Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Noen som skal til Tyskland på julemarked?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-19, 16:38   #1
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen som skal til Tyskland på julemarked?

Jeg ønsker meg så veldig, veldig en slik en:

https://images.app.goo.gl/k2uLXZ33neG54HtG7

Jeg vet de selger dem på diverse julemarkeder i Tyskland, blant annet på Gendarmenmarkt i Berlin.

Er det noen som skal til Tyskland før jul som kunne kjøpt med en sånn til meg?

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 16:50   #2
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som skal til Tyskland på julemarked?

Den ønsker jeg meg også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 17:10   #3
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som skal til Tyskland på julemarked?

Å.... Hvis noen finner ut hvordan man kan bestille til Norge, håper jeg dere sier i fra!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 19:33   #4
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som skal til Tyskland på julemarked?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Å.... Hvis noen finner ut hvordan man kan bestille til Norge, håper jeg dere sier i fra!

Finnes en nettbutikk som sender men frakten er fryktelig høy.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 19:28   #5
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som skal til Tyskland på julemarked?

https://kaethe-wohlfahrt.com/en/Chri...chen-blue.html

Ser ut som de sender til Norge.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 19:37   #6
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som skal til Tyskland på julemarked?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

https://kaethe-wohlfahrt.com/en/Chri...chen-blue.html

Ser ut som de sender til Norge.

Tusen takk for link! Nå har jeg bestilt. Grisedyr frakt, men det velger jeg å ignorere.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 19:41   #7
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som skal til Tyskland på julemarked?

Hva koster frakten?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 20:48   #8
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som skal til Tyskland på julemarked?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Hva koster frakten?

29,95 Euro for to figurer 🙈

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 20:49   #9
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.501
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som skal til Tyskland på julemarked?

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

29,95 Euro for to figurer 🙈

Billigare enn å reise til Tyskland for å kjøpe iallfall.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no