Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Bursdagskaker (bilder)

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-07, 21:21   #21
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Noen til:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Valentineskake rp2.jpg (66,9 KB, 112 visninger)
Filtype: jpg Bursdagskaka.jpg (48,8 KB, 161 visninger)
Filtype: jpg Eiriks bursdag - Gråtass rp.jpg (89,3 KB, 81 visninger)
Filtype: jpg Bamsekake2.jpg (49,3 KB, 81 visninger)
Filtype: jpg McQueen.jpg (107,4 KB, 122 visninger)
__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 10-03-07, 21:38   #22
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Å, kjære vene, så flinke dere er!
Hvordan får dere til disse bilene og Thomas-toget?
Er det former man kan få kjøpt? Og hvordan klarer dere å dekorere?

:grønn og imponert:

Apple er ikke aktiv  
Gammel 10-03-07, 22:00   #23
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Jøss Dere er kjempeflinke! Har dere alle slike cacas- former, eller er det andre steder man får kjøpt litt spesielle former?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 10-03-07, 22:00   #24
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

tenkte jeg kunne slenge ut noen bilder av mine "enkle" kaker..

Dette er da togkaken min sambo fikk til 24 års dagen for en uke siden, katten jeg hadde til 19 års dagen og bamsen han hadde til 23 års dagen..

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde011.jpg (95,8 KB, 147 visninger)
Filtype: jpg kattekake.jpg (61,8 KB, 78 visninger)
Filtype: jpg IMG_0751.sized.jpg (160,0 KB, 70 visninger)
Isolde er ikke aktiv  
Gammel 10-03-07, 22:03   #25
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Jeg tror jeg må bestille deg, Nenne. Du innfinner deg her neste bursdag med kake, ja? Det er ikke før i august, så du har god tid.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 10-03-07, 22:04   #26
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Er det sånne figur-kaker med fargerike mønstre som er cacas-kaker?

Apple er ikke aktiv  
Gammel 10-03-07, 22:06   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Her er to ostekaker. Ikke laget til bursdager, men dog...



__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 10-03-07, 22:15   #28
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)



*Prestasjonsangst med tanke på 2 års dagen om et par måneders tid*

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 10-03-07, 22:17   #29
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Veronal: så lekker den ble! Gratulerer med 2 års dag..
Nenne: Så mange flotte og fantastiske kaker (noe som forteller meg at du er ganske så flink med kaker )
Niobe: De var kjempelekre. Har du brukt pepperkakeform i den ene kaken med hjerte?
Apple: Det er nok mange av disse som er Cacas former, ja. Du finner mange av de her: www.cacas.no og noen av de er til salgs på www.ebay.com

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv  
Gammel 10-03-07, 22:19   #30
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Niobe: De var kjempelekre. Har du brukt pepperkakeform i den ene kaken med hjerte?

Laget først gelelokket, så trykket jeg pepperkakeformen så vidt ned i geleen, og fyllte med mer gele.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 10-03-07, 22:19   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av allium, her.







Det er masse sukker i alle... men i den siste er det ihvertfall litt frukt.



Knallfin! *ønske seg*

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-03-07, 22:23   #32
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

DETTE er hva jeg klarte lage til Hannahs ettårsdag .


__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-03-07, 22:25   #33
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg tror jeg må bestille deg, Nenne. Du innfinner deg her neste bursdag med kake, ja? Det er ikke før i august, så du har god tid.

Og her den 26 april

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv  
Gammel 10-03-07, 22:26   #34
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Her var det mange kjempefine kaker

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv  
Gammel 10-03-07, 22:29   #35
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Veronal og Nenne og dere andre


JISESS: dere er jo helproffe.

Jeg skal se om jeg klarer å finne bilde av amatørmuffinsene jeg spadde frem på ett årsdagen. Skjønner jeg må legge inn trening før 2 årsdagen.

Dere skjønner:


Sist redigert av Mandarin : 10-03-07 kl 22:36.
Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 10-03-07, 22:34   #36
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Wow, jeg bøyer meg i støvet!

Jeg brukte mange timer på å lage en kjempefin bamsekake en gang. På 1-års dagen til datteren min. Det ble med den ene gangen og det er 10 år siden.

Skjønner at her må det skjerpings til!

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 10-03-07, 22:50   #37
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Her var det mye flotte kaker!! Storebror ønsker seg Lynet kake til 5-årsdagen

Disse ble laget til 4-årsdagen

Gelétoget:





Fotballbanen:




Thomastogkaken har Bocca laget:


Lillebror, som har bursdag 2 dager før storebror og dermed ikke fikk noen egen feiring på 1-årsdagen, fikk en muffin

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 11-03-07 kl 00:28.
Karamell er ikke aktiv  
Gammel 11-03-07, 00:15   #38
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg tror jeg må bestille deg, Nenne. Du innfinner deg her neste bursdag med kake, ja? Det er ikke før i august, så du har god tid.

Det tar jeg som en kompliment. Nå er jeg ikke helt sikker på hvor "her" er, men jeg har av og til bakt til andre ja. Det er i hvert fall veldig moro å prøve litt forskjellig.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 11-03-07, 00:19   #39
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hvordan får dere til disse bilene og Thomas-toget?
Er det former man kan få kjøpt? Og hvordan klarer dere å dekorere?

Noe er Cacas, d.v.s. Wilton-former som Thomastoget og Lynet-kaka og noe er bare hjemmesnekret. Gode sprøyteposer til smørkrem og forskjellige tupper til å sprøyte gjennom gir ulikt resultat. Det er ikke vanskelig og veldig moro.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 11-03-07, 02:09   #40
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.268
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Næh, dette er nok ikke en dille som jeg kommer til å hive meg på. Jeg baker sjelden, så å stå på kjøkkenet og lage små kunstverk ligger ikke for meg.

Men jeg kjenner at jeg er litt skeptisk til disse kakene. De ser ikke ut som kaker, så jeg tror ikke at jeg tør å spise dem De er så livaktige at jeg er sikker på at de vil løpe/kjøre fra meg når jeg prøver å stikke kakespaden i dem

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no