Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-16, 20:12   #1
hegemor
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2016
Innlegg: 1
hegemor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Hvilket sete har dere og hvordan passer det i bilen?

hegemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 20:49   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

6 år gammel går vel ikke som nyere, men vi bruker Britax-seter, og er veldig fornøyd. Husker ikke helt typebetegnelsen, men det er med isofix i hvertfall.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 20:51   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Jeg vil uansett anbefale Britax KidFix da dette er lengst i ryggen (fra stump til beltefører), samt at det kan reguleres i bredden på selve setet. Begge deler er viktig da setet brukes lenge. Her var begge barna 10-11 år da de sluttet. Dumt å velge en stol hvor barnet vokser fra tidligere, og det erganske mange cm som skiller de ulike stolene. Plassmessig så er det ikke noe problem i S-Max da alle setene i 2.seterad har full setebredde

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 20:56   #4
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Vi har en 2 år gammel s-max, og jeg kan ikke se for meg at et sete ikke skulle passe. Det er tre fulle seter bak, og alle tre kan justeres frem og tilbake som man ønsker. Vi har 2 Cybex beltestoler og et BeSafe bakovervendt sete. Alle tre er ganske store bilstoler, men det er null problem.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 21:58   #5
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Jeg tenker også at alt passer. Vi har Besafe Izi Up heter det vel.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 22:26   #6
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Enig med Frk. Fryd og apan. Alt passer. Vi har hatt tre bakovervendte i Ford Galaxy, nå har vi to bakovervendte og en beltestol i den og snart det samme i S-max-en - bare vi får rota oss til å montere det nyeste setet. Beltestolene vi har er Cybex Solution X2-fix, de står veldig bra, men er nok kortere i ryggen en Britax, ja. Storebror fikk velge sjøl mellom Cybex og Britax.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 22:35   #7
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Alt går i S-max. Vi har et bakovervendt og en beltestol nå, tror det er Cybex. Forrige uke hadde vi tre beltestoler og en bakovervendt inni. S-max er fine greier!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-16, 00:40   #8
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Jeg synes ikke alt går i S-Max, jeg er faktisk dypt skuffet etter å ha prøvekjørt den nye med 4x4 for noen uker siden. Neida, jeg er ikke det, men jeg er overrasket over at dette skal være familiebil numero uno for så mange med tre barn. Den har separate seter med isofix ja,man får setene inn (det gjør vi i vår stasjonsvogn delux i dag også) men de er smale (vi snakker skulderrubbing) og benplassen på andre rad er mindre enn i vår nåværende bil selv om setene er dratt helt tilbake. Om man skal ha opp syv seter, er det plass til tre bæreposer og en pakke med doruller bakerst- toppen. Ikke det jeg hadde sett for meg når vi skulle låne den mest familieste av alle familiebiler. Meh.

Jeg ønsker meg en syvseter som kan kjøre med alle radene oppe og som fremdeles har plass til vogn og bager og skisko og sykkelstativ og som ikke heter Caravelle. Jeg leter enda .

Men ja, du får jo plass til setene. Jeg hadde en Cybex X2fix beltestol, en Cybex Sirona bakovervendt og en Britax TWE bakovervendt inni den.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-16, 07:12   #9
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Galaxy er i det minste hakket bedre der, Vianne Rocher, men den blir jo gjerne dyrere, det er vel derfor S-max er mer populær. Galaxy er både litt lengre og breiere og en god del høyere, særlig bak, så sjøl om jeg ikke får med Emmaljungaen når alle setene er oppslått, så får jeg med BJ City Mini. Ikke så mye mer, riktignok, men vi har takboks til ferier. Det er full takhøyde på tredjerad, det hjelper på. Det er sjeldent vi bruker mer enn fem seter, så vi har masse deilig plass til hverdags.

Jeg kjørte S-maxen første gang i går, og den føles liten og nett sammenliknet med Galaxy. Bagasjerommet har vesentlig mindre plass. Vår er for øvrig femseter, den skal bare være matpakkebil med mulighet for å stappe alle ungene i.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-16, 08:04   #10
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Ja altså, hvis en skal ha god bagasjeplass OG begge ekstrasetene oppe samtidig må en jo nødvendigvis ha en større bil. Vi har plass til å gå forbi beltestolen og begge voksne sitter utmerket bak mellom setene hvis vi trenger det, men vi er ikke de høyeste i verden, da. Nå har vi aldri med stor vogn noe sted heller, det hjelper betydelig på bagasjeplassen.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-16, 10:48   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Vi bruker bare fem seter bruk i vår da, men da har vi danseplass forran beltestolen (trangt i forbindelse med bakovervendte da, men fint plass til fører likevel) og emmaljunga baki.

Skal vi ha flere i bilen blir det straks trangere ja, jeg regner ikke s max som en syvester men en 5+2, de to i baggasjerommet er bare ekstraseter, ikke velgegnet for voksne over lange distanser og nesten ikke en bilstol å oppdrive som kan brukes der.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-16, 11:55   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Nei, det var derfor jeg ble så skuffet. Jeg tenker å kjøre med syv seter oppe hele tiden, nemlig. Da kan jeg spre barna mine på de to radene baki, så jeg slipper konstant kjekling også har vi plass til venner på tur!

Jaja. Jeg sparer til den nye XC90. Den har alt .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-16, 11:58   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Vi har XC90 og har god plass. Men man får ikke oppslåtte barnevogner bak 7 seter altså.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-16, 12:23   #14
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Men sammenlagt får man vel? Jeg trenger ikke oppslått vogn baki, jeg trenger plass til vogn. Har dere den nye? Den er enda romsligere enn den eldre modellen.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-16, 12:48   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Men sammenlagt får man vel? Jeg trenger ikke oppslått vogn baki, jeg trenger plass til vogn. Har dere den nye? Den er enda romsligere enn den eldre modellen.

Vi har ikke den nye, men jeg kan ikke fatte at den nye er større en den gamle for jeg har stått parkert ved siden av den nye og skjønner ikke hvor den ekstra plassen er, men om specsa sier det stemmer det nok. Vi har kjørt en del med 6-seter, dvs kun ETT sete oppe bakerst, men da må man sikre bagasjen bedre, men det er greit. Vi kjører vanligvis kun med 5 seter, men på lengre turer er det greit å slå opp den bakerste raden.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-16, 12:53   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Søkte litt om det og vår xc90 (gammel type) skal ha 615 l bagasjerom med alle seter oppe, mens den nye ser ut til å ha bare 350 l. Skjønner ikke helt at det stemmer.

Om gammel modell: http://www.tv2.no/a/3730607
Om ny modell: http://www.tv2.no/2015/02/19/broom/v...90/suv/6589122

Får nok sammenslått vogn baki vår altså, jeg har bare ikke testa det, for jeg har heldigvis for store unger.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-16, 13:13   #17
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Kanskje vi bare skal avslutte sparingen og kjøpe en nyere gammel . Jeg er helt sikker på at jeg får samtlige av våre vogner slått sammen baki både den gamle og den nye forresten. Vi har en MB, en Bugaboo Donkey og en Bugaboo Bee. Donkeyen og Been blir jo små når de er lagt sammen og det er de vi farter mest med.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-16, 13:19   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

S-max er utrolig romslig til å ikke være "flåte" - men "flåte" er den jo ikke. Da må du kjøpe flåte.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-16, 13:24   #19
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Vår BMW 5-serie stasjonsvogn er romsligere, faktisk. Både i bredden og mtp. på benplass hos både andre rad og fremme i cupeen. Og den er ikke en flåte. Hadde det ikke vært for at vi skulle hatt 7-seter, hadde vi nok ikke vurdert noen annen bil. Den vi har er "gratis" og fungerer utmerket selv om den ikke er særlig ny lengre og hadde det ikke vært for at tredjemann ankom i fjor og bilen plutselig ble helt full, hadde vi nok ikke sett på ny bil nå.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-16, 13:28   #20
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen her med nyere Ford-s-max og barn i beltestol?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Søkte litt om det og vår xc90 (gammel type) skal ha 615 l bagasjerom med alle seter oppe, mens den nye ser ut til å ha bare 350 l. Skjønner ikke helt at det stemmer.

Om gammel modell: http://www.tv2.no/a/3730607
Om ny modell: http://www.tv2.no/2015/02/19/broom/v...90/suv/6589122

Får nok sammenslått vogn baki vår altså, jeg har bare ikke testa det, for jeg har heldigvis for store unger.

Jeg leste linkene dine og det stemmer ikke slik jeg leser det iallfall. Den nye har 350l med alle setene oppe, 700l med bare andre seterad slått opp, så den er litt større enn den gamle som har 615 når tredje seterad er slått ned. For en drømmebil det er altså! Men fytti for en pris .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no