Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kontantstøtte - revidert budsjett

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-13, 12:12   #21
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Jeg er for kontantstøtte for 1-2-åringer, og da 3300 i måneden, slik det var før. Dette synes jeg er ille, men det føyer seg i grunnen bare inn i rekka "hva pokker tenkte de som stemte blått på??"

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 12:14   #22
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Jeg er enig, Skremmern. Damene tilbake til hjemmet, alle ikke-norske damer fortsatt hjemme, pappaene ute i arbeidslivet, flere svarte dagmammaer og dyrere barnehager.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 12:15   #23
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Ja.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 12:16   #24
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Ajajaj. Dette er helt hinsides. 6000 kr. i mnd?? Det lønner seg jo mindre og mindre å jobbe. Hvordan har denne regjeringen tenkt at vi skal finansiere velferdsstaten fremover? Kun olje?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 12:17   #25
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Altså - jeg er enig i "hva i hule, heite tenkte de på". Kontantstøtten har jeg vært imot fra dag en. men det tror jeg alle her på forumet vet at jeg er.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 12:19   #26
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Ajajaj. Dette er helt hinsides. 6000 kr. i mnd?? Det lønner seg jo mindre og mindre å jobbe. Hvordan har denne regjeringen tenkt at vi skal finansiere velferdsstaten fremover? Kun olje?

Vi har jo så mye penger, vettu. Vi er jo verdens rikeste land, vettu. Og damer jobber jo egentlig ikke uansett. De bare lønnes av det offentlige der de surrer rundt og underviser folk og tar var på barn og syke og gamle og sånn. neida - kommer de sg hjem der de hører hjemme, sparer vi masse penger, vettu. :IRONI:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 12:19   #27
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Samme her, jeg har også alltid vært i mot den, pøblis.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 12:21   #28
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Jeg sniller på hele H/Frp-regjeringen etter at de har latt KrF få gjennomslag for så mye av tullepolitikken sin for å sikre seg flertall videre i Stortinget (jeg var ikke noen die-hard fan i utgangspunktet heller, altså. Jeg mener, FrP??!?). At det partiet skal få sitte med så mye makt gjør meg grenseløst irritert.
Hareide gjorde forøvrig en genistrek da han valgte å la partiet stå utenfor regjeringskonstellasjonen. I regjering ville de lett kunne blitt overkjørt som det minste partiet. Utenfor er regjeringspartiene så avhengig av deres støtte i Stortinget at de gjerne bøyer av for egne politiske ståsted (f.eks. Høyre og fastlegers reservasjonsrett ) for å sikre KrF-stemmer. Grrrrr.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 12:23   #29
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Og det irriterer meg hinsides, og er form meg fullstendig uforståelig, at Høyre, som jeg, tross at jeg ikke stemte på dem, mener er et fornuftig parti, mener at dette er god politikk. (Ajaj, for en setning..)

Jeg stemte på "mitt" parti, som både ideologisk og på sak, er Venstre. Jeg angrer som en hund, gitt dette utfallet. Jeg tror jeg aldri, aldri kommer til å stemme borgerlig igjen. :deppa:

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 12:28   #30
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Og det irriterer meg hinsides, og er form meg fullstendig uforståelig, at Høyre, som jeg, tross at jeg ikke stemte på dem, mener er et fornuftig parti, mener at dette er god politikk. (Ajaj, for en setning..)

Jeg stemte på "mitt" parti, som både ideologisk og på sak, er Venstre. Jeg angrer som en hund, gitt dette utfallet. Jeg tror jeg aldri, aldri kommer til å stemme borgerlig igjen. :deppa:

Jeg stemte Venstre for fire år siden - men droppet det i år - fordi jeg ikke ville stemme på noen som skulle se til at FrP kom i regjering. Jeg veiet frem og tilbake og hørte nesten på de som sa at en stemme til Venstre er ene og alene en stemme til venstre - men i ettertid er jeg glad for ta jeg ikke gjorde det - for det er jo ikke sånn. I ettertid har det vist seg at ikke bare var en stemme til Venstre med på å få FrP i regjering - en stemme til venste har vist seg å være en stemme for mindre pappaperm, mer vei, mer kontantstøtte og den helt fullstendig hjerterå reservasjonsretten. Gud vet hva mer den vil vise seg å være i de neste fire årene.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 12:28   #31
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Jeg er så sinna på dette statsbudsjettet at jeg ikke orker å tenke på det engang.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 12:28   #32
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Regjeringen hadde jo ikke råd til en krise med tanke på samarbeide i sitt første budsjett, jeg er ikke det grann overrasket over noe som helst egentlig. Dette er jo som varslet, og det var noen fanesaker fra partiene på utsiden som måtte komme opp. Jaja, jojo.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 12:29   #33
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Som sagt over er eg enig i at auke i kontantstøtte er heilt feil veg - og derfor eg starta denne tråden (på litt klønete vis ). Eg er veldig uenig i dette, og meiner at heile ordningen burde vore tatt bort. Samtidig er eg veldig enig i mykje anna, og eg kan ikkje la ei sak overstyre alle andre saker. Eg veit at eg får ikkje i pose og sekk så lenge eg er politisk uenig med både den raude og den blå klassiske sida i politikken.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 12:32   #34
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Jeg stemte for skole og miljø, da jeg stemte Venstre. Ikke for at vi skulle gå baklengs inn i fremtiden.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 12:32   #35
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Hvis det bare er kontantstøtten du er uenig i, så er jeg enig i at en eneste sak ikke skal behøve å avgjøre, Syrin. For meg blir det bare flere og flere kameler som svelges av de forskjellige for å få til dette budsjettet. Jeg er veldig imot utroiog mye av det som skjer og er redd for at det blir adskillig mer greier jeg er helt imot som kommer til å innføres før disse fire årene er omme.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 12:35   #36
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Det er heilt forståelig Pøbelsara, for eg forstår at du og fleire andre her inne er uenig i mykje. Eg er uenig i meir enn berre kontantstøtte også -heilt klart fleire enn ein kamel. Det hadde det også vore for meg dersom sentrumspartia i staden for hadde støtta AP. Det hadde vore vond smak det også.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 15:54   #37
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Jeg kan stå bak kjøkkenbenken til Hareide noen dager, jeg, så skjønner han kanskje at enkelte egner seg bedre på jobb.

Nå fikk du meg i alle fall til å le! Takk.

Så lenge ingen partier får flertall alene i Norge så vil jo alle velgere stå i fare for å stemme på et parti som må spise noen kameler. Spørsmålet for meg har alltid hvert hvilke kameler man i så fall får servert. Derfor har jeg egentlig aldri skjønt hvorfor folk som er sterkt i mot FrP-kameler eller KrF-kameler kunne stemme på en erklært konstellasjon der de to partiene måtte spille en rolle. Hvis man mener at nesten alle kamelene tross alt er til å leve med er det jo en annen sak.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 16:13   #38
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Jeg mugner skikkelig over at KrF har fått så mye innflytelse, helt klart
Kontantstøtten er en av de få tingene som virkelig har provosert meg og som at jeg gremmes over at Høyre var med på å innføre

På den andre siden så synes jeg ikke akkurat det var bedre når det var SV som fikk gjennomslag for mange av sine hjertesaker. Så lenge vi ikke har noen parti med rent flertall, vil det jo alltid være en hestehandel og få et stasbudsjett på plass.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 10:18   #39
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

På den andre siden så synes jeg ikke akkurat det var bedre når det var SV som fikk gjennomslag for mange av sine hjertesaker. Så lenge vi ikke har noen parti med rent flertall, vil det jo alltid være en hestehandel og få et stasbudsjett på plass.

Bare av nysgjerrighet; kan du gi noen eksempler på slike SV-saker som du gremmet deg over?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 16:28   #40
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Bare av nysgjerrighet; kan du gi noen eksempler på slike SV-saker som du gremmet deg over?

Det er jeg også spent på. Dessuten er SV-ere sosialister, så bare det å sammenligne det de evt. må ha fått gjennomslag for med den egoistiske tankegangen og ideologien de blå står for, blir søkt i mine ører.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no