Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor mange ulike typer glass er i bruk hos deg?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-17, 20:52   #21
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.807
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange ulike typer glass er i bruk hos deg?

Vannglass, melke/juiceglass, rødvinglass, hvitvinsglass, champagneglass, ølglass og noen stettglass vi bruker til vann og brus i helgene. Altfor mange��

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-17, 21:05   #22
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.104
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange ulike typer glass er i bruk hos deg?

Kjøkkenglassene er hummer og kanari og brukes mest. Ellers går det i rødvinsglass, hvitvinsglass og ølglass. Jeg har faktisk noen fin-glass til brus e.l i selskap som det hender vi finner fram i selskap eller hvis vi går tom for kjøkkenglass.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-17, 22:22   #23
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange ulike typer glass er i bruk hos deg?

Har blanding av forskjellige serier og en del billige IKEA rødvin og hvitvinsglass til fester. Ellers har jeg store og små vannglass, ølglass/kaffeglass. Konjakkglass, drammeglass, hetvinsglass, whiskyglass, sjampanjeglass (fløyte og coupe som er barnslig fint å drikke sjampis av)

Martiniglass og egne sherryglass mangler jeg, kanskje det er noe å ønske seg til jul

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-17, 22:37   #24
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange ulike typer glass er i bruk hos deg?

Jeg tror jeg har bortimot alt av glass bortsett fra champagneskåler og martiniglass. Arvet masse krystall etter mormoren min og der er det meste representert.

Bruker mest store vann/kaffeglass og noen mellomstore fargete fra IKEA.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-10-17, 23:06   #25
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.104
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange ulike typer glass er i bruk hos deg?

Ja, vi HAR altså flere glass enn jeg nevnte, men de er ikke i bruk.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-17, 23:41   #26
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.213
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange ulike typer glass er i bruk hos deg?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

sjampanjeglass (fløyte og coupe som er barnslig fint å drikke sjampis av)
:

Jeg hat coupe glass og blir latterlig lykkelig av å ha de, og å bruke de. Ellers har vi nok alle typer glass som blir nevnt i tråden hittil, og bortsett fra martiniglassene blir alt brukt minst en gang i året.

Det som brukes mest er ikea plastglass og eva solo vannglass.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-17, 00:35   #27
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.110
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange ulike typer glass er i bruk hos deg?

Vannglass (mest fra Ikea), hvitvinsglass, ølglass og champagneglass. Vi har rødvinsglass de sjeldne gangene vi drikker rødvin, og så har vi akevitt- og konjakkglass som brukes av og til, og whiskyglass, likørglass og hetvinsglass som brukes enda sjeldnere.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-17, 08:44   #28
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.417
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange ulike typer glass er i bruk hos deg?

Jeg elsker å variere glass, særlig til fest når jeg pynter fint, så jeg har en del ulike:
- små og store vannglass til hverdags
- klassiske hvithvin, rødvin, champagne, dessertvinsglass i samme serie
- to ulike typer penere vannglass til fest, en serie som er gråfargede en serie hvor hvert glass har en egen farge
- whiskeytumblers, longdrink/gin tonic glass
- vintage champagneglass, sånne flatere (hva heter de igjen)
- vintage små vinglass
- vinglass til Alsace-viner
- vintage likørglass
- ølglass

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no