Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En helt vanlig dag i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-12, 18:39   #81
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Leser dere hovedinnlegget som negativt, altså? Jeg leser det som en hverdagsskildring fra en som er veldig glad i jobben sin; den siste setninga sørger for det.

Jeg også

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-12, 18:46   #82
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Så herlig å forstå du elsker jobben din! For ja, man blir fordømt sliten og lei innimellom, og tenker "hvorfor søren gidder jeg!?" men fy søren... Noen ganger, da bare rocker det å jobbe i barnehage, og de dagene gjør at man stapper de tunge dagene et visst sted og gleder seg til neste dag.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-12, 18:52   #83
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Herlig!

Og enda bedre - det er så godt det finnes menn som elsker å jobbe i barnehage - jo fler, jo bedre! Det gjør så mye, både for miljøet til barna og for arbeidsmiljøet generelt, syns i hvertfall jeg personlig. Og så er det så utrolig viktig at barna får gode, mannlige rollemodeller også, i et yrke som er temmelig så kvinneoverbefolket.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-12, 20:13   #84
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal lese dette innlegget ditt, Rune, så vær så snill: Putt på noen smilier!

(Glem det, jeg MÅ lære meg å lese hele tråden før jeg poster innlegg. )

Det kan vel ikke være nødvendig med smiletryner i alle innlegg?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 01:42   #85
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det kan vel ikke være nødvendig med smiletryner i alle innlegg?

Det kan da vel ikke være nødvendig å påpeke at jeg ikke mente dette særlig alvorlig? Men greit, nå har jeg gjort det.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 09:58   #86
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det kan da vel ikke være nødvendig å påpeke at jeg ikke mente dette særlig alvorlig? Men greit, nå har jeg gjort det.

Ah, så du var liksom ironisk?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 11:59   #87
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ah, så du var liksom ironisk?

Liksom, er du ironisk nå?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 12:16   #88
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Jeg?! Ironisk?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 12:17   #89
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg?! Ironisk?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 18:13   #90
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Haha huff, dette begynner å minne om diskusjonene under nyhetssaker på dagbladet.no eller noe, hvor folks skrivefeil kommer mer i fokus enn sakens kjerne
God helg alle sammen!
I dag er datteren hos mormor, og skal sove hjemmefra for første gang
Mamma og pappa skal på konsert!

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 19:25   #91
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

VEttu, Rune Brown, etter å ha lest innlegget ditt, og flira godt-gleder jeg meg om mulig enda mer til å begynne på førskolelærerutdanningen om noen få korte uker! Jeg syntes du skrev på en knallbra måte!
Jeg håper de neste tre årene går styggfort, så jeg kan begynne å jobbe i barnehage jeg!

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 12:18   #92
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Herlig, og takk
Jeg skal med tiden ta førskolelærerutdanningen selv!
Søkte og kom inn i fjor og i år men valgte og vente begge gangene, fordi vi ventet barn først, og fordi jeg er midt i pappaperm nå til høsten.. Blir vanskelig å få til studiestart nå til høsten.. Så jeg søker igjen neste år, og gleder meg veldig til det

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 12:48   #93
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Her inne er det ganske vanlig at folk fortsetter å diskutere etter at Hovedinnlegger egentlig er ferdig med saken, og at diskusjonene plutselig tar helt andre retninger. Og at det blir en del fjas. Fjaserier er et godt tegn.
Ellers vil jeg påstå at ca ingen diskusjoner eller meningsutvekslinger her inne ligner det spor på kommentarfeltene til diverse nettaviser. Takk og pris.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 12:48   #94
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Og kos dere masse på konsert i kveld. Hva skal dere på?
Og hvordan føles det å ha barnet liggende borte for første gang?

Jeg husker den følelsen godt, selv om det er over 6 år siden.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 15:17   #95
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Velkommen Rune Brown! Det var godt å se at ikke responsen i denne tråden skremte deg bort

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 12:42   #96
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Og kos dere masse på konsert i kveld. Hva skal dere på?
Og hvordan føles det å ha barnet liggende borte for første gang?

Jeg husker den følelsen godt, selv om det er over 6 år siden.


Det gikk helt fint, hun sovnet klokka sju, hele natta, og våknet 0730 dagen etter
Deilig at den første overnattingen ble en god opplevelse for henne!
Vi var på Operataket og så Kim Larsen (min store barndomshelt), Åge Aleksandersen, og Michael Wiehe. Knallkonsert, og vi kostet på oss en liten tur ut etterpå, siden vi hadde muligheten til å sove lenge dagen etter

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 12:43   #97
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Velkommen Rune Brown! Det var godt å se at ikke responsen i denne tråden skremte deg bort

Og takk!

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 13:45   #98
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Har lagt det i en ny tråd også, men min datter og jeg ble, sammen med to andre fedre m/barn jeg møtte via verdensbestepappa.no, intervjuet av Dagsavisen.
Legger linken her også

http://www.dagsavisen.no/samfunn/vik...-pappakontakt/

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
barnehage, hverdag


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no