Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Komiprisen 2013

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-13, 01:06   #1
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Komiprisen 2013

Flere som syntes det var en pinlig lidelse?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 01:10   #2
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komiprisen 2013

Njæ, helt greit nok?
Det pinlige var de to damene i brudekjoler(?), men ellers var det grei nok familieunderholdning på en lørdag?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 02:07   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Komiprisen 2013

De to i brudekjole var en pinlig affære ja. Og en klein intro. Jeg er fornøyd med at Lene Kongsvik Johansen vant publikumsprisen, tiltross for at jeg syntes hennes opptreden der i kveld ble litt tam.
Ikke de store lattersalvene i stua i kveld, litt tamt, men greit.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 07:21   #4
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Komiprisen 2013

Paradisemonologene og Kollektivet kunne jeg klart meg uten denne gangen.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 07:30   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komiprisen 2013

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Njæ, helt greit nok?
Det pinlige var de to damene i brudekjoler(?), men ellers var det grei nok familieunderholdning på en lørdag?

Impro-damene fra Det Andre Teatret var de eneste som var skikkelig gøy, syns jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 08:17   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komiprisen 2013

Jeg synes det var helt greit jeg og.

Ikke latterkrampe av noe, men ikke på pinliggrensa heller

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 08:35   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komiprisen 2013

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Impro-damene fra Det Andre Teatret var de eneste som var skikkelig gøy, syns jeg.

Enig i at det var herlige, skulle gjerne sett mer av dem. Jeg lo av andre ting også, men så liker jeg veldig godt både Linn Skåber, Lene Kongsvik Johansen og Ingrid Bjørnov. Det som dog forundrer meg litt er hvordan så morsomme mennesker kan levere så utrolig middelmådige taler.

__________________
It takes a forum to raise a child

Sist redigert av Blondie : 25-08-13 kl 08:52.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 08:49   #8
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komiprisen 2013

Utrolig dårlig show - det virker som om programlederne nesten ikke hadde øvd - stotring, stamming, stadig frem med huskelapper - for en gangs skyld skulle vi i familien se på et program sammen, men den ene etter den andre forsvant ut av stuen. Det fenget jo ikke, og det er jo vilt - hele Norges komielite stod bak!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 09:28   #9
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Komiprisen 2013

Paradisemonologene var det eneste jeg smilte litt av. Resten var jo bare tull og kleint(spesielt Kråkevik, Koht, han 'danske', 'improdamer') og jeg var litt skuffa, for tidligere har showet vært ganske bra. Vi slo av litt før det var ferdig. Årets russerevy...

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 10:39   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komiprisen 2013

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Enig i at det var herlige, skulle gjerne sett mer av dem. Jeg lo av andre ting også, men så liker jeg veldig godt både Linn Skåber, Lene Kongsvik Johansen og Ingrid Bjørnov. Det som dog forundrer meg litt er hvordan så morsomme mennesker kan levere så utrolig middelmådige taler.

Anbefaler en tur på Det Andre Teatret. Vi så nettopp de to damene og noen til i et improstykke for barn før jul i fjor, og det er det beste Huawata har vært med på mener han.

Ellers syns jeg det var veldig rar kameraføring med nesten ubehagelig lange close-ups av publikum.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 10:42   #11
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Komiprisen 2013

Vi hadde latterkrampe flere ganger. Iallfall Paradisemonologene og nyhetene fra 5080.

(Men vi har jo sett hele siste sesong av Paradise hotel, jeg kan jo skjønne at andre ikke syntes at det var SÅ gøy.)

Så var det noen pinlige innslag og. Og jeg må innrømme at jeg dro frem pc-en og sjekket facebook og litt sånt innimellom.

Jeg tok stotringen og det at programlederne snakket i munnen på hverandre som at det var planlagt og morsomt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 11:55   #12
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komiprisen 2013

Jeg lo litt av Paradisemonologene, selv om jeg ikke har sett Paradise Hotel. Ellers var det vel sånn midt på treet, ja. Og så var det kult at Kråkevik herset litt med Erna, da (...Jeg er så glad i fattige at jeg kommer til å lage flere...) håper noen tok poenget i disse førvalgstider. Selve parodien var vel egentlig ikke så god. Ellers leste jeg bok samtidig som jeg så på TV, så jeg kan ikke uttale meg om resten.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 12:12   #13
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Komiprisen 2013

Ja, Erna var morsom å høre på, ikke så morsom å se på.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 12:49   #14
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.342
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Komiprisen 2013

Ikke særlig bra, synes jeg: Erna var for tynn og stram, Koht var over the top (selv om jeg egentlig liker henne), Skåber var nervøs, og jeg tror jeg bare lo to ganger.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 12:59   #15
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Komiprisen 2013

Syns det var flaut jeg og. Og når de filmet over publikum var det veldig varierte reaksjoner så jeg. Blant annet Koth fikk en del snodige blikk når hun bablet i vei om afrikanere og vietnamesere.
De to fjolledamene i ballkjoler var helt tragiske, og ja, jeg lo veldig lite rett og slett.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no