Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Afroamerikaner - men bare halvt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-08, 12:00   #21
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Afroamerikaner - men bare halvt

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.


Forøvrig fikk jeg sjokk den gang jeg hørte Mariah Carey omtale seg selv som African-American. Trodde hun var hvit jeg...

Jeg og, så jeg måtte sjekke litt. Det viser seg at faren hennes var afroamerikaner ja.. et sted måtte den stemmen komme fra.. moren er operasanger, så bra genmiks det sikkert..

Ang Obama så er handen bruneste presidenten i Usa's historie til nå, og sett historisk sett at mange afroamerikanere stammer fra slavene, så er jo dette en milepæl uansett, så lenge han ikke er hvit. Må si jeg er glad på amerikanernes vegne.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 12:27   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Afroamerikaner - men bare halvt

Og i sin første pressekonferanse i går svarte Obama på spørsmålet om hva slags hund de skal ha med at de må ha en hypoallergenisk (er det det det heter?) hund, fordi en av døtrene er allergisk, og at de ønsker seg en omplasseringshund, men "obviously, many of the shelter dogs are mutts - like me".



(Det med hunden er drøyt 15 minutter ute i videoen - men jeg vil anbefale å se hele.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no