Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-11, 21:54   #121
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Her i nabolaget skal vi alle kostymekledde ha felles halloweenopplegg på grusbanen, før ungene får rusle rundt og ringe på dørene. Jeg synes det er helt ok at ungene kommer omtrent rundt samme tid, slik at vi slipper å ha rennet på døra her i timevis. Det er litt masete når de største "barna" kommer slengende nærmere midnatt, og ringer på. Flere av oss litt mer modne vurderer sterkt en runde med "Hallo! Vin?", og da kom jeg jammen på at det kan være kjekt å ha ett par flasker vin på lager, og stettglass i plast.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 14:28   #122
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ah, det var kule og presumptivt enkle spidermuffins. Hva har du farget med? De kan jo lages røde og sorte også, kanskje.

Jeg har farget Eddys sjokoladeglasur med sort konditorfarge. Den ble kjøpt inn før cupcakes ble populært så jeg fant det på Panduro. Nå får du nok kjøpt farge overalt. Det hvite er melis, mini-smarties til øyne og "lakrisruller" (eller snører) til bein.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 11:40   #123
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.




Jeg gleder meg vilt!

I fjor lagde jeg dette:








Vi pyntet ute med en spøkelse laget av en gammel fotball, men en lommelykt inne i og en gardin over der igjen.

Og man må jo overgå seg selv, sant?

Du kan ikke bare vise frem, du må fortelle hvordan!

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 11:57   #124
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Nå har plutselig høstgruppen invitert til Halloween-fest, bare 2 dager etter vi hadde tenkt. Er det dumt å ha temabursdag da? Kanskje evt fremskynde det til uken før?


__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 12:24   #125
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nå har plutselig høstgruppen invitert til Halloween-fest, bare 2 dager etter vi hadde tenkt. Er det dumt å ha temabursdag da? Kanskje evt fremskynde det til uken før?


Næsj, det gjør vel ikke noe? Bare bra å få avkastning for kostymene sine, samt alt godteriet man får! Og hvis du har noe pynt eller kaker til overs, kan jo høst-gruppa bruke det på Halloween-festen?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 12:27   #126
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nå har plutselig høstgruppen invitert til Halloween-fest, bare 2 dager etter vi hadde tenkt. Er det dumt å ha temabursdag da? Kanskje evt fremskynde det til uken før?


Næsj, Halloween er jo så gøy at flere fester gjør ikke noe! Evt. kan dere være internasjonale og invitere til Dios de la Muerta i stedet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 12:30   #127
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Å, dere er greie som næsjer! Poden (og noen andre ) har gledet seg siden i sommer.

Er det lurt ellert snurt å sende en mail til arrangementsgruppen og si at man kan ta med litt greier siden vi har planlagt dette så lenge?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 18:00   #128
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Er dette tråden hvor jeg skal dele oppskriften på uhyggelig gode pumpkin cookies jeg bakte her for noen uker siden?

Her i byen har det brått dukket opp egne Halloweenbutikker. Som om det ikke holdt med digre hyller i alle andre butikker. :litt svett:

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 19:27   #129
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

I fjor var vi hjemme og serverte boller til de som kom på døra. Lille Ville var veldig fascinert av alle som hadde kledd seg ut. I år skal vi til USA rett før, så det er en liten sjanse for at det blir med noe stæsj hjem, og at det fører til noe mer spennende baking.

Også har jeg vel egentlig en avtale fra i fjor om "Hallo!Vin?", får se hva som skjer med den.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 19:37   #130
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Hva jeg skal gjøre på Halloween? Det eneste jeg skal gjøre som er forskjellig fra alle andre dager i året, er at jeg skal koble ut dørklokka.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 19:38   #131
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Er dette tråden hvor jeg skal dele oppskriften på uhyggelig gode pumpkin cookies jeg bakte her for noen uker siden?

Jepp, lang den over! Det er ikke funny cookies? :vethvordubor:

Jeg renset gresskaret jeg kjøpte på skolens høstmarked i går, og har frosset bitene. Skal lage litt paier og slikt fremover.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 19:49   #132
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jepp, lang den over! Det er ikke funny cookies? :vethvordubor:

Jeg gidder ikke lage funny cookies sjøl, jeg bare ringer og så kommer de på døra innen en time. :lat:

Skal jeg være grei og oversette til metrisk og sånt, kanskje?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 19:56   #133
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Næh, ikke for min del. Jeg er velutstyrt med både amerikanske mål og vekt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 20:59   #134
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Da kommer den i to versjoner. Mine kommentarer på den norske. Og jeg kommer til å savne chocolate chips når vi reiser hjem.


Hvite gresskardrømmer


Bland 1,2 dl hvitt sukker og 1,2 dl brunt sukker, og rør hvitt med 226 gram smør. Ha i ett pisket egg. Bland i 2 ts bakepulver, 1/4 ts salt, 1/2 ts revet muskat, 1 ts kanel, 1/2 ts kardemomme. Ha i 2,4 dl søt gresskarmos. Ha i 4,8 dl mel, litt om gangen. Ha i 4,8 dl hakket hvit kokesjokolade eller hvite chocolate chips og 2,4 dl hakkete pecannøtter.

Sett med teskje (1 stor teskje) på plate (smurt eller bakepapir) (ca 16 på en norsk plate) og stek på 180 grader til de blir gyldenbrune i kantene, ca femten minutter. Jeg vil tro varmluft går helt fint, jeg har stekt i gassovn og synes den oppfører seg litt mer som varmluft.

Avkjøl på rist. Hvis du vil kan du smelte mere hvit kokesjokolade og sprøyte ut en krusedull eller noe halloweenrelatert mønster oppå.

Disse blir ikke sprø, de er myke og småseige og helt utrolig gode!

White pumpkin dreams


Mix ½ white and ½ cup brown sugar, and mix until fluffy with 2 sticks of butter. Add one beaten egg. Mix in 1 ts baking powder, 1 ts baking soda, ¼ ts salt, ½ ts nutmeg, 1 ts cinnamon, ½ ts cardamom. Add 1 cup canned pumpkin. (If you use the one with spices, don't add your own!) Add 2 coups flour, a little at a time. Add 2 cups white chocolate chips and a cup of chopped pecans. Set with teaspoon, 12 to a cookie sheet. Bake at 350 for 12-14 minutes.

__________________
2001&2005

Sist redigert av Acsa : 30-09-11 kl 21:10.
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 21:04   #135
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Du får Hersheys chocolate chips (hvit og mørk) på Meny. Freia har også noen, både mørke og melkesjokolade.

Takk for oppskrift!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 21:09   #136
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Jeg vil ikke ha Hershey, jeg vil ha Ghirardelli. :west coast: Og ja, det var de hvite jeg mente. Jeg handler nesten aldri på Meny, så takk for tipset!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 21:09   #137
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Dere som inviterer andre barn på halloweenparty hjemme, har dere det på selve halloween? Gir dere da ut godteri til alle som kommer på døren, eller? Ser for meg at det kan bli litt "upraktisk" med party med barn og en haug av barn som i tillegg ringer på døren og vil ha godteri, eller?

Det er da bare hyggelig når det kommer andre barn på døra når vi selv har fest. Noen av de blir med på festen (etter å har ringt div foreldre), andre har veeeeldig lyst til å være med men kan ikke, og andre tør ikke være med.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 21:11   #138
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg vil ikke ha Hershey, jeg vil ha Ghirardelli. :west coast: Og ja, det var de hvite jeg mente. Jeg handler nesten aldri på Meny, så takk for tipset!

Jeje, så picky får du ikke være. Du får ta med et lager og bestille på internettet.

På hotel havanna har har de både mørke og hvite i løsvekt, forresten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 00:26   #139
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?

Her har foreldrekontaktene på fjerde trinn bestemt at de skal ha fest for hele klassen på skolen og lage det skummelt der. Så vi forventes å hjelpe til, og det gjør vi jo såklart med glede. Spørsmålet blir jo bare hva man gjør for de to småheksene som ikke får gå i selskap, og som også er litt små til å gå knask eller knep synes jeg? Og selskap selv utgår jo da pga feiring på skolen. :tenkeboks:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 11:22   #140
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år (2011)?







Herfra.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no