Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor lenge holder en eplekake seg?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-07, 16:08   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.814
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor lenge holder en eplekake seg?

Jeg skal bake en kake som besteforeldrene mine skal få. De har vært bortreist lenge, og kommer nok til å få masse besøk de første dagene. Tenkte litt på en eplekake, men hvor lenge holder den seg mon tro?


Tar gjerne imot forslag på andre kaker som er litt holdbare også.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 16:18   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge holder en eplekake seg?

Fyrstekake er vel en som skal holde seg lenge. Men eplekake kan jo også fryses ned og varmes i ovnen og serveres med is hver gang den skal serveres.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 16:25   #3
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge holder en eplekake seg?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg skal bake en kake som besteforeldrene mine skal få. De har vært bortreist lenge, og kommer nok til å få masse besøk de første dagene. Tenkte litt på en eplekake, men hvor lenge holder den seg mon tro?


Tar gjerne imot forslag på andre kaker som er litt holdbare også.

Brownies holder seg godt noen dager i kjøleskap. Jeg vil til og med si at den blir bedre av et par dager i kjøleskapet.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no