Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trolling

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-17, 17:22   #1
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Trolling

Jeg har en datter som skal innleggest der snart. Så det hadde vært fint om noen her visste tlf nr direkte til avdelingen.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-17, 18:11   #2
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Har du forsøkt å ringe sykehuset (sentralbordet)? Det er sannsynligvis mer hensiktsmessig enn å be om å få nummeret her inne.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-17, 18:28   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Her bruker det å stå direktenr til avdelingen i brevet man får med info om innleggelse.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-17, 18:45   #4
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Men jeg har ikke fått noe innkallelsebrev enda. Det var BUP som sa at hun skulle legges inn.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-17, 19:25   #5
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Det ligger nok en del brev om du går inn på helsenorge. Alt innhold og ut av Haukeland ligger der.

Ellers står det nr til barneklinikken på hjemmesiden til Haukeland.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-17, 21:26   #6
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Nå har jeg ringt til sentralbordet. Men dem sier at dem ikke kan sette meg over. Jeg håper virkelig at noen her kan sende meg tlf nr direkte til barneposten på PM.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-17, 21:52   #7
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Nå har jeg ringt til sentralbordet. Men dem sier at dem ikke kan sette meg over. Jeg håper virkelig at noen her kan sende meg tlf nr direkte til barneposten på PM.

Hvis de ikke kan sette deg over, så er det gjerne en grunn til det. Har du sjekket Helsenorge.no for å se om det ligger noe brev der? Hvis det ikke gjør det, eventuelt hvis telefonnummeret ikke er oppgitt, så må du regne med at det er en grunn til at du ikke kan kontakte dem direkte utenom den ordinære åpningstiden til poliklinikken.

Nå har jeg ingen erfaring med Haukeland, med min erfaring er at man kommer igjennom dit man skal hvis det virkelig haster. Hvis du bare har spørsmål knyttet til innleggelsen, og det i realiteten ikke haster, så syns jeg du bør smøre deg med tålmodighet og la de som er på jobb få ta seg av de som er innlagt, fremfor å måtte stå i telefonen og svare på spørsmål.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-17, 21:55   #8
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Det ligger for øvrig mye informasjon ute på nettsiden til Barne- og ungdomsklinikken. Sjekk om du finner svar på det du lurer på der.

https://helse-bergen.no/avdelinger/b...gdomsklinikken

Du kan også logge deg inn på helsenorge.no og få de opplysningene som er lagt inn der. Har du foreldreansvar for datteren din, hvilket jeg antar at du har, så finner du hennes opplysninger der også (etter at du har logget deg inn).

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-17, 22:42   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Dette er minst det tredje forumet denne tråden starter på, det varierer litt om det er gutt eller jente da

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-17, 23:24   #10
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Da kan man jo lure på hvorfor vedkommende skal ha tak i nummeret.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 00:14   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Hun lurer nemlig på hvordan sønnen. Eller datteren, får det der. Visstnok.

(det aner meg at hun muligens ikke vet at barn på 2 år, som det i alle fall var alderen på sønnen som skulle innlegges der da jeg leste det i går) innlegges med mor eller far i samme slengen. Hr vært innlagt på barneavdelingen på Haukeland jeg. Barneavdelingen i Ålesund også. Jeg som aldri hadde vært innlagt noe sted før jeg skulle føde min første. Den eneste som er født på sykehus, men de to andre ble likegodt innlagt som spedbarn så da ble jeg innlagt sammen med dem)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 00:17   #12
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Da kan man jo lure på hvorfor vedkommende skal ha tak i nummeret.

En fredags ettermiddag.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 10:52   #13
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hvis de ikke kan sette deg over, så er det gjerne en grunn til det. Har du sjekket Helsenorge.no for å se om det ligger noe brev der? Hvis det ikke gjør det, eventuelt hvis telefonnummeret ikke er oppgitt, så må du regne med at det er en grunn til at du ikke kan kontakte dem direkte utenom den ordinære åpningstiden til poliklinikken.

Nå har jeg ingen erfaring med Haukeland, med min erfaring er at man kommer igjennom dit man skal hvis det virkelig haster. Hvis du bare har spørsmål knyttet til innleggelsen, og det i realiteten ikke haster, så syns jeg du bør smøre deg med tålmodighet og la de som er på jobb få ta seg av de som er innlagt, fremfor å måtte stå i telefonen og svare på spørsmål.



Ja jeg har vært inne på Helse Norge, men jeg finner ikke noe brev der. Jeg håper at noen her inne vet tlf nr dit. Min datter er ti år.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 10:59   #14
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Ja jeg har vært inne på Helse Norge, men jeg finner ikke noe brev der. Jeg håper at noen her inne vet tlf nr dit. Min datter er ti år.

Jeg tror nok ikke du kan regne med å få telefonnummeret av noen av de som er gjengangere her inne. De aller fleste som henger her fast vet at det er en grunn til at direktenumrene ikke spres til allmenheten.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 11:02   #15
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Vist du ikke finner verken brev (under pasient journal, etter du har gått inn på din datter) og ikke en henvisning. Da tar du kontakt med fastlegen.

Så lenge det ikke ligger noen brev der eller journalnotater om at din datter skal det så har det heller ingen betydning om du får tak i de eller ikke. For da er hun ikke i systemet deres.

Barneklinikken tar telefonen på vanlige hverdager hele dagen og er veldig hjelpsomme. Skal ikke være noe behov for direkte nr.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 11:05   #16
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg tror nok ikke du kan regne med å få telefonnummeret av noen av de som er gjengangere her inne. De aller fleste som henger her fast vet at det er en grunn til at direktenumrene ikke spres til allmenheten.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 11:32   #17
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Det er på Barneposten 3, hun skal innleggest på. Altså den psykiatriske barneavdelinga i Bergen.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 11:35   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

http://forum.kvinneguiden.no/topic/1...keland/?page=3

http://www.klikk.no/forum/foreldre/t...%A5-haukeland/

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 11:47   #19
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Kjære folk. Lenge sidan sist det var sånn type action her.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 11:48   #20
Lindamor32
Nybegynner
 
Lindamor32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2017
Innlegg: 0
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Nå har jeg ringt til sentralbordet minst fire ganger, men dem nekter å sette meg over til Barneposten 3. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no