Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Trenger hjelp til å finne en mobil til en 11-åring

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-11, 11:12   #1
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Trenger hjelp til å finne en mobil til en 11-åring

Jenta mi ønsker seg ny mobil til bursdagen sin. Hun har noen "krav" til den og jeg har noen krav. Hvis noen kan hjelpe meg i jungelen så hadde jeg blitt veldig glad.

Jentas "krav"
* berøringsskjerm
* mp3 spiller
* greit kamera
* videokamera

Mine krav
* grei pris (i utgangspunktet ikke mer enn 1000 kr, men kan spleise med besteforeldre hvis det er umulig å få noe greit til den prisen)
* ok minne
* gjerne noen spill

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 11:16   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne en mobil til en 11 åring

Jeg har en Samsung Wave som jeg er kjempefornøyd med og som oppfyller hennes krav. Ikke var den veldig dyr heller, men om den er så rimelig som 1000 tviler jeg på.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 11:20   #3
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne en mobil til en 11 åring

Storebror på snart 10 år har akkurat bestilt seg denne.
På Telenor sine sider koster den 999 kr med kontantkort. Da følger det og med headset.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 11:24   #4
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne en mobil til en 11 åring

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har en Samsung Wave som jeg er kjempefornøyd med og som oppfyller hennes krav. Ikke var den veldig dyr heller, men om den er så rimelig som 1000 tviler jeg på.

Skal sjekke ut den.

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Storebror på snart 10 år har akkurat bestilt seg denne.
På Telenor sine sider koster den 999 kr med kontantkort. Da følger det og med headset.

Hun kan godt kjøpe med telenor kontantkort siden det er det hun har fra før. Skal sjekke det også.


Tar gjerne imot flere tips.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 11:27   #5
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne en mobil til en 11 åring

Trenger ikke kjøpe nytt kontantkort. Bare fører inn nummeret hun har og får den til den prisen.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 11:28   #6
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne en mobil til en 11 åring

Ok, takk for tips.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 11:29   #7
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne en mobil til en 11 åring

Mine to har SE x10 mini. De er veldig fornøyde med den. Men jeg er usikker på Mp3spiller...?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 11:32   #8
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne en mobil til en 11 åring

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Mine to har SE x10 mini. De er veldig fornøyde med den. Men jeg er usikker på Mp3spiller...?

Joda, den har Mp3 spiller visst. Mine har ikke brukt denne. Kanskje noen vet hvordan den brukes

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 11:43   #9
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne en mobil til en 11 åring

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Joda, den har Mp3 spiller visst. Mine har ikke brukt denne. Kanskje noen vet hvordan den brukes

Den brukes nok som en helt vanlig mp3 spiller. Legg inn musikk fra pc, ihvertfall fungerer min SE sånn (ikke xperia).

Hvis dine har den tlf så vil sikkert hun ha den også, stas å ha samme som noen hun kjenner, hehe.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 12:18   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne en mobil til en 11 åring

Her har det visst også mye å si hva andre har.
ALLE i klassen har SE.
Vi har lovet 9åringen ny mobil på 10års dagen sin og da skal det være SE sier han.

Hittil har han hatt en godt brukt gammel SE men fikk en Samsung Touch etter onkelen sin men vil visst ha SE.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 12:21   #11
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne en mobil til en 11 åring

Min tiåring har en SE X10 mini pro, og han er virkelig storfornøyd. Du kan sette inn den størrelsen minnekort du ønsker selv.

  Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 15:04   #12
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne en mobil til en 11-åring

Guttungen har akkurat fått denne fra Samsung.

Hvis du er interessert kan du muligens få kjøpe denne da sneipen fikk iPhone av onkelen sin til bursdagen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no