Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #16

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-23, 11:25   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva har gjort deg glad i dag #16

Ha! Ny tråd!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 11:25   #2
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Eldste er på vei hjem på perm. Jeg gleder meg rett og slett skikkelig til å samle alle igjen!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 11:43   #3
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Ungdom hjem på perm, Floksa .
Min ble ferdig i militæret for et år siden, og husker den fine følelsen når han kom ramlende inn døren på perm. Nå har han flyttet ut, og jeg må lokke med god middag for at han skal komme innom.

Ellers er jeg glad for fredag!

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 12:07   #4
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Skal til København med venner i helga, reiser snart!

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 12:13   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Sol og en ekstra jobbedag. Jeg hadde aldri i verden sett for meg at det skulle være så gøy å jobbe på lager til luselønn.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 12:19   #6
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Så langt har dagen vært elendig. Men med jobbfest og besøk av kjæresten i kveld tenker jeg det retter seg.

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå  
Gammel 22-09-23, 12:30   #7
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Jeg og minstemor skal til Trondheim i helgen og besøke storebroren som flyttet dit nå i høst for å studere.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 12:38   #8
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.728
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Fredag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 22-09-23, 12:53   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg og minstemor skal til Trondheim i helgen og besøke storebroren som flyttet dit nå i høst for å studere.

Det er ikke sikkert du trenger tips til noe å gjøre, men hvis dere er her på søndag anbefaler jeg likevel på det varmeste å få med dere Fargespill i Olavshallen. Det er helt magisk! I tillegg er det forskningsdagene, og verdt å sjekke ut Forskningstorget.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 22-09-23 kl 15:28.
My er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 12:54   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Elsker at jeg kan gå bittelitt (fikk av gipsen i går) med ortose og krykker. Herlig å kunne gjøre i alle fall et par ting hjemme.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 12:59   #11
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

At yngstemann skal besøke eldste i helgen
Utrolig koselig å tenke på at de skal være alene hjemme sammen, i en helt annen by.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 13:04   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

At yngstemann skal besøke eldste i helgen
Utrolig koselig å tenke på at de skal være alene hjemme sammen, i en helt annen by.

Håper de får en veldig hyggelig helg sammen!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 13:47   #13
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Det klarnet opp her og nå skinner sola. Det kjenner jeg gjør godt etter ei uke med regnvær.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 14:28   #14
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det er ikke sikkert du trenger tips til noe å gjøre, men hvis dere er her på søndag anbefaler jeg likevel på det varmeste å få med dere Fargespill i Olavshallen. I tillegg er det forskningsdagene, og verdt å sjekke ut Forskningstorget.

Tusen takk! Vi blir der på søndag til kl 1620 så det kan være aktuelt.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 15:16   #15
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.728
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det klarnet opp her og nå skinner sola. Det kjenner jeg gjør godt etter ei uke med regnvær.

Samme her og tillegg på fredag!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 22-09-23, 15:17   #16
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

I dag er jeg glad og takknemlig for at jeg bor i Norge og at jeg derfor er så ekstremt privilegert at jeg ikke engang har hørt om bakteriesykdommen noma, en sykdom som i all hovedsak rammer unger under 7 år, som er 90 % dødelig uten behandling, og som etterlater ungene med store skader i ansiktet.

Jeg er også glad og takknemlig for at jeg fremdeles har økonomisk mulighet til å støtte Leger Uten Grenser i deres svært viktige arbeid.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 16:19   #17
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Intervju. Skrekkblanda "fryd" hvis jeg får den. Rask avklaring så det er jo positivt.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 16:22   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Intervju. Skrekkblanda "fryd" hvis jeg får den. Rask avklaring så det er jo positivt.

Dette!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 16:32   #19
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Herlig tur med hunden til et vann jeg ikke har turt å gå til på lenge pga ryggen. Tror det gikk bra! Herlige høstfarger og fornøyd og medgjørlig hund. Sol og fin høstluft.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 22-09-23, 18:59   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Jmf innlegg i gruffetråden tidliger i uka holdt jeg hodet kaldt ,snakket rolig og minnet guttungen på at dette er en annen tur enn ellers, og ingen av mobbetene er med og og han har gledet seg til denne turen siden kurs 1 for et år siden.

Og først i dag kom "jeg vil ikke", men han ble aldri veldig sint og like før vi burde dra gikk jeg inn med speiderskjortsa. Han kom ut like etter og ba om ulltrøye for denne skjorta er ikke varm.

Så en blid og fornøyd gutt er faktisk levert på ei hytte for speiderkurs. Første natt i hytta andre natt i telt.

Da får det stå sin prøve at telefonen advarte meg om at jeg hadde høy puls i over ti min mens jeg var i hvile. Det startet ca i det vi svingte av den fine, brede hovedveien og tok fatt på den kronglete, smale veien opp mot hytta med svært få plasser å møte noen vsr mulig, vel vitende om at vi var 5 min for sent ute så vi kunne møte noen. Og vedvarte nok til jeg var nede igjen for jeg kjørte med hjertet i halsen hele veien.

Men han kom i snakk med noen før jeg kjørte derfra og jeg håper han får ei fin helg. Det trenger han. Traurig skolestart, så ei fin helg nå vil være gull verd. Hentes søndag 1430 opp samme veiene, og jeg teller timer. For hver time uten at han ringer og vil hentes er en seier. En time er gått.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no