Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken hårfarge dekker grå hår lengst?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-13, 15:16   #1
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken hårfarge dekker grå hår lengst?

Jeg har muligens grått hår som ikke vil ta til seg farge! Skrekk og gru.
Jeg skal farge fra kommunemørkegrått til lysebrunt.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 15:27   #2
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken hårfarge dekker grå hår lengst?

Mnja, sikkert litt individuelt. Jeg synes L'Oreal sin Crème Excellence i fargen Brun (4) dekker godt. Men klart, etterveksten synes jo godt med en slik mørk farge. Et tips er å holde seg til de rene fargene, uten rødlig eller gyldent i seg, det blir i alle fall oransje på mine små grå . Henger her i påvente av flere tips !

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 15:29   #3
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken hårfarge dekker grå hår lengst?

Jeg jeg bruker ren brun. Tror det er L'oreal exellence jeg ikke synes er noe bra. Jeg frykter å måtte begynne å stripe blondt. Tror ikke jeg kler blondt!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 15:32   #4
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken hårfarge dekker grå hår lengst?

Jeg har prøvd litt forskjellig, og jeg er mest fornøyd med L'oreal exellence.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 15:34   #5
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken hårfarge dekker grå hår lengst?

Hmm. Kanskje jeg får gi de en siste sjanse før jeg går blond..

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 17:56   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.878
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken hårfarge dekker grå hår lengst?

Jeg er nesten svart i håret, ja uten de grå hårstråene da. Og de blir det bare flere og flere av. Nå farger jeg en gang i måneden. Mest for å få glans i håret. Da synes ikke de grå så veldig, iallefall ikke med en gang...
Har også kun brukt den Excellence de siste årene. Bruker hel tallfarge. Husker ikke hva den heter men tallet er 5.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-13, 23:50   #7
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.823
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken hårfarge dekker grå hår lengst?

*noterer* Så det er de med hele tall som er de rene fargene, altså? Får prøve det på mine etter hvert økende antall grå hår. Har også "kommunegrått" (mørk blond) som grunnfarge.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-13, 00:04   #8
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken hårfarge dekker grå hår lengst?

Jeg trodde liksom innerst inne at jeg var brunette. Jeg var det da jeg var 14 og håret sist så dagens lys uten tilsatt farge. Men det har liksom mistet piffen og blitt kommunegrått. Jaja. Nå er det farget i dag. Rapport vil følge om noen uker.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-13, 00:38   #9
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken hårfarge dekker grå hår lengst?

Jeg har et hår som all farge fester seg godt til, så lenge det er permanent farge. Eneste jeg har prøvd som ikke er noe særlig, det er HM sin egne farge. Dekker for så vidt bra den også, men den slipper mye farge ved hver vask i lang tid etterpå.

Jeg bruker stort sett Excellence jeg også, da den gir veldig god pleie til mitt hår. Varierer endel med fargene, og merker ikke forskjell på det.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 10:46   #10
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken hårfarge dekker grå hår lengst?

Jeg er i naturlig tilstand "skittent oppvaskevann"-farget med litt grått. Etter flere år med Garnier Nutrisse i 8.03 (mellomblond) er jeg nå gått over til John Frieda Precision Foam i 8N (mellomblond uten gyllent skjær). Veldig fornøyd med holdbarhet og dekkeevne til begge, men JF gir i tillegg flotte fargespill (usikker om det er mine grå hår som ser ut som striper) og lukter mindre kjemisk dagen etter fargingen.

Begge får hos feelunique (norske butikker har ikke farge 8).

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 11:04   #11
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken hårfarge dekker grå hår lengst?

Tak for tips! Fargen jeg valgte var mørk blond, altså hakket lysere enn lysebrun. Det ble bra så kanskje de fargene du nevner blir bra til meg og!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no