Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Telefon-/app-problem

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-17, 12:21   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Telefon-/app-problem

Har en iPhone 6. Den har gradvis blitt dårligere på å håndtere apper. Jeg kastes ut osv. De siste to uker forsvinner Mail, kamera- trøbbel, podcaster som ikke virker etc. Fryktelig irriterende. Ikke mulig å oppgradere tlf, for liten lagringsplass og det jeg har på tlf bruker jeg. Ikke mye bilder feks.

Må jeg bytte tlf? Kan det hjelpe å sette tilbake til fabrikkinnstillingene?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-17, 12:37   #2
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefon/app- problem

Samme problem her. Det same skjedde med min iPhone 4 for nokre år sidan, det er iOS-utviklinga som gjer at dei blir utdatert. Skikkelig irriterande.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-17, 13:10   #3
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telefon/app- problem

Ja, fryktet det. Men har jo en 5s som funker, så er jo rart at den virker bedre? Min er bare 2 år gammel. Mange på jobb med eldre mobiler enn det.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-17, 14:53   #4
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Telefon-/app-problem

Min iPhone 6 fungerer helt fint med iOS 11. Litt treghet men ikke verdt 1000-lapper til ny telefon, enda.

Det skjer mye rart når telefonen blir full, du må slette apper og bilder. iCloud-bildebibliotek og optimaliser lagring løser bildene. Hvis du har iCloud sikkerhetskopi (eller iTunes) så kan du forsøke å gjenopprette/nullstille telefonen og starte på ny, gjenopprett fra iCloud.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-17, 15:49   #5
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Telefon-/app-problem

Jeg prøvde alle knep jeg kunne komme på med min, og endte med å bytte. Denne gangen ble det ikke iPhone, for jeg finner meg ikke i å måtte bytte ut en ellers ok telefon fordi Apple har bestemt det.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-17, 16:33   #6
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telefon-/app-problem

Ja, har overført så mye jeg kan til skyen. Det jeg har nå, må jeg nesten ha der for at den skal funke til mitt bruk. Egentlig skulle jeg trengt mye mer lagring, men gidder ikke kjøpe ny tlf for det. Men sånn som dette kan jeg ikke ha det.

Får man noe pant om man leverer til inn på telenorbutikk og tar en Swap feks? Skal på ferie og må ha tlf som virker og ikke lett å få tak i 8 med litt minne.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-17, 16:51   #7
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telefon-/app-problem

Jeg hadde de samme problemene med min 6'er. Tror det skyldtes for liten plass - den var alltid full. Overtok mannen sin, samme versjon men med mer minne. Den funket helt fint, så tror det var minnet som var problemet, ikke versjonen. Jeg kunne heller ikke slette mer - tok bort det jeg kunne.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-17, 19:46   #8
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Telefon-/app-problem

Jeg opplever de samme problemene med min 6S. Jeg har ikke brukt halvparten av minnet en gang. Så det kan ikke ha noe med lagringsminnet å gjøre i hvert fall. Utrolig irriterende! Telefonen er jo ellers like fin!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-17, 21:58   #9
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telefon-/app-problem

Ja, min er helt ubrukelig. Kjøpte ny i dag.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no