Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg gummistøvlene dine!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-17, 20:07   #21
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har halvhøye fra Ilse Jacobsen som jeg er veldig fornøyd med.

Jeg også.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-17, 07:43   #22
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!

Joules korte støvler til hundelufting:

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-17, 08:29   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!

Duger korte støvler?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-17, 09:24   #24
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!

Jeg er veldig fornøyd med disse: https://mosaic01.ztat.net/vgs/media/...0-K11@13.3.jpg

Jeg har prøvd både høye og korte Ilse J., men jeg liker Hunter-støvlene langt bedre på alle underlag.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-17, 09:58   #25
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!

Veldig fornøyd med disse:

https://lillevinkelsko.no/støvler/ai...letine-00-sort

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-17, 10:11   #26
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!

Le Chameau sine korte er helt uovertrufne på gårkomfort, og jeg syns de er kule på en styggpen måte. Jeg går gjerne tur i skogen i disse. De har veldig god lest, mye bedre enn Hunter som jeg hadde før.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-17, 11:19   #27
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Le Chameau sine korte er helt uovertrufne på gårkomfort, ... De har veldig god lest, mye bedre enn Hunter som jeg hadde før.

Ja, kanskje jeg trenger et par av disse korte, røde?
http://www.effektlageret.dk/Resource....jpg?width=480

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-17, 15:51   #28
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!

Tusen takk for tips!

Høye Hunter har jeg for tykke legger til. De andre høye dere viser er muligens ikke noe videre i leggen enn Hunter? Ilsa Jacobsen med snøring går greit, men jeg vil gjerne finne noen som er enda midre vonde å gå i enn dem.

Jeg lurer også på om de korte duger som støvler?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-17, 16:01   #29
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!

Jeg bruker de korte til og fra jobb, på tørr asfalt. Men ikke på tur eller når det er slaps som gjør buksene våte.

Jeg har kraftige legger i forhold til skostørrelsen, jeg har vel hatt støvletter en gang, type XL skaft. Men Viking gummistøvler går bra.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-17, 16:14   #30
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg bruker de korte til og fra jobb, på tørr asfalt. Men ikke på tur eller når det er slaps som gjør buksene våte.

Jeg har kraftige legger i forhold til skostørrelsen, jeg har vel hatt støvletter en gang, type XL skaft. Men Viking gummistøvler går bra.

Takk for tips! 14-åringen min bruker samme skostørrelse som meg. Hun fikk nye, høye Vikingstøvler i går. Jeg har ikke sjans til å få dem utenpå mine legger.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-17, 16:23   #31
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!

Mine har snøring øverst, det fant jeg ikke når jeg søkte nå.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-17, 16:58   #32
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Mine har snøring øverst, det fant jeg ikke når jeg søkte nå.

Ok.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 22:54   #33
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!

Har disse, Swims Dora-boot, navy:

**fjernet bildet for det ble så STORT**

Link i stedet: https://www.swims.com/swimscatalog/w...ora-boot-navy/

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 08:46   #34
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!

Jeg trenger et par gummistøvler som er skikkelig, skikkelig gode å gå i - ser på Muck boots men trenger str. 40 - og det er bare 39/40 som finnes. Hvordan er de i størrelsen? Har Tretornstøvler nå og de tar sakte livet av meg. Hvilke andre er vanvittig gode å gå i? Har hatt Viking før og mener de var ok, kanskje prøve det igjen...

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 09:13   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!

Jeg vil si Muck boots er litt romslige, faktisk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 09:48   #36
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg vil si Muck boots er litt romslige, faktisk.

Takk! Da kan kanskje 39/40 gå.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-17, 21:03   #37
Malinlar
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 9
Malinlar har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!

Jag lovar att inte fråga om jag får köpa dem :-)

Malinlar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-17, 22:51   #38
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg gummistøvlene dine!



Med ullfor, egentlig for barn, men jeg har str 38, koster 499 og er GULL for oss som står i timesvis og ser på barn som holder på utendørs. Aldri kald på beina!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no