Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er det noen her som er gode på farger og stoff på møbler?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-19, 21:45   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Er det noen her som er gode på farger og stoff på møbler?

Jeg skal, som nevnt i en annen tråd, kjøpe ny lenestol. Vi kjøper veldig sjeldent møbler, og dette med valg av stoff og farge syns jeg er vanskelig. Jeg har rett og slett ikke god nok forestillingsevne. Jeg er typen som må male en hel vegg for å se om fargen funker. Eller eventuelt ikke funker. Bilder må også opp på veggen før jeg ser om de passer.

Nå har jeg lyst på en blå stol. En liten fargeklatt, samtidig som den ikke bør kræsje for mye med mørkegrå sofa som står i nærheten, og mørke grålilla kontrastvegger. Jeg ønsker en innbydende blåfarge, ikke så lys at den går over i grått, men heller ikke så mørk at den blir dyster/fargen ikke kommer fram.

Butikken har ikke stolen fysisk utstilt i ønsket stoff og farge, og jeg lurer på hvordan jeg skal klare å forestille meg hvordan stolen blir i annet stoff og med de ulike blåfargene som er tilgjengelig.

Noen som har noen tips?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no