Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til de ansatte i barnehagen

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-17, 21:24   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.495
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til de ansatte i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Hvorfor er det kun de som er "synlige" som skal ha gave? Hva med renholderen eller vaktmesteren?

Det handler jo om at det er de som er på avdelingen man kjenner og de som tar vare på barna. I den siste barnehagen jeg jobbet i visste jeg knapt nok hvem som vasket fordi vedkommende kom etter stengetid.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-17, 01:04   #22
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.787
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til de ansatte i barnehagen

Jeg ga gaver til de barnehageansatte fordi de nest etter oss var de viktigste menneskene i barnas liv da de gikk der.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-17, 01:10   #23
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.051
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til de ansatte i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Men hvor mye forhold har du til dem som jobber i barnehagen da? Tenker øvrige ansatte involverte i drift av barnehagen også ville syns det var hyggelig med en oppmerksomhet.

Det ville de helt sikkert, men for egen del har vi hatt og har ett tett forhold til de som jobber nærmest våre barn, og da kanskje særlig de som har vært tett på minstejenten vår. Vi har snakket om og delt mye. For meg blir det noe annet enn renholdere og evt kontorpersonale, uten å nedvurdere deres jobb. For oss har i hvert fall noen av de ansatte på sone/gruppe vært med på å beholde oss sånn noenlunde i vater i de siste seks årene, da kan de godt få en hilsen. Det skal sies at vi har berømmet den innsatsen ved mange andre anledninger også.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-17, 10:07   #24
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.134
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til de ansatte i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Men hvor mye forhold har du til dem som jobber i barnehagen da? Tenker øvrige ansatte involverte i drift av barnehagen også ville syns det var hyggelig med en oppmerksomhet.

Veldig mye faktisk. De har gjort veldig mye for både barna mine og meg. Og jeg har hverken tid eller råd til å finne på gaver til alle som er involverte i driften. Et sted må man jo sette grensen og.

I dag da vi kom til barnehagen satt en som jobber på småbarnsavdelingen utenfor med klassisk musikk på en høyttaler og delte ut kaffe til foreldrene. Så flotte er det.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-17, 12:55   #25
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.020
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til de ansatte i barnehagen

Vi har ofte gitt sjokolade eller noe annet godt, har kjøpt noe av det litt penere som de har på Meny etc, og laget et hyggelig kort. Melkehjerter har vi også gitt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-17, 13:53   #26
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.328
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegave til de ansatte i barnehagen

De siste par årene bakte jeg en gulrotkake de kunne ha på fellesrommet sammen med et julekort. Det ble satt veldig pris på.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-11-17, 09:17   #27
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegave til de ansatte i barnehagen

Jeg har gitt gaver til avdelingspersonalet når gutta gikk i barnehagen, og nå når gutta går på SFO. Jeg gir som regel sjokolade og et kort der jeg (og nå guttene) skriver hva jeg er takknemlig for med mottakeren. Et personlig kort, med andre ord.

Selv har jeg fått alt fra krus som ungene har malt på (og brent i ovn), sjokolade, eplemost, lys/servietter osv men det som varmer ALLER mest er kort med noen få ord på. Spesielt om det er retter direkte til meg. De sparer jeg på!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 00:03   #28
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til de ansatte i barnehagen

Jeg har ryddet ut av huset til en gammel lærer, og der fant vi alle gavene fra årtier. I hyllene øverst på kjøkkenet. Lys og servietter, telysestaker og drøssevis av krus. Og den obligatoriske to-pakken med Irish Coffee-glass som var pop for noen tiår siden.

Stemmer på noe spiselig til lunsjpausene i desember. Og at et koselig kort topper alt.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no