Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Slå meg i hodet med noe hardt

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 23:53   #41
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

:bang: Jeg hadde ikke ville hatt det i hus, men jeg har sans for folk som velger annerledes enn majoriteten.. Hvis du liker det så gå det det!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 00:05   #42
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Disney er for meg symbol på den kommersielle julen. Hva har de å gjøre på et servise? Jeg ville ikke samlet på dette.

Når Disney-juletegnefilmene vises på tv på julaften, da er det JUL!!

Er veldig glad i Disney, og dette serviset var kjempefint synes jeg og. Det er egentlig ikke min smak i det hele tatt med så mye farver og dill på serviser, men i julen er det fin! og det at det er Disney-figurer på gjør det enda finere!

Løp og kjøp sier jeg!
Synd at de antakeligvis ikke frakter hit til Ned.Antiller, ellers hadde bestillingen allerede vært sendt.

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg har sagt fra tydelig til familien at jeg samler IKKE på juleservise! Det er mye bedre fylle skapene med et nøytralt service, som passer til rødt men som også kan brukes resten av årets 365 dager.

Hvorfor ikke begge deler dersom man har plass til det i skapene og råd til å kjøpe flere serviser?
Skulle gjerne hatt 10 serviser jeg for den saks skyld....

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Det er klart, når Arne Weise reklamerer for service så må man bare løpe og kjøpe.

Arne Weise er jo nesten symbolet på jul i Sverige! Det er vel ikke en jul i historien hvor ikke han har jobbet! Han og Disney er jo definitivt match i alle fall.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."

Sist redigert av DM : 13-10-06 kl 19:47. Årsak: tripelposting, kunne fint brukt multiquote
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 00:11   #43
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Når Disney-juletegnefilmene vises på tv på julaften, da er det JUL!!

Ja. Men de hører hjemme der på skjermen. Og kun julaften.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 00:45   #44
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ja. Men de hører hjemme der på skjermen. Og kun julaften.

Jeg synes Disney er herlig året rundt jeg! Er vel preget etter å ha jobbet for dem i et år....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:00   #45
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hvorfor ikke begge deler dersom man har plass til det i skapene og råd til å kjøpe flere serviser?
Skulle gjerne hatt 10 serviser jeg for den saks skyld....

Hurra for misbrukssamfunnet!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:14   #46
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Er det nå jeg bryter sammen og innrømmer at jeg har komplett nisseservise fra Porsgrunn.

Jeg liker jul. :sta:

Men, Safran, jeg har bare et ord for hva jeg syns om det Disneyservise, og det ordet er ikke pent. Enda godt du slo det fra deg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:21   #47
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Jeg har ikke juleservise, men hvis jeg skulle hatt det så ville jeg veldig mye heller hatt nisseserviset fra Porsgrunn enn dette her. Jeg mener å ha sett Carola reklamere for Disney-serviset, hvis du skulle trenge flere gode grunner.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:22   #48
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Er det nå jeg bryter sammen og innrømmer at jeg har komplett nisseservise fra Porsgrunn.

Jeg liker jul. :sta:

Man kan fint like jul veldig godt uten å ha juleservise. Man kan til og med like jul veldig godt uten å ha glitter og kuler i hus. Jul trenger ikke å være glorete for å være hyggelig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:23   #49
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har ikke juleservise, men hvis jeg skulle hatt det så ville jeg veldig mye heller hatt nisseserviset fra Porsgrunn enn dette her. Jeg mener å ha sett Carola reklamere for Disney-serviset, hvis du skulle trenge flere gode grunner.


Carola reklamerer for et engleservise, har jeg sett.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:23   #50
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Carola reklamerer for et engleservise, har jeg sett.

Bombe.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:24   #51
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Ok. Samme produsent, kanskje.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:25   #52
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Man kan fint like jul veldig godt uten å ha juleservise. Man kan til og med like jul veldig godt uten å ha glitter og kuler i hus. Jul trenger ikke å være glorete for å være hyggelig.

Glorete og glitrete! Der har du meg.

Og sterk tilhenger av misbrukssamfunnet. Hurra!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:25   #53
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Ok. Samme produsent, kanskje.

Helt sikkert. De så like glorete ut.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:26   #54
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Glorete og glitrete! Der har du meg.

Og sterk tilhenger av misbrukssamfunnet. Hurra!

Det gjelder om å finne sin plass i livet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:30   #55
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det gjelder om å finne sin plass i livet.

Jeg har funnet min plass blant misbrukerne i misbrukssamfunnet.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:34   #56
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg har funnet min plass blant misbrukerne i misbrukssamfunnet.



As if.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:56   #57
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Jeg går for Carolas engler, selvsagt.

Jeg har ikke noe nisseservise, og kommer nok ikke til å få noe. Jeg er glad i jul, men det får være måte på.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 10:58   #58
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.


Jeg har ikke noe nisseservise, og kommer nok ikke til å få noe. Jeg er glad i jul, men det får være måte på.


Du kan nok ikke få være med i misbrukssamfunnet.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:01   #59
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Du kan nok ikke få være med i misbrukssamfunnet.

Outsider. Igjen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:29   #60
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Jeg har også juleservise og ville ikke være foruten, misbruk, forbruk, kall det hva du vil.

Disneyserviset var definitivt ikke helt meg. Veldig dyrt var det også selv om kuvertprisen for akkurat middagstallerknene vel var overkommelig nok.

Finn et annet du Safran. Hvis du vil spare så kjøp Nisseservise eller Julekurvservise fra PP for eksempel. Vil du ha alt på én gang har jeg sett fine serviser på Big og andre rimelige kjeder. Det er nok å velge i.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no