Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kjøkkeninnredning fra IKEA

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-15, 23:20   #1
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøkkeninnredning fra IKEA

Vi skal kjøpe kjøkkeninnredning fra IKEA. Jeg har i utgangspunktet lyst på hvit høyglans. Men mange fraråder oss det pga at flekker og skit vises godt. Hva tror fp? Bør vi velge noe annet, og i så fall hvilken? Eller er hvit høyglans ok? Ønsker innspill!

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 23:28   #2
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøkkeninnredning fra IKEA

Vi har kvit høgglans. Syns ikkje den er meir flekkete enn andre overflater. Men vi har handtak da, så vi tar ikkje så mykje på skapa.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 23:31   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.343
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøkkeninnredning fra IKEA

Jeg synes hvit høyglans er flott.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 23:59   #4
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøkkeninnredning fra IKEA

Vi har en mørk innredning og er kjempefornøyd. Har fått masse skryt for kjøkkenet vårt.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-15, 00:13   #5
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøkkeninnredning fra IKEA

Vi har hvit høyglans fra IKEA, klart at skitt og flekker synes. Men den er så lett å tørke av, så jeg sveiper over de mest utsatte skapene/skuffene i en fei når jeg tørker av benken.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-15, 00:23   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.373
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkeninnredning fra IKEA

Vi har også hvit høyglans og syns ikke flekker syns noe mer der enn på andre innredninger. Jeg tror det er verre med høyglansinnredninger i farger.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-15, 00:49   #7
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkeninnredning fra IKEA

Hvit høyglans her også, og jeg fryktet som deg at "alt" ville vise. Det gjør det ikke, ikke mer enn det gjorde på vårt forrige hvite kjøkken.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-15, 10:11   #8
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøkkeninnredning fra IKEA

Vi har også hvit høyglans med håndtak og som de andre sier så vises det ikke mer enn på vanlige hvite kjøkken. Jeg personlig synes det er greit at flekker vises sånn at jeg kan ta dem med en gang.

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-15, 10:14   #9
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøkkeninnredning fra IKEA

Jupp, hvit høyglans er deilig- aldri hatt noe som er så enkelt å tørke av!
Og jeg syns ikke møkka er mer synlig enn på de andre frontene vi har hatt, tvert i mot. Forrige gang vi skiftet frontene der vi bodde før valgte vi de hvitmalte med stripete profil, og aldri har jeg hatt noe som var verre å holde rent. Ble fullstendig gal av å måtte sitte med kniv inni kluten og gnukke i alle sprekkene.
Nå tørker jeg kjapt over alle fronter på 5 minutter, og vips- like fint som nytt.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-15, 11:29   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkeninnredning fra IKEA

Vi hadde grå høyglans på hytta, og synes det var veldig fint.
Jeg synes hvit høyglans er kjempefint, og der er iallefall skitt lett å tørke av! Mye bedre enn de med profil iallefall

Det eneste jeg ikke ville ha kjøpt på IKEA er hvitevarene De var jeg ikke fornøyd med.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-15, 11:40   #11
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøkkeninnredning fra IKEA

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.


Det eneste jeg ikke ville ha kjøpt på IKEA er hvitevarene De var jeg ikke fornøyd med.

SÅ hjertens enig!

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-15, 17:24   #12
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøkkeninnredning fra IKEA

Vi skal straks kjøpe kjøkken på ikea og kjøper den helt vanlig hvite uten høyglans (veddinge?). Det er mest fordi vi tenker at høyglans er en motegreie nå mens hvite enkle fronter mest sannsynlig står seg også om 20 år.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no