Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken dagkrem til 11-åring?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-13, 20:05   #1
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken dagkrem til 11-åring?

Frøkna liker å smøre seg med Locobase på hendene og har i det siste også begynt å smøre ansiktet med samme.

Jeg synes kanskje hun kan velge noe som ikke er riktig så tungt og kraftig i ansiktet og har lovet henne å skaffe til veie en lettere dagkrem til ansiktsbruk. (Hun har begynt å få en del kviser i panna, uten at jeg vet om det er en sammenheng med Locobase-bruk.)

Kan noen anbefale en lett og god dagkrem, som egner seg til ung hud? Og bør jeg kanskje anbefale henne en ansiktsrens i samme slengen?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-13, 20:11   #2
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.722
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken dagkrem til 11-åring?

Dermalogica Clean Start skal være god til ung hud.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-13, 20:26   #3
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.942
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dagkrem til 11-åring?

Vi gikk på Body Shop og ba om råd og fikk en rensegreie og en dagkrem. Ikke at hun bruker dem , men hun har dem i hvert fall.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-13, 20:36   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dagkrem til 11-åring?

Takk for tips. Dermalogica så lovende ut, så jeg kjøpte en liten prøveeske med ulike produkter derfra.

Og da løste jeg jo noen luker i julekalenderen i samme slengen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 11:09   #5
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken dagkrem til 11-åring?

Vær obs på at når det gjelder ung hud, så skal hun ikke rense huden i hele ansiktet hvis det ikke er på grunn av sminkefjerning. Skal kun rense der hun har uren hud.

Clean start har vi hatt gode erfaringer med.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 11:37   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.543
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dagkrem til 11-åring?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Takk for tips. Dermalogica så lovende ut, så jeg kjøpte en liten prøveeske med ulike produkter derfra.

Og da løste jeg jo noen luker i julekalenderen i samme slengen.

Hvor? Link?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 12:00   #7
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dagkrem til 11-åring?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvor? Link?

Kjøpte på Ebay, samme type som nr. 2 på listen jeg har linket til her.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 13:04   #8
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Hvilken dagkrem til 11-åring?

Hudpleieren min anbefalte Bare minerals sin hudpleieserie for ung hud. Min 11 åring har også begynt å få en del småkviser, men jeg har tenkt at hun er litt for ung til å begynne med dette?

Også har jeg tenkt på at jeg ønsker å kjøpe noe som er så "rent" så mulig. Selv så byttet jeg nettopp hudpleieserie til et økologisk merke som heter Suki. Lurer på om det finnes noe tilsvarende for ung hud.

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 13:08   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dagkrem til 11-åring?

Opprinnelig lagt inn av Tonjemor, her.

Hudpleieren min anbefalte Bare minerals sin hudpleieserie for ung hud. Min 11 åring har også begynt å få en del småkviser, men jeg har tenkt at hun er litt for ung til å begynne med dette?

Egentlig enig. Det er først og fremst dagkremen jeg skal gi henne, siden hun likevel ønsker å smøre ansiktet hver dag.

Hun har selv etterlyst "noe mot kviser", så derfor rensekremen i tillegg. Jeg tror egentlig ikke noe på at den vil bli brukt over lengre tid, så derfor har jeg kjøpt den med forholdsvis lett hjerte.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 15:27   #10
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.253
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken dagkrem til 11-åring?

Min 11-åring bruker Ren-krem og Ren-rens daglig. Hun er strålende fornøyd.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no