Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Slå meg i hodet med noe hardt

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 00:03   #141
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Det MÅ du utdype Ryli!! Var det fint, stygt, grusomt, interessant, "must have"???

Det var verken fint eller stygt eller grusomt i mine øyne. Helt klart interessant, men ikke noe "must have" for det passer ikke særlig inn her hos meg. Synes egentlig det var skikkelig kult. Og jeg får et inntrykk av at Glitterchick har et skikkelig stilig og spennende hjem. Og jeg gleder meg veldig til flere bilder.
Og så synes jeg plutselig at jeg har det veldig kjedelig her hjemme.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 00:05   #142
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Bare vent til dere får se kjøkkenet mitt. Hint: tenk på amerikansk femtitallsdiner møter Sovjet.

Kommer bildene i morgen, kanskje?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 00:08   #143
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Kommer bildene i morgen, kanskje?

Åh, nei. Kjøkkenet tar enda lenger tid å rydde. Dessuten så tror jeg at jeg må posjonere ut hjemmet mitt littegrann, det kan tydeligvis bli litt voldsomt for noen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 00:10   #144
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Jeg gleder meg også til flere bilder.

Slike hjem er litt "eksotiske" for kjedelige meg.
Det er kult når det er gjennomført, men hos mange er det bare smakløst. Har fått inntrykk av at Glitterchick er en gjennomført dame.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 00:39   #145
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Slå meg i hodet med noe hardt

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Åh, nei. Kjøkkenet tar enda lenger tid å rydde. Dessuten så tror jeg at jeg må posjonere ut hjemmet mitt littegrann, det kan tydeligvis bli litt voldsomt for noen.

Ok! Da sier vi førstkommende onsdag.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no