Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-07, 10:31   #21
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.801
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Dere er på nett med meg hva gardinene angår, det jeg har lurt på er rett og slett liftgardiner i hvitt lin? Jeg har panelgardiner i lin (brun og hvit) på spisestua så det hadde stått i stil også sånn sett. Er bare redd det blir litt for hvitt og sterilt? Skjønt flisa tar så mye oppmerksomhet at det er egentlig nok med den til å bryte opp alt det hvite.


Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Hvilken stil skal du ha på de nye spisemøblene? Ettersom de er fra Bolia så regner jeg med at de er ganske enkle i formen?

Det er et helt enkelt eikebord og slike stoler:


(De er ikke høyglans som det ser ut på bildet)


Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Men kan jeg spør hva flisene du har brukt heter og hvor du har fått tak i dem? Og mulig pris også?

På kvitteringen står det Keramia mosaic tibet multicolc (multicolor kanskje det skulle vært?). De koster 931 kr + mva pr m2 og er kjøpt på Flisgalleriet. Vet ikke om de har avdeling andre steder enn her i Trondheim, men det er sikkert andre som fører de flisene også.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 10:37   #22
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Flott kjøkken!

Vi har plisségardiner på kjøkkenet.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 11:31   #23
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

For et lekker kjøkken!

Men skjønner ikke at dere ikke ville beholde de fine fargene du viste på bildet.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 11:32   #24
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Grattis med nytt lekker kjøkken.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 11:40   #25
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Gratulerer med lekkert kjøkken!!

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 12:01   #26
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.788
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Så flott kjøkkenet ditt ble!
Jeg ville beholdt de gardinene du hadde, jeg har nemlig like gardiner som sommergardiner i stua.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 12:03   #27
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Flott kjøkken!

Vi har plisségardiner på kjøkkenet.


Gratulerer med nytt og lekkert kjøkken.

Vi har også plisségardiner på kjøkkenet. Kirsch har et system slik at gardinen kan festes hvor du vil i vinduet, og du kan dra den både opp og ned. Vi er veldig fornøyd med det. Da stiller vi gardinen der vi vil for å unngå innsyn, men sollyset slipper fremdeles inn.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 12:07   #28
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Opprinnelig lagt inn av noba, her.




På kvitteringen står det Keramia mosaic tibet multicolc (multicolor kanskje det skulle vært?). De koster 931 kr + mva pr m2 og er kjøpt på Flisgalleriet. Vet ikke om de har avdeling andre steder enn her i Trondheim, men det er sikkert andre som fører de flisene også.

Tusen takk Noba for svar!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 12:13   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.691
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Nydelig kjøkken! (Og fin utsikt!) - Egentlig har jeg ikke ville hatt noe i vinduet, men iom at du har innsyn, så er kanskje liftgardiner noe å satse på jeg!

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 16:09   #30
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Så flott kjøkkenet ditt ble!
Jeg ville beholdt de gardinene du hadde, jeg har nemlig like gardiner som sommergardiner i stua.

Hadde de vært lange kunne hun kanskje solgt deg en lengde.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 16:53   #31
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Kjempefint!
Jeg ville valgt liftgardiner, og ikke persienner. Har hatt begge deler og liftgardiner er definitivt enklere å vaske enn persienner. For støvet blir lett fettete på kjøkkenet.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 18:16   #32
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.094
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Lekkert, lekkert, lekkert! Likte flisene utrolig godt. : pre- hermegås:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 18:28   #33
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Wow, det ble kjempelekkert! Det må føles utrolig deilig med en sånn forandring.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 18:30   #34
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Det ble skikkelig kjempefint!

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 18:33   #35
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.801
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Flott kjøkken!

Vi har plisségardiner på kjøkkenet.

Det der må jeg sjekke ut, det var ingen dum idè. Takk for tipset!


Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Så flott kjøkkenet ditt ble!
Jeg ville beholdt de gardinene du hadde, jeg har nemlig like gardiner som sommergardiner i stua.

Jeg har faktisk vurdert å få sydd liftgardiner av de siden jeg er så glad i de gardinene, men er så usikker på om mønsteret vil egne seg til det så jeg har slått det fra meg. De skal heller få pensjonere seg som vinduspryd på gjesterommet.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 18:41   #36
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Smakfullt! Virkelig lekkert!

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 18:47   #37
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Så fint det ble da
I vinduet ville jeg ha valgt enden liftgardin eller trepersienner.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 20:30   #38
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.801
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

\Men skjønner ikke at dere ikke ville beholde de fine fargene du viste på bildet.

Ja du skjønner det ja? Den første huseieren her hadde noe spesiell smak for å si det sånn. Rosa og syrinlilla stod i høysetet sånn til de grader at huset var rosa og vedovnen lilla. Heldigvis har huseierne mellom dem og oss malt over alt sånt.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 20:34   #39
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Å, så lekkert! Det kjøkkenet der har jeg også sett på og vurdert.
Gratulerer med nytt kjøkken.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:26   #40
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mitt nye kjøkken (før- og etterbilder)

Det var lekkert.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no