Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Liten gave til nevøer på 23 og 25

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-17, 19:15   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liten gave til nevøer på 23 og 25

Jeg kommer fra en familie som kjøper få gaver og nevøer og nieser får ingen gaver etter fylte 18. (Julegaver, altså)

I år feirer vi hos min bror med to voksne gutter.
Lurer litt på å gi de en slik en.


Hva drikker gutter på den alderen da? Er det Vodka og Battery som er best? Eller drikker unggutter Cuba libre, liksom? (Forstår jo at det ikke er noe absolutt svar på dette altså.)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-17, 21:22   #2
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liten gave til nevøer på 23 og 25

Min ville hatt en øl + en Jaegermaister. Fetteren ville hatt Rom og Cola. De er begge i 20-åra.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-17, 21:25   #3
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Liten gave til nevøer på 23 og 25

Øl er vel favoritten her i huset. Mulig smaken blir mer utviklet med årene. Hva med en god vin som kan lagres noen år?

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-17, 21:26   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten gave til nevøer på 23 og 25

Kul gave! Det er jo litt vanskelig å vite hva de liker, for oss Kan du ikke fiske hos foreldrene eller noe? Hvis ikke tror jeg neppe øl og Jaeger blir helt feil.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-17, 21:50   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten gave til nevøer på 23 og 25

Kommer jo litt an på hva de har tilgjengelig av småflasker på polet også.
Kan fiske hos foreldrene ja.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-17, 21:53   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten gave til nevøer på 23 og 25

Opprinnelig lagt inn av Addison, her.

Øl er vel favoritten her i huset. Mulig smaken blir mer utviklet med årene. Hva med en god vin som kan lagres noen år?

De drikker vin - men lagring driver de ikke med. Lagringsvin drikker de Dig gjerne. - det har min bror smertelig erfart....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-17, 22:17   #7
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liten gave til nevøer på 23 og 25

Cuba libre tipper jeg er sikkerstikk. Om ikke annet går det nok ned på nachspiel.
(Og takk for tips forresten.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 00:56   #8
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liten gave til nevøer på 23 og 25

I min tid drakk vi Grønn genser, som var en halvliter og en portvin. :knirk:

Ellers har ølutsalgene mye gøy øl, da. Noen 0,33 med noen artige navn å ha med på vorspiel.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-17, 23:58   #9
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liten gave til nevøer på 23 og 25

Jeg ble inspirert og skal ordne noe slikt til kjæresten til niesa mi. Jeg er litt lite mobil for tiden, så jeg lurer på om noen kan gi meg konkret tips til hvor jeg får kjøpt passende krus til en rimelig penge?

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-17, 11:46   #10
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liten gave til nevøer på 23 og 25

Du får små hodeskaller med sprit, den slo an her.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-17, 13:25   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten gave til nevøer på 23 og 25

Det er ikke så farlig tenker jeg. Hvis de ikke liker det selv blir de alltids kvitt det på vors. Kjekt å ha litt av hvert i skapet som gjester kan velge mellom også! Og med mindre ting har forandret seg veldig i det siste er de fortsatt i den alderen der det viktigste er å bli full, og det ikke er flust med penger å kjøpe dyr sprit for.

Morsom gave er det uansett.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-11-17 kl 13:57.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-17, 13:40   #12
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liten gave til nevøer på 23 og 25

Det var en kul gave. Det skal jeg huske på til min eldste nevø og niese neste år.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-17, 14:49   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten gave til nevøer på 23 og 25

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg ble inspirert og skal ordne noe slikt til kjæresten til niesa mi. Jeg er litt lite mobil for tiden, så jeg lurer på om noen kan gi meg konkret tips til hvor jeg får kjøpt passende krus til en rimelig penge?

Både Nille, søstrene grene og flying tiger (om det er det TGR har byttet navn til) har slike.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no