Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Boligalarm

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-17, 22:09   #1
ken-h
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2017
Innlegg: 3
ken-h har et hav av muligheter foran seg
Standard

Boligalarm

Hei er det noen som har eller har hadd boligalarm her?
jeg har en kompis som jobber i Verisure og sier at jeg skal få et tilbud hos han vist jeg trenger alarm.
jeg vet det finnes flere på markede sånn som sector og lignende.
Er det noen fordeler med verisure eller sector? skal jeg bare takke ja til tilbudet hannes?

ken-h er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 23:27   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.408
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Boligalarm

Få tilbud fra henne og så kontakter du sector og sjekker pris der. Basisen er nok den samme, men det er sikkert ulikt hva som er inkludert i pakken og litt forskjeller på app og sånn.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 23:50   #3
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Boligalarm

Vi har hatt Verisure boligalarm siden ca 2002 og har alltid vært veldig fornøyd med det. Hvordan de er prismessig ift Sector aner jeg ikke.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 00:10   #4
ken-h
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2017
Innlegg: 3
ken-h har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Boligalarm

Har lest litt rundt no og hørt hos andre va de sier.
Verisure e vist bedre på komponenter og utrøkning i forhold til andre, så blir nåkk å gå for det tilbudet

ken-h er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 10:39   #5
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boligalarm

Min erfaring er at det er ganske stort rom for å prute på installasjon og dingser, i hvert fall.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 16:11   #6
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boligalarm

Opprinnelig lagt inn av ken-h, her.

Jeg har bestemt meg og ta det systemet, han sa også at vist jeg verver noen så vil de få et stort tilbud pluss ververabatt.
og jeg vil også få avslag i månen vist jeg verver noen.
så jeg lurer på om det er noen her som trenger eller har lyst på alarm?
han er ivrig og snakke på telefon og veldig flink til og forklare hele systemet. Det gjør ikke noe om hvor i landet dere er men dere vil få samme tilbud. e vist et tilbud sia det har vært boligmesse i tromsø så han selg det for den prisen.

Er du her for å reklamere for boligalarm og for å verve andre, så synes jeg du skal lese forumreglene en gang til.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 16:46   #7
ken-h
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2017
Innlegg: 3
ken-h har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Boligalarm

oi leste igjenom no. var ikke ment på den måten

ken-h er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
alarm, bolig, sikkerhet

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no