Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"De ti bud" er blitt publisert

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-08, 19:17   #61
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "De ti bud" er blitt publisert

Ser ikke problemet med at bladet heter "Mamma", men makan til kjedelig blad! Leser meg igjennom det på ti minutter, og til den prisen forventer jeg litt mer. Dette var siste nummeret jeg noengang kommer til å lese, sa opp medlemsskapet for en uke siden. En bleik kopi av "Foreldre & Barn" som jeg faktisk liker.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 20:55   #62
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "De ti bud" er blitt publisert

De ti burdene henger på kjøleskapet mitt.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 12:20   #63
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "De ti bud" er blitt publisert

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg har hørt nr tre i en annen variant; "ingen har noensinne ligget på dødsleiet og angret på at de ikke tilbrakte mer tid på kontoret."

Det er jo den "alle" har hørt. Til det kjedsommelige. Mens når vi ofrer oss på husarbeidet og akker og veer over at det MÅÅÅ vi jo, og SOM jeg ofrer meg for familien mens jeg tørker støv og INGEN ser det og ALT jeg gjør for dere og akk og ve, så kan det være på sin plass med en påminnelse om at det kanskje ikke er verdens viktigste aktivitet det heller.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no