Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Wheel of time

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-21, 15:20   #1
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.019
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Wheel of time

Har lest bøkene, usikker på om jeg kommer til å se serien om den kommer til en platform nær meg. Bøkene likte jeg, stort sett. Syntes de tok seg veldig opp da Brandon Sanderson tok over, etter å ha vært litt "fast i myra" på slutten av Robert Jordan sine bøker.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-21, 21:09   #2
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.991
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wheel of time

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jeg har lest bøkene (flere ganger), og er usikker på om jeg har lyst til å se serien. Eller, jeg har vel egentlig lyst til å se en episode eller to for å se om jeg liker den, men vet ikke om det er verdt et Amazon-abonnement.

Det tipper jeg lander på at det ikke er verdt abonnementet.

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Har lest bøkene, usikker på om jeg kommer til å se serien om den kommer til en platform nær meg. Bøkene likte jeg, stort sett. Syntes de tok seg veldig opp da Brandon Sanderson tok over, etter å ha vært litt "fast i myra" på slutten av Robert Jordan sine bøker.

Så jeg er ikke alene om å synes Sanderson fikk litt orden på ting.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no