vurdere å se på dem du også, Elinblu. De finnes i dameramme og de er laget slik at avstanden mellom styre og sete ikke blir så stor. Den jeg kjøpte har litt mer oppreist stilling. Prisen var ikke gal heller, 5999 kr. Med gode bremser og ikke verdens beste, men bra nok gearsystem. Den var fantastisk å sykle på.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 19:58   #65
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Gratulerer! De har ingen damehybridsykler fra Hard Rocx på Oslo Sportslager, ser det ut til - dette er den eneste forhandleren jeg kjenner til her.

Prøvde meg på Scott-en på XXL i Storgata. Det stod på skjermen at de skulle ha en inne i min størrelse, sa de, men de fant den ikke. Ser at det er lagersalg på Sportslageret i morgen, så jeg stikker kanskje innom der før jobb.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 11:32   #66
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

De hadde veldig mye mer på hank sport enn de hadde på nettsidene sine. Sånn kan det godt være med sportslageret også!

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 12:04   #67
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Gratulerer! De har ingen damehybridsykler fra Hard Rocx på Oslo Sportslager, ser det ut til - dette er den eneste forhandleren jeg kjenner til her.

Prøvde meg på Scott-en på XXL i Storgata. Det stod på skjermen at de skulle ha en inne i min størrelse, sa de, men de fant den ikke. Ser at det er lagersalg på Sportslageret i morgen, så jeg stikker kanskje innom der før jobb.

Dette er en Hard roxk hybrid, men jeg vet ikke om det er en damesykkel.
Finnes på Helsfyr.
http://www.bikedeal.no/no/sykler/hyb...-c4-sl-v-rigid

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 13:37   #68
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Takk for tips, Jålebeinet. Nå har jeg vært på Sportslageret, og der pushet de i praksis bare Everest. Blåmann hadde en slik sykkel før, og anbefalte meg ikke å kjøpe det. Jeg føler meg mer og mer sikker på at det er Scott-en jeg vil ha, men det er veldig frustrerende at jeg ikke får tak i den.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 13:40   #69
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Dette er en Hard roxk hybrid, men jeg vet ikke om det er en damesykkel.
Finnes på Helsfyr.
http://www.bikedeal.no/no/sykler/hyb...-c4-sl-v-rigid

Det er den jeg vil ha.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 13:45   #70
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Den er kunne nok vært aktuell for meg også, men ikke hvis det er en unisex. De hadde merkelig lite spesifikasjoner på siden sin.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 13:48   #71
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Elinblu: sjekk Sport1 på Hasle torg!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 21:26   #72
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Etter en del om og men står denne nå i garasjen og venter på sin første ordentlige prøvetur!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 21:36   #73
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Gratulerer, Elinblu!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 21:40   #74
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Gratulerer med ny sykkel!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 22:01   #75
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Jeg har holdt av en diamant photon 10 til i morgen hos gsport. 30 % avslag har jeg fått nemlig - så da får jeg se hva de har å tilby med på Hank og sport extreme.



Nesten som racersykkel - det som gjør at jeg ikke helt kan bestemme meg er at den har vbrems og ikke skivebrems.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 22:51   #76
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.842
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Gratulerer med ny sykkel

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 23:08   #77
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Gratulerer! Håper du blir fornøyd og at den svarer til forventingene.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 08:58   #78
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags sykkel bør jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har holdt av en diamant photon 10 til i morgen hos gsport. 30 % avslag har jeg fått nemlig - så da får jeg se hva de har å tilby med på Hank og sport extreme.



Nesten som racersykkel - det som gjør at jeg ikke helt kan bestemme meg er at den har vbrems og ikke skivebrems.

Har du ekslusiv avtale om rabatt?

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no