Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

God og fin hjemmekontorstol

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-20, 20:19   #1
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God og fin hjemmekontorstol

Ser ut som om det kommer til å bli hjemmekontor, hvertfall delvis en stund til for oss. Nå begynner jeg å bli lei av å sitte på spisestuestol, men siden jeg har kontorplassen min i en stringhylle i hjørnet av stua/kjøkkenet (åpen løsning), så er jeg på utkikk etter en god stol som ser ok ut, samtidig som den er god og ergonomisk riktig å sitte i en hel arbeidsdag.

Noen som har erfaring med en fin hjemmekontorstol?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-20, 20:36   #2
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God og fin hjemmekontorstol

Jeg har sittet i en lignende som dette den siste halvannen uke og den er overraskende OK å sitte i.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 00:34   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God og fin hjemmekontorstol

Jeg har hatt denne fra IKEA stående i stua siden mars. Jeg prioriterer definitivt komfort foran design når jeg skal sitte åtte-ti timer om dagen i den, i mange måneder. https://www.ikea.com/no/no/p/markus-...-gra-70261150/

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 09:37   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God og fin hjemmekontorstol

Vi skal også gå til innkjøp av kontorstol til hjemmekontoret. Jobben til mannen min betaler. Min jobb betaler skjerm, docking, mus og tastatur. Vi belager oss begge på å være mye på hjemmekontor i svært lang tid fremover.

Så jeg henger her for tips.

Er gamerstoler så gode som de beskrives? En kollega av meg sitter i sønnens gamingstol og sier at den er helt fantastisk. Vi har en gamer-sønn som snart skal få rommet sitt omgjort fra barne- til ungdomsrom, så kanskje en sånn stol kan være til glede for flere?

Eller er det andre, ikke altfor ruvende, stoler som er gode?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 10:14   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: God og fin hjemmekontorstol

Jeg vil gått for en stol der setet kan tiltes. Det gir flere variasjonsmuligheter.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 10:19   #6
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God og fin hjemmekontorstol

Jeg har den Teofelia linker til og synes den er helt ok. Jeg er sånn passe lang i beina, så til meg går den ikke høyt nok opp, men det gjør nesten ingen stoler. Har løst det med å ha en ekstra pute i setet, og dermed er den også litt mykere å sitte på enn den er egentlig. Vinn-vinn for meg.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no