Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange private flyreiser (reiser t/r uten mellomlanding) planlegger du i 20
Ingen 37 23,72%
1 44 28,21%
2-3 43 27,56%
4-6 23 14,74%
7-10 6 3,85%
11 eller mer 2 1,28%
Økologisk biodynamisk kortreist brokkoli 1 0,64%
Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-17, 14:41   #321
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Jeg har fulgt ferien deres noen, og dere har virkelig utnyttet dagene til fulle!

Jeg kan oppdatere jeg også; jeg har ikke fløyet privat selv dette året, alle fritidsreiser har foregått med bil, tog og sykkel.

I sommer har vi vært på hytta, og på staycation hjemme i byen. Vi har sørget for å gjøre like god research som vi ville gjort før en ferie på et fremmed sted, så vi har fylt opp dagene med både nye opplevelser og gjentakelse av gamle som vi har ønsket å gjøre igjen.

Vi har kjørt ferge til Son fra Oslo to ganger, en kjempefin tur i Oslofjorden på to timer! Koster nesten ingen penger! Vi har vært i Gøteborg på Liseberg, gått turer i Marka, vært rundt i Østfold på by og land og jeg har også blitt ganske brun.

Jeg har savnet bedre vær, jeg syns det er litt slitsomt med gjennomsnittstemperatur på 15 grader store deler av sommeren.

Jeg ser også på FB, at også utenfor FP har den store ferietrenden vært Europa med tog og bil. Det er noe vi også vurderer til neste år.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 14:43   #322
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Har som vanlig kjørt bil tur retur Spania, så ikke fly her heller. Har fått med meg Nimes, Madrid, Paris, Berlin og masse små nydelige steder på kjøpet. Anbefales!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 14:45   #323
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Sommerferien 2017 har vært flyfri her også, og for å være ærlig synes jeg ikke det kan anbefales.

Enig.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 14:46   #324
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Jeg har flydd til England med barna, flydd til Trondheim og barna har flydd til England med morfar. Og skal vi til England i julen blir det enda mer fly. Det er bare ikke så mange gode alternativer dessverre.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 14:49   #325
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Ikke bare en flyfri sommer, men et flyfritt år så langt. Vi skal imidlertid fly til familien min i Nord-Norge i høstferien. Der er det ikke et alternativ med et døgn på tog/buss hver vei, men det blir familiens eneste private flyreise i år.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 14:50   #326
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Flyfri ferie. Vært i Norden. Har kjørt dieselbil da. Får snart ny elbil, så håper å kunne bruke den mer neste sommer. Vurderer "sydentur" til jul. Vi får se. Og kanskje, kanskje blir det kinatur neste sommer.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 14:52   #327
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Flyfri sommer her også, og har stort sett tatt kollektivt til hytta.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 15:03   #328
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Så flott med mange flyfrie sommerferier!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 15:24   #329
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

vært på hytta på fjellet, vært turister i eget fylke

Etter å ha fulgt deg på instagram og FB, lurer jeg på om du har hytte veldig nært mine svigerforeldre. Du og jeg har i hvert fall vært veldig nært hverandre i løpet av ferien.

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Har som vanlig kjørt bil tur retur Spania, så ikke fly her heller. Har fått med meg Nimes, Madrid, Paris, Berlin og masse små nydelige steder på kjøpet. Anbefales!

Oj, så kult. Hvor lang tid bruker dere?

Her har det også vært flyfri ferie. Har blitt en del turer med tog, og jeg kan konstatere at svenskene er bedre på togkomfort enn oss. Det jeg liker med å bruke tog på reise er at det føles veldig mye mindre kavete enn alt flyreiser innebærer (nå som poden er blitt så stor som han er, og vi kan droppe den støyete familieavdelingen på toget!) og at jeg får en mer realistisk opplevelse av faktiske avstander og hva som finnes mellom destinasjonene.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 15:24   #330
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Flyfri ferie og ingen jobbtur, så jeg har ikke flydd siden høsten 2014.

(Jeg er skamløs nok til å innrømme at det skyldes at jeg har brukt opp årets feriebudsjett på andre ting, samt at det ikke er så innmari lett å få barnevakt til tre unger, og at mannen ikke har mer ferie. Hadde det ikke vært for det, hadde det blitt voksenferie i UK i år. Nå blir det neste år i stedet.)

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 15:28   #331
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Har blitt en del turer med tog, og jeg kan konstatere at svenskene er bedre på togkomfort enn oss. Det jeg liker med å bruke tog på reise er at det føles veldig mye mindre kavete enn alt flyreiser innebærer (nå som poden er blitt så stor som han er, og vi kan droppe den støyete familieavdelingen på toget!) og at jeg får en mer realistisk opplevelse av faktiske avstander og hva som finnes mellom destinasjonene.

Ja, jeg elsker spisevogna mellom Stockholm og Oslo! Og at man kan kjøpe øl.

Men jeg digger ikke at jeg ALLTID havner baklengs, selv om jeg ser på seteoversikten og bestiller forlengs.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 15:35   #332
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Etter å ha fulgt deg på instagram og FB, lurer jeg på om du har hytte veldig nært mine svigerforeldre. Du og jeg har i hvert fall vært veldig nært hverandre i løpet av ferien.

Kult! PM sendes.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 15:41   #333
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Flyfri sommer, og har raidet Finn og bruktsjapper for 95 % av alt som trengtes for årets getaway.

Årets getaway imponerte!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

I sommer har vi vært på hytta, og på staycation hjemme i byen. Vi har sørget for å gjøre like god research som vi ville gjort før en ferie på et fremmed sted, så vi har fylt opp dagene med både nye opplevelser og gjentakelse av gamle som vi har ønsket å gjøre igjen.

Vi har kjørt ferge til Son fra Oslo to ganger, en kjempefin tur i Oslofjorden på to timer! Koster nesten ingen penger! Vi har vært i Gøteborg på Liseberg, gått turer i Marka, vært rundt i Østfold på by og land og jeg har også blitt ganske brun.

Det har vært veldig gøy å se hva dere har funnet på! Jeg innser at jeg savner å stikke innom gallerier når jeg er på tur. Det har ligget nesten brakk siden resten av gjengen har liten tålmodighet med sånt, men det skal jeg jammen skjerpe meg på!

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Har som vanlig kjørt bil tur retur Spania, så ikke fly her heller. Har fått med meg Nimes, Madrid, Paris, Berlin og masse små nydelige steder på kjøpet. Anbefales!

Jeg vil også gjerne høre mer!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Flyfri sommer her også, og har stort sett tatt kollektivt til hytta.

Du kommer til å få hedersknappen fra MDG i posten snart.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 15:42   #334
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det jeg liker med å bruke tog på reise er at det føles veldig mye mindre kavete enn alt flyreiser innebærer (nå som poden er blitt så stor som han er, og vi kan droppe den støyete familieavdelingen på toget!) og at jeg får en mer realistisk opplevelse av faktiske avstander og hva som finnes mellom destinasjonene.

Tog er det aller beste.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 15:54   #335
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.



Du kommer til å få hedersknappen fra MDG i posten snart.

Jeg vil filme når den posten blir åpnet!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 16:23   #336
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Flyfri sommerferie her også, vet ikke om jeg tør påstå at det er ideologisk betinget. Jeg har flydd et par ganger i jobbsammenheng, og til en 40-årsdag jeg ikke kunne motstå i en annen landsdel. Vi har kjørt mye bil da.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 16:30   #337
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Jeg har ikke flydd i sommer. Ungene har flydd til faren, men det må de nesten fordi det er eneste alternativet. Jeg vurderer togferie til neste år, for jeg tror ikke jeg skal tilbringe neste sommer bare hjemme selv om jeg syns jeg har hatt en helt Ok sommer.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 16:30   #338
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

For første gang på lenge har vi hatt flyferie i sommer, til Spania, i tillegg til at vi også fløy dit i april samt at jeg var på konferanse i Zagreb i juni. Det blir nok lenge til et slikt år igjen.

Vi har ikke shoppet noe i sommer og det lille som er kjøpt er fra bruktbutikken.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 17:00   #339
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Jeg har ferie nå og fikk lyst på noen dager i Amsterdam for å jogge i Vondelpark. Pluss å rusle rundt og oppdage kul street art og gallerier. Tog var imidlertid en så omstendelig og tidkrevende prosess, at jeg ga opp hele greia. Med 3-4 overnattinger bare på reisen, hadde det blitt betraktelig dyrere enn fly. Tenker jeg holder meg på hytta og tråkker rundt i fjellet i stedet.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 17:03   #340
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Ikke flyfri sommerferie, men den var i det minste hektet på en (ikke særlig lang) jobbflyreise. Mesteparten av ferien foregikk dog med tog.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no