Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Alexander Dale Oen er død

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-12, 22:16   #41
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Utrolig trist. Helt uvirkelig.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 22:17   #42
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Veldig trist, ja. Han virket som en flott person!

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 22:18   #43
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Veldig veldig trist.
En fantastisk idrettsmann med en fantastisk personlighet, et veldig fint forbilde.

Synes denne kronikken til Simon Bank i Aftonbladet er godt og fint skrevet.
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle14761441.ab

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 00:57   #44
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Så uendelig trist. Så alt for tidlig for en flott, ung mann. Han framsto som et godt forbilde, og jeg har alltid hatt et veldig godt inntrykk av han via media.
Mine tanker går til famlien og alle andre som sto han nær.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 02:07   #45
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Aldri hørt om han og aner ikke hvem han er, men trist at en så ung kar dør av hjertestans. Rart det ikke blir fanget opp av leger, er det testene som mangler eller er det noe annet???

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 08:45   #46
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Aldri hørt om ham? Han var trolig Norges beste idrettsutøver. Helt tragisk og uvirkelig at han er borte.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 08:53   #47
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Dette var trist å høre om.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 08:57   #48
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.959
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

I går var jeg nærmest i sjokk, i dag griner jeg bare. Jeg har fulgt svømmekarrieren hans siden han var 13 år, jeg kjenner familen og mange som sørger nå.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 09:02   #49
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Jg kvepper til hver gang jeg leser det. Fryktelig trist.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 09:25   #50
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Aldri hørt om ham?

Ja, det skal litt til altså. Selv om man eventuelt ikke er så interessert i sport.

Det er så fryktelig trist. Synes så uendelig synd på alle rundt ham.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 09:32   #51
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

I går var jeg nærmest i sjokk, i dag griner jeg bare. Jeg har fulgt svømmekarrieren hans siden han var 13 år, jeg kjenner familen og mange som sørger nå.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 09:35   #52
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

I går var jeg nærmest i sjokk, i dag griner jeg bare. Jeg har fulgt svømmekarrieren hans siden han var 13 år, jeg kjenner familen og mange som sørger nå.



Jeg regnet med at du også kjente han og familien ja. Det er forferdelig. Jeg snakket med pappa i går og han var helt i sjokk.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 09:51   #53
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Det er så ufattelig trist. Og selv det store tapet han er for Norge, er jo uvesentlig mot det tapet han må være for de nærmeste. Mine tanker går stadig til dem.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 10:07   #54
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Uvirkelig, rett og slett uvirkelig. Jeg skvetter hver gang jeg hører/leser om det, kan ikke tro det er sant ...

Mine tanker går til de nærmeste!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 15:32   #55
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Det er ikke så veldig lenge siden jeg hørte et radiointervju med han, noen få uker, og nå er han borte. Uvel, tar seg en dusj og så død. Jeg synes det er litt skummelt at man ikke får mer forvarsel enn som så. Og ufattelig trist. En sympatisk og vittig type var han.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 17:20   #56
vitoplussdeg
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 6
vitoplussdeg har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Ufattelig at han er død! Tenker på familie og venner som må ha det veldig tøft nå. Trist!

vitoplussdeg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 19:50   #57
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

I går var jeg nærmest i sjokk, i dag griner jeg bare. Jeg har fulgt svømmekarrieren hans siden han var 13 år, jeg kjenner familen og mange som sørger nå.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 20:40   #58
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

;( Så trist.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 00:23   #59
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Dette er utruleg trist. Eg las eit intervju med han for berre nokre få dagar sidan, og han framstod som ein utruleg sympatisk person. Eit forferdeleg sjokk at noko sånt kan skje så brått når det gjeld ein frisk og gjennomtrent person.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 14:24   #60
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alexander Dale Oen er død

Dette har en fb-venn skrevet:Fine ord til enda ein hedersmann...

Til Alexander.

Med storhavet som nabo var vatnet din arena
frå du var liten gut likte du godt å trena.
Du er ei stjerne i verdas hardaste idrett utan tvil
-du vann oss med ditt pågangsmot, humør og ditt smil.

Du var energisk, inkluderande, og inspirerande som person
for unge symjarar har du vore eit førebilde og ikon.
Bak ditt gode inkluderande smil var ein vilje av stål
-med ufattelege antal symjetak har du nådd historiske mål.

No er bølgjene stilna, så brutalt og så brått
takk for alt du har meistra for raudt, kvitt og blått.
Sjølv under press var du sprudlande og haldt roen
-du vil vera ein inspirasjon for evig, Alexander Dale Oen.

Frå ein symjepappa

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no