Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Stavern, Risør eller Kragerø. Eller noe annet?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-20, 16:24   #1
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stavern, Risør eller Kragerø. Eller noe annet?

Skulle egentlig på jentetur til en liten gresk øy. Spise, drikke, prate og bade. Og kanskje noen rusleturer.

Nå blir jo ikke det noe av, og vi leter etter et sted som kan gi oss samme godfølelsen. Lurer litt på en av småbyene langs sørlandskysten, men ingen av oss har vært der, så hvilken er den aller fineste?

Eller er det et annet sted vi ikke har tenkt på?

Ønsker meg noe pittoresk, noe med koselige butikker, gode restauranter, turmuligheter i nærmiljøet og kanskje til og med mulighet for spa...

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-20, 16:39   #2
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stavern, Risør eller Kragerø. Eller noe annet?

Jeg er jo blitt Grimstadambassadør så jeg vil selvsagt anbefale deg å legge turen hit! Veldig koselig liten by. Jeg tror jeg ville bodd på Strand Hotell på Fevik(kort kjøretur fra Grimstad sentrum), der får du rom med havutsikt, og det er utsikten sin asså, og det ligger på egen strand. Ellers har cafe Ibsen utleie av rom(sikkert koselig) og Grimstad har også et helt ok Scandic Hotell. Jeg ville bestilt bord på Smag&Behag for fantastisk mat, og så ville jeg gått på masse cafeer. Kanskje Ibsen-museet? Søte butikker og kort vei til andre sørlandsbyer også.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-20, 19:37   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stavern, Risør eller Kragerø. Eller noe annet?

Slår også et slag for Grimstad. Lillesand blir kanskje i roligste laget tenker jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-20, 21:35   #4
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stavern, Risør eller Kragerø. Eller noe annet?

Stavern er jo veldig fint.
Spa på farris bad.
Men det er ikke veldig mye som skjer der nå utover.
Men kort vei til Sandefjord f eks

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 15:50   #5
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.404
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stavern, Risør eller Kragerø. Eller noe annet?

Sandefjord er koselig, virkelig verdt et besøk! Mye hyggeligere enn Tønsberg, faktisk.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 15:56   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stavern, Risør eller Kragerø. Eller noe annet?

Veldig gode forslag fra Drømmedama. Jeg støtter alle. Utsikten fra Strand Hotel Fevik er fantastisk. Ellers syns jeg Risør er den aller fineste sørlandsbyen. Fine gamle bydeler å gå rundt og kikke på. Mange fine turområder, og jeg tror det går båt ut til Stangholmen fyr. Det er et lite hotell som virker koselig: https://www.detlillehotel.no/

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-20, 15:56   #7
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stavern, Risør eller Kragerø. Eller noe annet?

Takk for fine forslag

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-20, 16:00   #8
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stavern, Risør eller Kragerø. Eller noe annet?

Fevik er ca midt mellom Grimstad og Arendal; koselige steder å titte, gode restauranter i begge byer. Shopping i Arendal og rusle i Grimstad. Fevik har mange flotte strender og turstier på kryss og tvers ca overalt, lysløype i skog også. Har også kinesisk restaurant, pizzabakeren, matbutikker, kebab/hamburgersted osv.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-20, 16:39   #9
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stavern, Risør eller Kragerø. Eller noe annet?

I Sandefjord kan dere bo på Park hotell, flotte rom og mat godt over snittet for hotellmat, etter mitt syn. De har basseng. Sandefjord kunstforening har galleri veggivegg. Spis gjerne på Brygga 11 hos Geir Skeie, ta en tur til Midtåsen (på egenhånd, med middag el.l., evt guidet omvisning... ).

Mye bynære turer å gå, sjekk ut.no. Folehavna er fin, da må dere nesten ha bil. Sandefjord har mange frittstående butikker, så god shopping, særlig mote og interiør, syns jeg.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no