Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

To tette og ei badehette

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-08, 22:33   #41
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To tette og ei badehette



Jeg begynner å grue meg. Alvorlig. I en sportsbutikk så jeg en svart sak i badedraktstoff som trolig vil bli innkjøpt dersom den grønne viser seg ubrukelig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 22:35   #42
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Jeg måtte selv kjøpe meg en svart silikonbadehette da jeg var i samme situasjon for noen år siden. Følte meg ganske noldus. Men angret på mitt kjedelige kjøp da jeg ankom svømmehallen, for en av de andre gravide hadde tydeligvis både humor og selvironi. Hun hadde rett og slett kjøpt en av den mer fargerike typen med blomster og det hele. Skulle hun først ikle seg en badehette igjen så mente hun at da kunne det liksågreit gjøres med stil.


Sist redigert av Mandarin : 12-08-08 kl 13:24. Årsak: Ordelingsfeil. :skremt:
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 00:05   #43
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Badehette kan da være glamorøst også:

Nei, det kan det ikke. Du mener sikkert trynet hennes. Trynet hennes er absolutt glamorøst.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 00:44   #44
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.273
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Joda. Helhet, eller bare en dash glamour:


Men det er klart: hodeform har noe å si.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 00:48   #45
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Blomster til tross, der er fremdeles en halv kondom tredd nedover hodet.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 14:12   #46
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Kvar kom "to tette og ei badehette" frå, da? Eller kokte det spørsmålet vekk i kålen undervegs her?

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 14:14   #47
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.



Jeg begynner å grue meg. Alvorlig. I en sportsbutikk så jeg en svart sak i badedraktstoff som trolig vil bli innkjøpt dersom den grønne viser seg ubrukelig.

Du veit sjølvsagt at du vert våt i håret av stoffbadehetter?


__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 14:26   #48
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Du veit sjølvsagt at du vert våt i håret av stoffbadehetter?


Ikke hvis jeg holder hodet over vann, vel?

Første bassengtime er nå overstått, og jeg tok av meg den grønne badehetta underveis. Det var flere som ikke hadde, tenk! Og så var den så stram at jeg kjente en begynnende hodepine med det samme.

Det var kø i dusjen etterpå, men folk tok seg allikevel goooood tid. Jeg kommer til å bli stressa av dette, tror jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 14:31   #49
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Nesten som jeg savner både badehette og dusjkø. Har du tømt PM-boksen din foresten?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 14:41   #50
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Nesten som jeg savner både badehette og dusjkø. Har du tømt PM-boksen din foresten?

I alle fall ryddet litt plass.

Møøse: Opphavet til uttrykket er ikke klarlagt ennå, nei!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 15:18   #51
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det var kø i dusjen etterpå, men folk tok seg allikevel goooood tid.

Tør jeg gjette at du går på Oslo Trimsenter i Munchsgate? Du kan bare glede deg til de begynner å rote med fakturaene. For det gjør det ganske sikkert hvis de ikke har skjerpet seg VELDIG mye det siste året.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 15:22   #52
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Å går du der? Da skulle jeg sendt med nøkkelen min jeg har betalt depositum for og aldri får levert tilbake .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 15:24   #53
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Tør jeg gjette at du går på Oslo Trimsenter i Munchsgate? Du kan bare glede deg til de begynner å rote med fakturaene. For det gjør det ganske sikkert hvis de ikke har skjerpet seg VELDIG mye det siste året.

Å minner... der gikk jeg i 03

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 15:26   #54
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Å går du der? Da skulle jeg sendt med nøkkelen min jeg har betalt depositum for og aldri får levert tilbake .

Send den sammen med Kari-DVD-en, så kan jeg overføre pengene .

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 15:26   #55
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Send den sammen med Kari-DVD-en, så kan jeg overføre pengene .

Kari DVD-en ble sendt i går. Man er da effektiv .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 15:27   #56
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Kari DVD-en ble sendt i går. Man er da effektiv .

He-he, jeg så PM-en først etterpå. Takker!

For øvrig var det med nød og neppe jeg greide å finne fram. Jeg mangler stedsans i utgangspunktet, men akkurat når det gjelder området rundt St. Olavs plass, er jeg helt ekstrem.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 19:56   #57
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Tekst til
To tette og ei badehette av Teddybears

Det var i det gode året nittenhundre og boogiewoogie
da krigen var glemt og gitara stemt.
Rockebilly kom fram på scenekanten og hilste på brugen.
dro fram det beste han hadde på lager av rockefor for
sultne mager. og folk i salen slukte det rått, som folk flest gjør
når det vanker no godt. Rockebillys sang ***** varmt, doris og julie
gikk arm i arm inn i rommet bare for damer, forbi en type som snur
seg og glaner. Og typen var stygg, ja styggere enn styggen og han kjente
det skjedde no da han så hu derre doris som gikk inn på do.
Og han tenkte som styggen det der skal jeg ha tross lensmann og prest
bilder i blad. Og som han tenkte, sånn blei det. Ut på dansegulvet sklei dem
det hadde han ikke gjort hadde han visst at snart kom en større og sterkere
en lenger bak. Og plutselig stod du i døra, høyere enn fjella rundt
sunndalsøra, lang og mager, sneipen i gjeipen, tøff som gutten, skjønte fleipen.
Men aldri var det no'n som fleipa med deg, og den som fingra med Doris,
han fikk så det svei.
Du var en femognitti, hadde rockesveis med fett i, du var drømmen du
Doris. Men du digga Norma Jean, kjørte samma stil som Jimmie Dean,
skjønt du kjørte Morris. Og var det dans på lokalet, så kom du dit seint, bortimot
midnatt ja du hadde tima det tight. Du kom inn, kveldens harlequin.
Fra scenen kom det boogiewoogie
blues og rock and roll med sug i, fender og chessline
Du så deg rundt i salen der var hu med hestehalen
pluss en type med dress.
Og dressmann, kom i fra hønefoss
han var glad i jenter han var glad i å sloss
dansa sving, ensa ingenting
før 'n sa; hadet, sees en annen dag.
Hu satte kursen rett i mot deg
han med dressen styrte samme vei
Doris hadde tent 'n og nå ville 'n laga bråk
For det er to tette og ei badehette
no more talk.
Du var en femognitti, hadde rockesveis med fett i, du var drømmen du
Doris. Men du digga Norma jean, kjørte samma stil som Jimmie dean,
skjønt du kjørte morris. Og var det dans på lokalet, så kom du dit seint, bortimot
midnatt ja du hadde tima det tight. Du kom inn, kveldens harlequin.

For spesielt interesserte: http://no.wikipedia.org/wiki/The_Teddybears

Om dette er det originale opphavet er ingenting sagt!

Teddybears.jpg

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 20:25   #58
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

He-he, jeg så PM-en først etterpå. Takker!

For øvrig var det med nød og neppe jeg greide å finne fram. Jeg mangler stedsans i utgangspunktet, men akkurat når det gjelder området rundt St. Olavs plass, er jeg helt ekstrem.

Å, der gikk jeg . Senhøst 04. :mimre:
Trange dusjer, men herlig trening.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 21:02   #59
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To tette og ei badehette

Amatører. Man går da på Vestkantbadet, og skifter i gamle mahognybåser. Ikke trenger man badehette, heller.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no