Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Passer denne kjolen i et bryllup?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-10, 19:31   #1
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Passer denne kjolen i et bryllup?

Jeg vet at kjole-gi-råd-trådene her er mange, men jeg slenger et spørsmål her likevel. Kanskje noen har lyst å svare?

Vi skal i bryllup om ca halv-annen måned, og reiser bort i et par uker før det. Vi kommer hjem samme dag som bryllupet står, så jeg ha kjole klar i skapet når jeg kommer hjem!

Vi har fortsatt ikke fått invitasjonen ennå, bare per tlf, så jeg vet ikke hva kleskoden blir...det eneste jeg vet er at jeg har dårlig tid fremover og må finne et eller annet, gjerne på nett.

Kan denne kjolen passe en høy, lys dame som burde kvitte seg med noen kosekiloer ("great for any figure" som det står i kjolebeskrivelsen høres bra ut! ) og som hater å ha nakne skuldre? Kan den passe diverse kleskoder på bryllup..eller? Er den for enkel? For kort?




Fra Monsoon , under Evening dresses. Et pluss at den koster under tusen spenn og at den ikke er så bar. Hva hadde dere brukt for sko osv til?

Andre kjoleforslag?

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 19:34   #2
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Den var kjempefin! Den kan helt sikkert brukes i et bryllup. Litt pent smykke i halsen, og pene sko. De færreste forventer at alle skal gå med fotside kjoler i bryllup, selv om brudgommen har kjole-og-hvitt eller smoking.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 19:36   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Ja, det syns jeg. Den kan pyntes opp med riktige smykker og sko, og lyse strømper.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 19:45   #4
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Den var veldig fin. Jeg ville kanskje stylet den litt 70-talls (siden jeg liker det godt selv), men den kler mange ulike typer smykker og sko, synes jeg. Lyse strømper synes jeg ikke passer så godt - men det er smak og behag.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 19:48   #5
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Kjempefin til både mørk dress og smoking, men litt for lite pyntet til galla.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 19:48   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Fin!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 19:48   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Den syns jeg er perfekt, nesten uansett kleskode!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 20:24   #8
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Æææ, jeg begynte i feil ende!

Skulle bestille den nå (siden den fikk så mange stemmer! ) - MEN de sender jo ikke til Norge! Det burde jeg selvfølgelig ha sjekket først..!




Argh. Da må jeg begynne på nytt.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 20:35   #9
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Æææ, jeg begynte i feil ende!

Skulle bestille den nå (siden den fikk så mange stemmer! ) - MEN de sender jo ikke til Norge! Det burde jeg selvfølgelig ha sjekket først..!




Argh. Da må jeg begynne på nytt.

Men de har jo mange forhandlere i Norge, det burde være mulig å få tak i gjennom en av dem?
http://www.monsoon.co.uk/scat/norway...,2,interstores

Kjempefin kjole!

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 20:44   #10
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Ja, det har de jo! Takk Alexa!

Får undersøke nærmere imorgen da.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 20:46   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

For en nydelig kjole! Helt klart bryllupsmateriale.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 20:49   #12
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Jeg likte den også.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 20:50   #13
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 20:54   #14
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Ser at de sender til Frankrike, foreldrene mine skal være der en måned og vi besøke dem nå før bryllupet....kanskje sende den dit?? Det verste som kan skje er jo at den ikke passer i det hele tatt, men da får jeg finne noe fort og gæli' på turen.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 21:00   #15
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Åhh, den likte eg. Må jo finna ein sommerkjole til eit bryllup eg og.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 21:17   #16
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Nydelig! Tror heller jeg ville satset på å få sendt den til Frankrike ja, for forhandlerne i Norge er Accessorize..

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 21:42   #17
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

sjekket ebay? De har endel monsoonkjoler, jeg har kjøpt 2 der.

Den var utrolig fin!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 22:25   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Nydelig!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 20:50   #19
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Veldig veldig fin!!!

Hadde gått for sølv-tilbehør tror jeg!
Mye man kan ha til en slik kjole!


Sist redigert av ItsOnlyMe : 17-02-10 kl 21:00.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 20:54   #20
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Passer denne kjolen i et bryllup?

Åå, den var fin!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no