Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er du ryddig eller rotete?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvor ryddig er du, evt. mannen?
Jeg er ryddig 26 11,40%
Jeg er rotete 31 13,60%
Jeg er ryddig med rotete mann 29 12,72%
Jeg er ryddig med ryddig mann 21 9,21%
Jeg er rotete med rotete mann 73 32,02%
Jeg er rotete med ryddig mann 46 20,18%
Annet (spesifiser gjerne nærmere) 21 9,21%
Jeg vil bare se resultatet 5 2,19%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 228. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-07, 13:51   #41
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Vi liker systemer og organisering begge to, altså. Sorterer bestikket i oppvaskmaskinen og alfabetiserer og systematiserer alt av bøker og plater og filmer. Men vi er ikke glad i å rydde alminnelig kjedelig rot.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 14:46   #42
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er ryddig, men har en kronisk rotete mann, noe som ikke bestandig er en ideell kombinasjon...

Derfor forsøker jeg så godt jeg kan å lære meg å bli rotete jeg og, for jeg har gitt opp å omvende gubben.
Fy søren så vanskelig det er å lære seg å ignorere rot...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 15:51   #43
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Gaia, du har en utrolig flink og ryddig mann!!!

Min samboer gjør absolutt ingenting. Ingen tror meg når jeg sier det, men det er helt sant. Absolutt ingenting.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 15:53   #44
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg er nok ganske ryddig

Hater at ting flyter og ikke ligger der det skal ligge.
Har aldri fylte skittentøyskurver eller tøy som ligger på "stryke-vent"
Tar ting etterhvert før det hoper seg opp
Yttertøy og sko henges/settes i garderoben

I bilen ligger det aldri papir eller andre ting på gulvet (ikke en stein en gang på mattene)

Klær legges enten i skttentøyskurven eller tilbake i skapene

Her har du meg også, kanskje bortsett fra strykingen... men når jeg først stryker, så står jeg glatt 4-5 TIMER ved strykejernet for å få alt ferdig.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 15:55   #45
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Mangler alternativet:

Jeg var ryddig, på grensen til petimeter. Så fikk jeg mann og tre barn og jeg rydder fortsatt, men det synes nesten ikke.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 17:12   #46
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er en perioderydder. Foretrekker å ha det ryddig, men prioriterer andre ting som barn, bøker og internett før jeg rydder opp i sånne små tingopphopninger som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med.
Scarlett: Like begge to?

:mann: er rotete av seg, eller det er vel kanskje mer at han er distré? Men han er flink til å følge lister som jeg setter opp.

Kjøkken, entré og stue prøver jeg å holde ryddig nok til at jeg ikke skjemmes vilt hvis vi får uventet besøk. (Og badet da, men det er så stygt at noen skittentøyopphopninger egentlig bare pynter opp.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 17:27   #47
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er VIMSETE og det resulterer i rot.
Mannen gjør ikke stort i heimen, så det kan fort bli rotete hos oss med det vimsehodet jeg har

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 17:39   #48
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Gaia, du har begynt nøyaktig samme prosjekt som meg!

Flink mann du har! Min mann er også ganske flink til å rydde, men dessverre også ganske flink til å rote. Men nå gjør vi vårt beste begge to, og det hjelper virkelig på begges humør .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 18:28   #49
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er vanvittig rotete. Og siden det ikke finnes noen mann i det hele tatt her i huset, langt mindre en ryddig en, ser det ut deretter. Dessverre vantrives jeg voldsomt i rotete omgivelser, så humøret er ikke alltid på topp. Jeg lover meg sjøl stadig vekk at jeg skal ta meg sjøl i nakken, men det blir med tanken. Tror jeg skal bruke sommerferien til å organisere mer og rydde enda mer ut av skuffer og skap. Kanskje det hjelper?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 19:12   #50
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.387
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er rotete, jeg roter - men jeg rydder også en del, men ikke nok til at jeg kan skjule hvor rotete jeg er.

Sambo roter ikke fullt så mye som meg, det snakkes om et spredningsgen i min familie. Men han er til gjengjeld enda dårligere enn meg til å rydde opp/plukke opp etter seg/oss.

Så konklusjonen er vel at vi er rotete begge to.

__________________

tink er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 19:18   #51
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Rotete med rotete mann.

Dessverre ...

Vi vil veldig gjerne ha det ryddigere - vi bare orker ikke å rydde.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 20:26   #52
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Du, Scarlett og jeg deler samme mann. (Hvor finner han tiden, mon tro?)

LenaM, Gaia, Scarlett og jeg deler samme mann.

Da jeg leste innlegget ditt fikk jeg faktisk en liten ahaopplevelse. Jeg tror jeg må gå og rydde.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 20:29   #53
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Hater at ting flyter og ikke ligger der det skal ligge.
Har aldri fylte skittentøyskurver eller tøy som ligger på "stryke-vent"
Tar ting etterhvert før det hoper seg opp
Yttertøy og sko henges/settes i garderoben

I bilen ligger det aldri papir eller andre ting på gulvet (ikke en stein en gang på mattene)

Klær legges enten i skttentøyskurven eller tilbake i skapene

Kjenner meg igjen. Både mannen og meg selv er like og liker å ha det ryddig også i skap mm.
Det krever ikke mye arbeid og tid bare en tar ting etterhvert. På det viset slipper vi skippertak.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 20:32   #54
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Gaia, du har en utrolig flink og ryddig mann!!!

Jeg vet det. Og jeg vet å sette pris på det. Han er forresten veldig fornøyd med ryddeprosjektet mitt. Nå er det han som "roter" mest. Jeg tipper det kommer til å jevne seg litt ut når jeg kommer meg over den første nazifasen min.

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Gaia, du har begynt nøyaktig samme prosjekt som meg!

På flere områder enn dette.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 20:56   #55
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Rotete her ja... Mannen er litt bedre enn meg, men ike mye.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 21:04   #56
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Vi er to rotehoder. Jeg er nok en større systematiker enn min bedre halvdel, og på kontoret har jeg det ganske ryddig. Hjemme sitter jeg imidlertid i skrivende stund og ser på et spisestuebord som renner over av papir, post og aviser.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 21:14   #57
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Vi er ganske ryddete av oss begge to, men jeg rydder nok mest. Han er derimot flinkere til å rydde av bord og oppvask umiddelbart og shine kjøkkenbenken. Jeg er også sånn som aldri går ned en trapp eller ut av et rom uten å ta med klesvask, leker eller annet som må ryddes. Jeg synes mannen er fæl til å ha gammelt skrot og dritt etter evig oppussing i alle rom, men han er veldig flink til å ta skippertak med å kjøre bort all søpla.
Jeg hater å vaske og støvsuge mye, så vi har vaskehjelp. Jeg blir veldig grinete av å gå i rot og møkk veldig lenge, det går desverre utover omgivelsene mine. Jeg elsker å organisere og systematisere, og får omtrent orgasme av å se garderobesystem, kurver og hyller og sånt man kan ha alt på rett linje… Men desverre, jeg klarer ikke å gjennomføre det 100% i et hus som stadig er under oppussing og aldri er ferdig, det står litt på penger også. Jeg kjøper nesten bare strykefrie klær, men mannen stryker skjorter, og barnas hvis jeg spør.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 24-05-07 kl 22:15.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 22:03   #58
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg er nok ganske ryddig

Hater at ting flyter og ikke ligger der det skal ligge.
Har aldri fylte skittentøyskurver eller tøy som ligger på "stryke-vent"
Tar ting etterhvert før det hoper seg opp
Yttertøy og sko henges/settes i garderoben

I bilen ligger det aldri papir eller andre ting på gulvet (ikke en stein en gang på mattene)

Klær legges enten i skttentøyskurven eller tilbake i skapene



Stryketøy hender det at jeg har i skapet, men sjelden mye.

Far er heldigvis lik på meg, Vi liker begge to at det er rent og hyggelig.

... men han husker ikke hvor ting skal være og ting og tang får stadig nye plasser.
Hvor er hammeren og hvor er kjøkkensaksen?

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 22:21   #59
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er rotete på alle mulige måter. Mannen like så. Kansje til og med verre.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 23:17   #60
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er egentlig ganske ryddig av meg, men det forutsetter at det er ryddig i skuffer og skap. Hvis det er kaotisk der, så klarer jeg av en eller annen grunn ikke å ha det ryddig ellers. Mannen er veldig ryddig av seg, men han blåser i hvordan det ser ut i skuffer og skap. Når han rydder så stapper han alt rotet inn i skuffer og skap, også er han fornøyd.
Kanskje ikke nødvendig å si at vi har hatt noen diskusjoner om dette temaet?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no