Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Det er sjelden vi har posemat

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-07, 18:21   #1
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er sjelden vi har posemat

Det er ikke ofte, fordi mange inneholder svinekjøtt eller kjøtt fra dyr som ikke er slaktet halal, men i dag har jeg slått på stortromma.

Av en eller annen grunn, er dette min absolutte favoritt. Italiensk gryte. Jeg har elsket den siden jeg var barn. Jeg liker ikke noen av de andre posene, omtrent, til nøds amerikansk eller meksikansk gryte kanskje, men Italiensk Gryte er bare sååå godt.

Det er visst bare jeg i hele huset som er så entusiastisk. Gubben har rømt til en kompis som lokket med couscous dersom han fikser PCen (ja, mannen min "will work for food" noen ganger), ungene er langt vekke og spiller fotball, og Khadija sutrer og sier at hun vil ha fiskekaker.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 19:33   #2
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er sjelden vi har posemat

Italiensk gryte ja, det var min favoritt en gang i tiden også - en evighet siden jeg har smakt det. Kanskje verdt et forsøk? Var det like godt fortsatt?

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 19:38   #3
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er sjelden vi har posemat

Ja, godt var det. Men jeg ble fryktelit kvalm.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 19:39   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er sjelden vi har posemat

Og så italiensk, av alle.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 19:45   #5
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er sjelden vi har posemat

Jeg jobbet sammen med en som het Grythe til etternavn en gang.

Da han fikk en sønn, var avdelingen delt mellom navneforslagene Italiensk og Orientalsk. De fleste gikk dog for Orientalsk.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 19:46   #6
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det er sjelden vi har posemat

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Ja, godt var det. Men jeg ble fryktelit kvalm.

Fryktelig eller litt...?


Italiensk gryte er gode-minner-retten over aller retter for meg. Da min mor bodde mange timers reise unna og vi dro på besøk, fikk vi alltid italiensk gryte med loff til når vi kom fram. Før jeg fikk barn var det mitt minne, nå er det barnas minne også (selv om det er lenge siden hun flyttet nærmere da)

  Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 20:35   #7
ack
HATER Bergen by
 
ack sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 211
ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Det er sjelden vi har posemat

Posemat er digg jo.

ack er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no