Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Passer denne kjolen i et bryllup?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-10, 21:56   #21
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Jeg får ikke tak i eller sendt kjolen til Norge. Er mulig jeg prøver å få sendt den til Frankrike, men har tenkt på at hvis den da ikke passer så må jeg finne meg en ny kjole der, fort og gæli' og jeg innbiller meg at det ikke finnes kjoler i til høye mennesker der? Sånne "ikke petite-mennesker", som meg, alltså...

Men jeg får se.

Under tiden har jeg Googlet og sikkert sett på 43 731 andre kjoler. Jeg liker selvsagt i n g e n av dem. Nå finnes det jo bare Kjolen.

Jeg har....til og med vært på E-bay!! (Det er første gang, og heldigvis skjønte jeg ikke så mye av det, så det ble ikke noen dyr erfaring - så langt.)

Endte opp på en dansk side og plutselig har jeg kjøpt en helt annen type kjole. Helt annen stil. Jeg vet ikke om jeg kan ha den i bryllupet (kan jeg???), kan ihvertfall ha den noen selskaper, men de hadde bare en igjen og jeg måtte jo bestemme meg kjapt. Den er vel mer søt enn stilig. Romantisk tøff. Sånn ser den ut;

Vedlagte bilder
Filtype: jpg cream cactus.jpg (24,4 KB, 95 visninger)
Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 22:03   #22
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Den første kjolen var flott og veldig passe til bryllup. Kan du få den sendt til England? Jeg har vært mellomkvinner for postordrebestillinger før jeg, så hvis du vil kan du få den sendt til min adresse og så videresender jeg den til deg. Vet ikke om du rekker det før du reiser da? Du må nok beregne en uke fra bestilling til meg og en uke til før den er fremme hos deg i Norge. Eventuelt hvis de har den inne på butikken til Monsoon her i Cambridge går det kanskje an at jeg henter den der, da går det raskere. Send meg en pm hvis dette er av interesse. Og hvis du trenger et karaktervitne på at jeg ikke knabber kjolen til meg selv kan du sende en pm til Acsa.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 22:03   #23
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Oi, oi, DEN var fiiin!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 22:04   #24
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

OJ! Den var lekker, Sundae! (Den siste) Hvor er den fra?

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 22:14   #25
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Den første kjolen var flott og veldig passe til bryllup. Kan du få den sendt til England? Jeg har vært mellomkvinner for postordrebestillinger før jeg, så hvis du vil kan du få den sendt til min adresse og så videresender jeg den til deg. Vet ikke om du rekker det før du reiser da? Du må nok beregne en uke fra bestilling til meg og en uke til før den er fremme hos deg i Norge. Eventuelt hvis de har den inne på butikken til Monsoon her i Cambridge går det kanskje an at jeg henter den der, da går det raskere. Send meg en pm hvis dette er av interesse. Og hvis du trenger et karaktervitne på at jeg ikke knabber kjolen til meg selv kan du sende en pm til Acsa.

Å....kjempefint, Heilo!

Sender deg PM.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 22:22   #26
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

OJ! Den var lekker, Sundae! (Den siste) Hvor er den fra?

Det er en Cream kjole, jeg bestilte fra danske Cream Clothing, men det var siste, så den er fjernet fra siden nå.

Men, kjolemodellen heter Cream Cactus.

Her, hos denne damen i Norge:
http://www.facebook.com/pages/Sahe-Sibi/210937922894
står det at hun har en igjen, i str 44, men vet ikke om det stemmer lenger.

Ellers har jeg Googlet så mange kjoler i det siste, at jeg vet det meste om de fleste kjoler...

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 09:11   #27
irrfins
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 2
irrfins har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Hei jeg har den Cream cactus kjolen i 44. (Sahe Sibi)

irrfins er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 09:26   #28
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Synes begge kjolene var helt nydelige!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 09:28   #29
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Den var nydelig

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 19:29   #30
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Nå har den første kjolen kommet. Den er kjempefin!

Må bare skryte litt av denne danske nettbutikken. Bestilte jo 23.e, hadde kjolen i en plastkonvolutt i postkassa idag. Fikk trukket fra moms allerede i nettbutikken, og sendte forespørsel om de kunne merke pakken som gave (tenkte i forhold til toll og sånn, er jo lov å prøve seg... ). Jeg fikk ikke noe svar på det, men idag når jeg åpnet konvolutten såg jeg jo at de hadde etterkommet ønsket mitt: kjolen var pakket inn som gave - i sølvpapir med sløyfer og greier. Kjempesøtt!

Den andre kjolen er bestilt, med supersnille Heilo som mellomledd i England. Blir spennende å se om den passer!


To kjoler på samme uke er veldig, veldig ulik meg, nå er jeg ferdig med årets shopping...

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 21:11   #31
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Nå har den første kjolen kommet. Den er kjempefin!

Får vi se bilder av deg med kjolen på?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 21:16   #32
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Endte opp på en dansk side og plutselig har jeg kjøpt en helt annen type kjole. Helt annen stil. Jeg vet ikke om jeg kan ha den i bryllupet (kan jeg???), kan ihvertfall ha den noen selskaper, men de hadde bare en igjen og jeg måtte jo bestemme meg kjapt. Den er vel mer søt enn stilig. Romantisk tøff. Sånn ser den ut;

Den var helt utrolig skjønn! Jeg elsker den stilen! En litt mer soft Odd Molly med sterke innslag av Noa Noa?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 22:38   #33
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

@Sundae: Hvilken str. bestilte du den første kjolen i? å jakt etter kjole:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 08:55   #34
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Får vi se bilder av deg med kjolen på?

På FP? Nei, nei. :kameraskygg: Men jeg kan ta bilder av detaljer på kjolen om noen vil se mer av den!

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Den var helt utrolig skjønn! Jeg elsker den stilen! En litt mer soft Odd Molly med sterke innslag av Noa Noa?

Ja, noe sånn. (Og heldigvis ikke Odd Molly-priser! Ser at kjolen koster 900 Nkr i Norge, når momsen var trukket fra betalte jeg 550 Nkr pluss 50 kr i porto hos den danske nettsiden - sånne priser blir jeg glad av! ) Lurer på om jeg burde bestille de leggingsene som hører til. Eller om det blir litt mye.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

@Sundae: Hvilken str. bestilte du den første kjolen i? å jakt etter kjole:

Jeg tenkte frem og tilbake på dette; jeg er vel ca 42 i størrelse (avhengig av kjole), men hvis den kom frem og var bittelitt for liten så ville det erge meg at jeg ikke tok den større. Så jeg bestilte 44. Og så håper jeg at man kan sy inn hvis den er veldig stor, eller at de er litt mindre etter størrelse, og at jeg har valgt/tenkt riktig. Har ingen erfaring av Monsoon sine kjoler fra før.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no