Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Bytte billetter til Book of Mormon

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-17, 22:15   #1
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bytte billetter til Book of Mormon

Noen som har billetter og kunne tenke seg å bytte dag?
Jeg fikk billetter av mannen for leeenge siden og nå krasjer det med noe annet jeg gjerne vil gå med meg. Helt uaktuelt å droppe, sa da håper jeg vi får byttet med noen som har billetter til en annen dato. Vi har gode seter 24. nov. :-)


Sist redigert av Olifant : 08-11-17 kl 22:27.
Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 22:26   #2
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytte billetter til Book of Mormon

Hvis du skal ha håp om å bytte bør du kanskje oppgi hvilken dato du har billetter til?

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 22:27   #3
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bytte billetter til Book of Mormon

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Hvis du skal ha håp om å bytte bør du kanskje oppgi hvilken dato du har billetter til?

Godt poeng! Endret teksten nå.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-17, 14:00   #4
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte billetter til Book of Mormon

Og om du ikke får byttet eller likevel må droppe kjøper jeg!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-17, 14:05   #5
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bytte billetter til Book of Mormon

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Og om du ikke får byttet eller likevel må droppe kjøper jeg!

Hvis jeg ikke fåt byttet de, så ender vi nok opp med å bruke de selv.
Men dersom jeg får kjøpt til annen dato så skal jeg ha det i bakhodet.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-17, 14:51   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte billetter til Book of Mormon

Det du kan gjøre er å satse på uavhentede billetter den dagen du vil gå (alltid noen som blir syke), og deretter selge dine.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-17, 15:46   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte billetter til Book of Mormon

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det du kan gjøre er å satse på uavhentede billetter den dagen du vil gå (alltid noen som blir syke), og deretter selge dine.

Hvor lett er det "nu til dags"? Bestiller ikke de fleste på nett?

Når, hvor, hva er oddsen?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-17, 15:57   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte billetter til Book of Mormon

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvor lett er det "nu til dags"? Bestiller ikke de fleste på nett?

Når, hvor, hva er oddsen?

Om de bestiller på nett, så gjør jo ikke det noe med (manglende) evne til å møte opp. Selvfølgelig er det mange som velger å printe billettene hjemme, men noen driver fremdeles med uthenting av billetter i billettluka rett før forestilling. Så bare møt opp 20 minutter før, og hør med de i billettluka om du kan stå og vente på siden der og se. Jeg vet hvertfall at operaen er flinke til å sørge for at folk kommer seg inn, jeg har aldri testet selv med Det Norske.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-17, 15:58   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte billetter til Book of Mormon

Jeg trodde rett og slett ikke man hadde fysiske billetter i luka mer, jeg.

Kan jo sjekke direkte med dem, om oddsen og sånn.

(Klarer aldri å planlegge skikkelig selv...)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-17, 16:04   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte billetter til Book of Mormon

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg trodde rett og slett ikke man hadde fysiske billetter i luka mer, jeg.

Joda, det har de. Jeg pleier å stikke innom Det norske når jeg er i nærheten og kjøpe et raus med billetter. Alltid hyggelig å snakke med billettluka og få plass akkurat der jeg vil når jeg vil. Og Book of Mormon er så hysterisk at den hadde jeg vært villig til å teste å få kapret noen uavhentede billetter på, i allefall

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-17, 13:27   #11
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bytte billetter til Book of Mormon

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Og om du ikke får byttet eller likevel må droppe kjøper jeg!

jeg har fått kjøpt nye billetter i dag. Så nå kan jeg glede meg lenge og vel. Til oktober 2018.

Vil du kjøpe mine orginale til 24. november Hønni?
Det er med Obos-rabatt, er du medlem?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-17, 20:27   #12
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte billetter til Book of Mormon

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

jeg har fått kjøpt nye billetter i dag. Så nå kan jeg glede meg lenge og vel. Til oktober 2018.

Vil du kjøpe mine orginale til 24. november Hønni?
Det er med Obos-rabatt, er du medlem?

Det er akkurat blitt bestemt å ha et avdelingsjulebord den dagen, og at det skulle være hos meg, så det blir litt vanskelig å være på teater da.
Ellers skulle jeg gladelig kjøpt de!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no