Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilken adventskalender i 2020?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-20, 11:19   #41
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Vi pakker opp en eller annen gang i løpet av dagen, når alle er der samtidig. Som regel om morgenen, men i år blir det annerledes på mandager, for da begynner alle tre ungene på skolen 10:30, og står opp etter at mannen og jeg har gått.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 11:25   #42
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Hudpleie, sminke, kroppspleie og hårprodukter. Mange kjente gode merker, nye og spennende ting. Gode størrelser, ikke mye bittesmått, flere full size. Finnes videoer på YouTube der de åpner hele kalenderen, da går du glipp av overraskelsene, men får sett innholdet. Imponerende utvalg i år! Verdien ligger vel på cirka 4 ganger kalenderkostnaden. Jeg har tester flere skjønnhetskalendere, denne er den absolutt beste jeg har prøvd. Får brukt nærmest alle produktene i løpet av året, det som ikke passer for meg gir jeg bort.

+1 på LF sin

Det er som regel kun et par ting hvert år jeg ikke får brukt (typisk highligter- og bryn-greier som jeg ikke bruker), ellers er det masse supre ting.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 11:28   #43
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg lager kalender til venninna mi og hun til meg. Det går mest i hobby/strikkestæsj og pakkene varierer i pris fra gratis strikkemønster en dag til luksusgarn en annen dag. Kalenderen erstatter julegaven vi pleier å gi til hverandre, dvs. vi kjøpte aldri så dyre julegaver til hverandre.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 12:29   #44
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Tallulah nevnte kaffekalender. Hva er det?

Den jeg tenkte på er fra kaffebox.no. Da får man tilsendt bønner fra ulike norske kaffebrennerier i tre omganger. Den koster mye, men på den andre siden så bidrar den til inntekter og arbeidsplasser i Norge. Jeg er en av dem som har vært så heldig å ikke bli permittert, og jeg prøver å finne en balanse mellom å ikke overforbruke, men samtidig bidra til å sørge for at særlig små bedrifter kan overleve. Så i år blir det nok kaffekalender, samt en kulturopplevelseskalender på oss.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 14:00   #45
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg pleier få kalender med te og sjokolade fra ungene. De lager selv, den er virkelig koselig. Mannen pleier få en ferdig med typen godteri han liker. Ett år fikk han Lakrids, det var virkelig perler for svin. :Knegg:

Jeg må finne på noe smart til ungene i år. Vi har mengder med dusjsåpe fra tidligere Body Shop-kalendere, så den blir det i alle fall ikke. Det er fine ting, men det blir ikke brukt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 14:04   #46
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg kjøper ikke til meg selv og ungene får valgfri sjokoladekalender. Jeg drev med hjemmelagde kalendere til dem, men det ble mer stress enn det var verdt og det ble etter hvert vanskelig å finne på ting ungene ville sette pris på uten at det ble veldig dyrt.

Vil heller bruke pengene på ting som gir stemning i desember. Kanskje en god jule-te og noe som gir god lukt i huset som duftlys eller duftvoks.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 14:17   #47
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Eller kanskje Wally and Whiz XXL vingummi.
Mange forslag her:
https://www.nettavisen.no/livsstil/s...423845821.html

Den vingummisaken hadde jeg i fjor. Kan anbefales!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 15:13   #48
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Marmeladekalender. Det ønsker jeg meg. Jeg som har blitt så glad i ristet brød med syltetøy til frokost.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 15:25   #49
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Har kjøpt den fra Lookfantastic.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 15:27   #50
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Marmeladekalender. Det ønsker jeg meg. Jeg som har blitt så glad i ristet brød med syltetøy til frokost.

Jøss. Finnes det? Ble plutselig litt interessert likevel...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 15:44   #51
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg pleier å få Flax-kalender av moren min. Ellers så har jeg ikke kalender, men koser meg veldig med å se barna åpne sine.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 15:50   #52
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jøss. Finnes det? Ble plutselig litt interessert likevel...


https://www.coolstuff.no/Luksurios-m...e-julekalender

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 15:51   #53
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Mellom 3 og 4 da kanskje? Har ikke finregnet, men den er uansett et godt kjøp. Hvis man er gira på sånt.

Ja, nå sjekket jeg det ut for det er sånt snuppa kan sette pris på. Og den ender vel opp på noe sånt som den dyreste til Body shop e.l. med mva, fortollingsgebyr etc. Den virker jo super og mye for pengene

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 15:52   #54
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Den vingummisaken hadde jeg i fjor. Kan anbefales!

Den var ikke akkurat billig da. 2499 kr

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 16:01   #55
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jøss. Finnes det? Ble plutselig litt interessert likevel...

Det var litt av hvert i den lenken frukt delte fra Nettavisen. Jeg er dog litt usikker på om jeg vil betale over 20,- hver dag for syltetøy til et par skiver. Det er sikkert god kvalitet og en fin kalender, får bare litt bakoversveis hver gang jeg deler prisen på hver dag det er pakke.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 16:15   #56
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg skal som sagt ha den største til Rituals også, jeg elsker produktene derfra, men det er ikke en kalender der du får mye for pengene. Body shop sine kalendre gir mye mer produkt per krone, og er et objektivt langt bedre kjøp.
Men Rituals lager de fineste kalendrene! I fjor var det et juletre i kartong med gavene hengende på, i år er gavene gjemt i en vinterlandsby med led-lys. Skikkelig teit og helt herlig. Jeg gleder meg til å sette det opp i garderoben min!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 16:22   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Det var litt av hvert i den lenken frukt delte fra Nettavisen. Jeg er dog litt usikker på om jeg vil betale over 20,- hver dag for syltetøy til et par skiver. Det er sikkert god kvalitet og en fin kalender, får bare litt bakoversveis hver gang jeg deler prisen på hver dag det er pakke.

I den prisen ligger det 24 individuelle glass, emballasje, design, produksjon og markedsføring. Da syns jeg ikke et par-og-tjue er en veldig skrekkelig pris. Det er jo noen som skal ha betalt for jobben også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 16:31   #58
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

I den prisen ligger det 24 individuelle glass, emballasje, design, produksjon og markedsføring. Da syns jeg ikke et par-og-tjue er en veldig skrekkelig pris. Det er jo noen som skal ha betalt for jobben også.

Jeg tror ikke totalopplevelsen for meg er verd prisen. Jeg tenker prisen er grei i forhold til det man får, både selve varen og pakka rundt. Jeg er typen til heller å kjøpe et par deilige glass marmelade av litt større størrelse og kose meg med.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 16:34   #59
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Har hatt Pascal julekalender et par år og skal ha det samme i år igjen

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-20, 16:38   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg tror ikke totalopplevelsen for meg er verd prisen. Jeg tenker prisen er grei i forhold til det man får, både selve varen og pakka rundt. Jeg er typen til heller å kjøpe et par deilige glass marmelade av litt større størrelse og kose meg med.

Det er selvsagt fair. Jeg står bare litt på barrikadene for at ting, tjenester og opplevelser faktisk koster noe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no