Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Trenger oppskrifttips på gryterett e.l. med fisk

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-11, 14:53   #1
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Trenger oppskrifttips på gryterett e.l. med fisk

Jeg skal lage middag og kommer meg ikke i butikken. Jeg har lakse- og torskefileter, knuste tomater, gulrøtter, frosne brekkbønner, vårløk og løk og ris. Jeg tenker at jeg kan lage en gryterett, men har null erfaring med å lage slikt av fisk.

Gutta mine er svært skeptisk til fisk, så bare å servere fisken med tilbehør vil ikke fungere. Forslag tas imot med takk.

(Oj, innlegg 4000 )

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 15:02   #2
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger oppskrifttips på gryterett e.l. med fisk

Fant denne tråden - her var det jo mange gode tips.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 23:25   #3
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger oppskrifttips på gryterett e.l. med fisk

Og bare for å fullføre denne lille monologen, kan jeg fortelle at min gryterett bestående av løk, potet, torsk, brekkbønner og tomatsaus med ymse krydder som ble presentert med brask og bram (hva nå enn det egentlig er) som Sjørøvergryte, fikk en heller laber mottagelse hos den yngste halvdelen av familien. Eldstemann smakte og ville ikke ha, mens yngstemann bare spiste saus (som han syntes var riktig så god). Sambo derimot spiste nesten hele gryta alene og ville helst hatt mer. En delt suksess, med andre ord. Hvis noen skulle være interessert.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no